Τοπικό (local) SEO. Γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας

Προφανώς έχετε ακούσει πολλά για το τοπικό SEO ότι είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές, όταν μιλάμε για το digital marketing.

Ωστόσο, θεωρούμε ότι είναι δίκαιο ότι πριν ξεκινήσουμε την ανάλυση θα πρέπει να έχουμε μια συνοπτική ιδέα για το τι είναι ακριβώς το τοπικό SEO, ποιά η συνάφειά του με τον σημερινό κόσμο και πώς επηρεάζει τις επιχειρήσεις.

Αυτό το άρθρο αναλύει αυτές τις πληροφορίες, ώστε να έχετε μια σαφή ιδέα για το γιατί το τοπικό SEO κατέχει μια τέτοια δεσπόζουσα θέση στο online marketing και πώς μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Τι είναι το τοπικό SEO;

Το τοπικό SEO χρησιμεύει για την προβολή  της επιχείρησής σας στις αναζητήσεις βάσει τοποθεσίας. Είναι απλώς μια παραλλαγή του SEO σας , και έχει ως στόχο να διασφαλίσει ότι η επιχείρησή σας θα βρεθεί στο διαδίκτυο από ανθρώπους που το ψάχνουν σε αυτή την τοποθεσία.
Αυτά περιλαμβάνουν αναζητήσεις με συγκεκριμένους γεωγραφικούς προσδιορισμούς, όπως πόλη, κράτος, ταχυδρομικό κώδικα κ.λπ. και αναζητήσεις κοντά σε εμάς, όπου η Google αναλαμβάνει τη γεωγραφική θέση του ατόμου και παρέχει αποτελέσματα αναζήτησης από αυτήν την περιοχή.

Γιατί είναι σημαντικό το τοπικό SEO?

Το τοπικό SEO είναι εξαιρετικά σημαντικό, ειδικά αν έχετε μια επιχείρηση – κατάστημα, ή παρέχετε μια υπηρεσία σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.

Σύμφωνα με μελέτη της Forbes, το 95% των χρηστών smartphone χρησιμοποίησε τη συσκευή τους για να πραγματοποιήσει τοπικές αναζητήσεις, εκ των οποίων το 61% πήρε τηλέφωνο την επιχείρηση και το 59% την επισκέφθηκε.


Και η SearchEngineWatch διαπίστωσε ότι το 70% των χρηστών κινητής τηλεφωνίας κάνουν κλικ για να καλέσουν μια επιχείρηση απευθείας από τα αποτελέσματα αναζήτησης Google χρησιμοποιώντας τα κινητά τους τηλέφωνα.

Τοποθετώντας την επιχείρησή σας στο τοπικό 3-πακέτο Google

Επιπλέον, το τοπικό SEO μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να εμφανιστεί στο τοπικό πακέτο 3 αποτελεσμάτων του Google, το οποίο είναι ένα από τα πιο περιζήτητα σημεία όταν πρόκειται για αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης . Τι είναι αυτό το τοπικό πακέτο 3 αποτελεσμάτων λοιπόν.
Αρχικά, το SERP(Search engine results page) της Google στις τοπικές αναζητήσεις, εμφανίζε τις επτά πιο δημοφιλείς επιχειρήσεις που σχετίζονται με την αναζήτησή σας με τη μορφή αποσπάσματος. Αυτό ονομάστηκε τοπικό 7-πακέτο αποτελεσμάτων και μπορούσες να δεις τις διευθύνσεις, τους αριθμούς τηλεφώνου και κατευθυντήριες γραμμές σε κάθε μία από αυτές τις επιχειρήσεις.

Ωστόσο, καθώς οι τάσεις περιήγησης εξελίχθηκαν για να κυριαρχήσουν από τα smartphones, η Google μείωσε το 7-pack για να περιλαμβάνει μόνο τρία αποτελέσματα, για καλύτερη εμπειρία χρήστη. Όπως μπορεί να μαντέψατε, αυτό λέγεται τώρα το τοπικό πακέτο 3 αποτελεσμάτων.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Moz , το 44% των ανθρώπων που πραγματοποίησαν μια τοπική αναζήτηση, έκαναν κλικ σε μια τοπική λίστα 3 αποτελεσμάτων, ενώ μόνο το 8% επέλεξε να φορτώσει «περισσότερα τοπικά αποτελέσματα». Αυτό δείχνει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που αναζητούν τοπικές καταχωρίσεις βρίσκουν αυτό που ψάχνουν, στο πλαίσιο των τοπικών επιλογών 3-pack που παρέχονται.

Ως εκ τούτου εάν η επιχείρησή σας είναι στο σημείο αυτό στα αποτελέσματα αναζήτησης θα μπορούσε να οδηγήσει ένα τεράστιο ποσό της κυκλοφορίας και των πιθανών εσόδων σας, και το τοπικό SEO μπορεί να βοηθήσει να βάλετε την επιχείρησή σας εκεί.

Τα βασικά του τοπικού SEO

Τώρα που έχουμε ρίξει μια ματιά τι είναι το τοπικό SEO και γιατί είναι σημαντικό, ας δούμε τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε το τοπικό SEO της επιχείρησής σας.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καταλάβετε εδώ είναι ότι αυτό είναι SEO για αναζητήσεις βάσει τοποθεσίας . Αυτό σημαίνει ότι μια φυσική διεύθυνση ή τοποθεσία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εμφάνιση μιας επιχείρησης στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης. Εάν η διεύθυνση της επιχείρησής σας δεν ενημερώνεται στο Google My Business και σε άλλους ηλεκτρονικούς καταλόγους, δεν θα εμφανίζεται όταν ένας πελάτης εκτελεί αναζήτηση «κοντά μου» ή «σε όνομα * όνομα περιοχής *».

Το επόμενο πράγμα που πρέπει να διασφαλίσετε είναι ότι τα στοιχεία (όνομα, διεύθυνση και αριθμός τηλεφώνου) της επιχείρησής σας είναι σωστά σε όλους τους ηλεκτρονικούς καταλόγους στους οποίους έχετε καταχωρήση την επιχείρησή σας. Εάν υπάρχουν αποκλίσεις εδώ, η Google πιθανότατα θα αποφύγει να καταχωρίσει την επιχείρησή σας στο τοπικό πακέτο 3.

Ένας άλλος τρόπος για τη βελτίωση της τοπικής SEO της επιχείρησής σας είναι μέσω παραπομπών. Μια παραπομπή είναι όταν κάποιος ιστότοπος τρίτων παραθέτει την επιχείρησή σας ως σημείο αναφοράς. Αυτό θα μπορούσε να περιέχει το όνομα, την τοποθεσία ή τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησής σας. Δεν απαιτεί backlink στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.

Ένα παράδειγμα μιας παραπομπής θα ήταν ένα blog τροφίμων που ονομάζει το εστιατόριό σας ως ένα καλό μέρος για να δειπνήσετε στην περιοχή σας. Αυτό επιτρέπει στην Google να γνωρίζει ότι η επιχείρησή σας είναι αξιόπιστη και θα αυξήσει τις πιθανότητές σας να φτάσετε στο τοπικό πακέτο 3.

Πώς το τοπικό SEO έχει επιπτώσεις στην επιχείρησή σας;

Αν έχετε μια μικρή επιχείρηση, η βελτιστοποίηση του τοπικού SEO της επιχείρησής σας μπορεί να αποβεί κερδοφόρα. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από τα οφέλη της τοπικής SEO:

  • Το τοπικό SEO βοηθά τους δυνητικούς πελάτες να ανακαλύψουν την επιχείρησή. Πολλές τοπικές αναζητήσεις προέρχονται από μη-ντόπιους που ψάχνουν για μια επιχείρηση όπως η δική σας, και με το τοπικό SEO εάν είναι σωστά, η επιχείρησή σας μπορεί να πάρει αυτό το πελατολόγιο.
  • Το τοπικό SEO παρέχει στους πιθανούς πελάτες τις πληροφορίες που θέλουν, όταν το θέλουν. Για παράδειγμα, εάν το εστιατόριο σας διαθέτει δωρεάν WiFi ή είναι φιλικό προς τα κατοικίδια ζώα, η εμφάνιση αυτών των πληροφοριών ως μέρος του τοπικού SEO θα προσελκύσει πελάτες που αναζητούν ακριβώς αυτό.
    Ακόμη και αν η επιχείρησή σας δεν διαθέτει έναν ιστότοπο, το τοπικό SEO βοηθά την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει στις τοπικές αναζητήσεις και συμβάλλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας μέσω διαδικτυακών πελατών.
  • Όπως αναφέρθηκε νωρίτερα, το 61% των ανθρώπων που πραγματοποίησαν μια τοπική αναζήτηση κατέληξαν να καλούν στο τηλέφωνο την επιχείρηση. Η βελτιστοποίηση της τοπικής αναζήτησης παρέχει στους πιθανούς πελάτες τη δυνατότητα να προβούν σε αυτήν την ενέργεια, και αυτό με τη σειρά της παρέχει στην επιχείρησή σας ένα ξεκάθαρο σημείο πώλησης.
  • Το τοπικό SEO βοηθάει τις αποφάσεις των ανθρώπων υπέρ της επιχείρησής σας. Όσο περισσότερα στοιχεία έχουν για την επιχείρησή σας, τόσο πιο αξιόπιστοι είστε στα μάτια τους. Αυτό δημιουργεί ένα ισχυρό θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε μια αμοιβαία επωφελή σχέση πελατείας.

Τώρα που ξέρετε πώς το τοπικό SEO μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας, μπορείτε να διαχειριστείτε καλύτερα την παρουσία του στο διαδίκτυο και να αυξήσετε το πελατολόγιό σας.

Η προσθήκη μιας εταιρείας SEO στην ομάδα μάρκετινγκ σας όχι μόνο θα ενισχύσει το τοπικό σας SEO αλλά θα αυξήσει επίσης τις οργανικές ταξινομήσεις των μηχανών αναζήτησης για τον ιστότοπό σας και όχι για τους ανταγωνιστές σας.

Καλέστε μας για μια δωρεάν συζήτηση που ταιριάζει στο προγραμμά σας για να δείτε πώς οι ειδικοί μας μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί μέσω βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης.

Μοιραστείτε το άρθρο