Τα 10 σημαντικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχετε στο website σας

Είστε στην σκέψη για να δημιουργήσετε ένα website; Ή μἠπως σκέφτεστε να κάνετε μια ανακατασκευή για να ευθυγραμμίσετε το brand σας με τις τρέχουσες τάσεις και για να στοχεύσετε σε ένα ευρύτερο κοινό; Αν ναι, πήρατε πιθανώς την πρωτοβουλία να αναζητήσετε τα βασικά χαρακτηριστικά που θα χρειαστείτε σε έναν ιστότοπο, κάτι που θα μπορούσε να σας οδηγήσει σε αυτό το άρθρο.

Αν πρόκειται να κατασκευάσετε ένα νέο website ή θέλετε να ανακατασκευάσετε το παλαιό σας, γνωρίστε τα βασικά στοιχεία που θα το κάνουν λειτουργικό και αποτελεσματικό. Έχουμε καταγράψει τις σημαντικότερες ανάγκες που θα εγγυηθούν μια φιλική προς το χρήστη εμπειρία για να βοηθήσουν στην αναγνώριση της μάρκας σας και τη μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες.

Τα πρώτα δέκα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ένα website

1. Σχεδιασμός καταπληκτικός

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία σε μια ιστοσελίδα είναι ένα καταπληκτικό σχέδιο που μπορεί να αφήσει μια καλή, διαρκή εντύπωση στους θεατές σας. Αυτό έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο, επειδή επηρεάζει τον τρόπο παρουσίασης της επωνυμίας σας στους πιθανούς πελάτες σας. Πρέπει να έχει αυτό το στοιχείο «Wow» με την πρώτη ματιά που θα τους κάνει να θέλουν να συνεχίσουν να εξερευνούν στον ιστοχώρο σας.

Ένας καλός ιστότοπος πρέπει να φαίνεται ελκυστικός και επαγγελματικός ενώ ενσωματώνει αυτή την αξιόπιστη έκκληση που θα κάνει τους πελάτες να εμπιστεύονται την εταιρία σας.

2. Σχεδιασμός που προσελκύει και περιεχόμενο που πουλάει

Το πρώτο βήμα είναι να προσελκύσετε την προσοχή του κοινού σας με ελκυστικά γραφιστικά, αλλά η πραγματική πρόκληση είναι να βρουν ενδιαφέρον το περιεχόμενο (να διαβάσουν δηλαδή) και να μείνουν. Το περιεχόμενο ενός ιστότοπου πρέπει να είναι καλά γραμμένο και αρκετά συναρπαστικό για να προσελκύσει τους ανθρώπους και να τους μετατρέψει σε πελάτες σας.

Συχνά σήμερα, οι άνθρωποι θέλουν καλά σχέδια και αλληλεπιδραστικά εφέ με HTML στις ιστοσελίδες τους, αλλά έχουν υποτιμήσει την αξία των καλών περιεχομένων. Εκτός από την πληροφόρηση, το περιεχόμενο που βρίσκεται στον ιστότοπό σας έχει επίσης μεγάλο αντίκτυπο στην κατάταξη της σελίδας σας στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης – SEO. Μπορεί να τροποποιηθεί για να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά φιλικές προς το SEO που σχετίζονται με το κοινό-στόχο σας, αυξάνοντας τις πιθανότητές σας να φτάσετε στην κορυφή των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.

Το καλό περιεχόμενο βοηθά τους επισκέπτες σας να πιστέψουν ότι η εταιρεία σας είναι αξιόπιστη και ειδική στον τομέα της.

3. Ελκυστική αρχική σελίδα – banners

Η αρχική σας σελίδα είναι το πιο σημαντικό μέρος του ιστότοπού σας και τα banners διαθέτουν την υψηλότερη θέαση για τους πιθανούς πελάτες σας.

Δεδομένου ότι αυτό είναι το πρώτο πράγμα που θα βλέπει το κοινό σας στον ιστότοπό σας καθώς βρίσκεται πάνω από το πτυσσόμενο τμήμα, τα κείμενα πάνω στα banners μπορούν να τροποποιηθούν και να σχεδιαστούν στρατηγικά για να οδηγήσουν το κοινό σας σε σημαντικές σελίδες του ιστότοπου. Είναι επίσης σημαντικό να επιλέξετε τις σωστές φωτογραφίες, διότι αυτό έχει μεγάλη επίδραση στο σχεδιασμό ιστοσελίδων σας.

4. Λογική πλοήγηση – Navigation menu

Πριν σχεδιάσετε τον ιστότοπο, πρέπει πρώτα να σχεδιάσετε ένα λογικό χάρτη ιστότοπου (site map) που θα επιτρέπει στους επισκέπτες σας να περιηγούνται εύκολα στον ιστότοπό σας. Αυτό είναι σημαντικό επειδή βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη σας και είναι καλό για το SEO.

Ένα αναπτυσσόμενο μενού στην κύρια καρτέλα των σελίδων διευκολύνει τους επισκέπτες να μεταβούν στις σελίδες του ιστοτόπου σας και να κάνουν κλικ στην επιθυμητή τοποθεσία τους από εκεί. Η ονομασία των σελίδων θα πρέπει επίσης να είναι κατανοητή και να διευθετείται σωστά.

5. Mobile Responsive Design

Ένας mobile σχεδιασμός ανταποκρίνεται σε οποιαδήποτε συσκευή στον οποίο προβάλλεται ο ιστότοπος. Επιπρόσθετα, παίζοντας το website σας σε όλους τους browsers έχετε μια καλύτερη εμπειρία χρήστη, η οποία ενδεχομένως να οδηγήσει σε χαμηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης και υψηλά ποσοστά μετατροπών.

Σημαντικό

Από το 2015, η Google έχει επίσης δώσει προτεραιότητα στις ιστοσελίδες που ανταποκρίνονται στα κινητά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

6. Ταχύτητα φόρτωσης website

Η ταχύτητα φόρτωσης του website σας επηρεάζει σημαντικά την εμπειρία των χρηστών των επισκεπτών σας. Σύμφωνα με το Forbes, ο ιστότοπός σας πρέπει να φορτώνεται μέσα σε 2-5 δευτερόλεπτα και αν δεν το κάνει αυτό, θα χάσετε πιθανούς επισκέπτες. Ζούμε τώρα στην ψηφιακή εποχή όπου όλα είναι προσβάσιμα στην παλάμη των χεριών μας. Εξαιτίας αυτού, μειώθηκε επίσης το εύρος προσοχής των ανθρώπων.

Μια γρήγορη φόρτωση σελίδων χτίζει την εμπιστοσύνη στο κοινό σας, καθώς αποδίδει περισσότερους επισκέπτες. Επιπλέον, ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας σας επηρεάζει επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης ταξινομούν την τοποθεσία σας μεταξύ των ανταγωνιστών σας.

Μπορείτε να ελέγξτε την ταχύτητα του ιστότοπού σας – Google’s PageSpeed Test.

7. Έξυπνη σελίδα επικοινωνίας με τα κατάλληλα στοιχεία

Μέρος της διασφάλισης ότι οι επισκέπτες του website σας έχουν μια πολύ καλή και απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη είναι να μπορούν εύκολα και χωρίς προβλήματα να επικοινωνήσουν μαζί σας. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να βεβαιωθείτε ότι όταν κάνετε κλικ στο εικονίδιο του τηλεφώνου ή στην κλήση παρότρυνσης «Καλέστε μας», θα πρέπει ήδη να συνδεθεί στο τηλέφωνο του επισκέπτη. Αυτό θα τους εξοικονομήσει χρόνο από την ανάγκη να πληκτρολογήσετε με μη αυτόματο τρόπο τον αριθμό τηλεφώνου σας στο τηλέφωνό τους ακριβώς έτσι ώστε να μπορούν να σας δώσουν μια κλήση. Το ίδιο πράγμα ισχύει και για τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που πρέπει επίσης να συνδεθεί με την εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, ώστε να μπορούν εύκολα να σας στείλουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αν θέλουν.

Όσον αφορά την τοποθεσία σας, βοηθά επίσης να προσαρμόσετε τη διεύθυνσή σας στους Χάρτες Google, ώστε να είναι ευκολότερο για το κοινό σας να εντοπίσει το γραφείο σας. Αυτά τα πράγματα μπορεί να φαίνονται μικρά, αλλά μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στη μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες σας.

8. Προσαρμοσμένη σελίδα ευχαριστώ – (thank you page)

Μια σελίδα ευχαριστιών είναι η σελίδα προορισμού όπου οι επισκέπτες που έχουν μετατραπεί σε πελάτες μεταφέρονται μετά την αποστολή μιας ερώτησης, την αγορά ενός προϊόντος ή την εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο. Αυτή είναι μια ευκαιρία να αφήσετε μια καλή εντύπωση στο μυαλό των πελατών σας και να τους ενθαρρύνετε ενδεχομένως να εμπλακούν μαζί σας ακόμα περισσότερο. Όταν γίνει σωστά, οι σελίδες «Ευχαριστούμε» μπορούν να έχουν τεράστια επιρροή στην επίτευξη υψηλότερων μετατροπών με τους υπάρχοντες πελάτες σας.

Μερικοί από τους τρόπους που προτείνουμε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη σελίδα σας αυτή  είναι με την εμφάνιση σε αυτήν ειδικών προσφορών και τελευταίων διαφημίσεων, η προβολή συνδέσμων σε άλλα μέρη του ιστότοπού σας, η προσθήκη κουμπιών κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, η εμφάνιση μερικών από τις μαρτυρίες των πελατών σας, και άλλα.

9. Δημιουργία blog

Το Blogging είναι μια αποτελεσματική στρατηγική για την τροφοδοσία πληροφοριών στους αναγνώστες σας, καθώς μπορεί να αποκτήσει ειδική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Ένα blog έχει τη δυνατότητα να γίνει ένας πηγαίος πόρος για τους αναγνώστες, με αποτέλεσμα την καλύτερη κατάταξη SEO και εξοικείωση με το κοινό-στόχο σας. Μπορείτε επίσης να δημοσιεύσετε νέα περιεχόμενα που σχετίζονται με τη βιομηχανία σας, ώστε τα άτομα να μπορούν να τα βρουν χρήσιμα άρθρα.

Το blog δημιουργεί επίσης εμπιστοσύνη για τους επισκέπτες του site γιατί παρουσιάζονται χρήσιμες πληροφορίες και αναπτύσσονται σημαντικά και ενδιαφέροντα θέματα, που σας καθιστούν ειδικούς στον τομέα σας.

10. Αποτελεσματική βάση δεδομένων πελατών

Σε μερικούς ιστότοπους, τα στοιχεία επικοινωνίας που υποβάλλονται στις φόρμες ερωτήσεων αποστέλλονται συνήθως αυτόματα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του κατόχου του ιστότοπου. Ωστόσο, αυτό δεν είναι αρκετό, καθώς τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να μπερδευτούν και να διαγραφούν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα λόγω έλλειψης επιπλέον χώρου ή για άλλους λόγους.

Είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να έχουν μια βάση δεδομένων αρχείων επαφών που θα καταγράφονται και θα αποθηκεύονται  όλες αυτές οι βασικές πληροφορίες από τους υπάρχοντες πελάτες σας και τους δυνητικούς πελάτες. Αυτή η κεντρική βάση δεδομένων θα σας φανεί χρήσιμη και θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε τις πληροφορίες των πελατών με έναν οργανωμένο και αποτελεσματικό τρόπο.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να κατασκευάσουμε την ιστοσελίδα σας που θα είναι λειτουργική και αποτελεσματική

Μοιραστείτε το άρθρο