3 ιστορίες που χρειάζεστε στην ιστοσελίδα σας για να προσελκύσετε πελάτες

Θέλετε να έχετε περισσότερους πελάτες, στην ιστοσελίδα σας και να κάνουν κλικ στο κουμπί «Αγοράστε τώρα»; Για παράδειγμα οι επιτυχημένες εταιρίες – χρησιμοποιούν ιστορίες για να πουλάνε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Αν θέλετε να σας καταλάβουν καλύτερα όταν έχετε μία παρουσίαση με εικόνες και γραφήματα χρησιμοποιήστε μία ιστορία. Ο λόγος είναι απλός: Οι ιστορίες και όχι τα δεδομένα, είναι αυτά που εμπνέουν τους ανθρώπους. Οι ιστορίες, και όχι οι κουκκίδες με την έντονη γραφή, μπορούν να δημιουργήσουν την αφοσίωση των πελατών, να χτίσουν κοινωνικές πλατφόρμες μέσων μαζικής ενημέρωσης(social media) και να αυξήσουν τις πωλήσεις σας. Οι ιστορίες δημιουργούν έναν συναισθηματικό δεσμό μεταξύ της επιχείρησής και των πελατών σας. Και η σημερινή τεχνολογία μας βοηθάει να πούμε αυτές τις ιστορίες με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και να προσφέρουμε το μήνυμά μας σε εκατομμύρια πιθανούς πελάτες – άμεσα. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις χάνουν πελάτες, λόγω ότι οι μέθοδοί τους για την επίτευξη των στόχων τους είναι ξεπερασμένοι. Θέλετε να κάντε τους ανθρώπους να αγοράζουν τα προϊόντα σας; Δείτε ακριβώς τι πρέπει να τους πείτε.

Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε 3 ιστορίες που θα πρέπει να έχετε στην ιστοσελίδα σας για να κάνει ακριβώς αυτό:

1: Η ιστορία των πελατών σας

    Για παράδειγμα δείτε το παρακάτω:

  • Ο πελάτης «X» ήρθε σε εσάς αντιμετωπίζοντας διάφορα προβλήματα ἠ προβληματισμούς (περιγράψτε τα).
  • Ο πελάτης «X» χρησιμοποίησε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας (για να λύσει τα προβλήματά του).
  • Τώρα, η ζωή του πελάτη «X» έγινε πολύ καλύτερη χρησιμοποιώντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

2. Η ιστορία της εταιρείας σας

Κάθε εταιρεία έχει επίσης μία επιτυχημένη ιστορία να διηγηθεί. Πάρτε την Apple, για παράδειγμα: «Ξεκινήσαμε με το γραφείο μας σε ένα μικρό γκαράζ, και τώρα πουλάμε σε όλο τον κόσμο τα προϊόντα μας……..»Μπορεί η δική σας εταιρία να μην έχει ξεκινήσει σε ένα γκαράζ  αλλά σίγουρα μπορείτε να την δημιουργήσετε. Γιατί, η ιστορία του πώς η εταιρεία σας μπόρεσε να πετύχει τους στόχους της, είναι η καλύτερη ιστορία.

3. Η προσωπική σας ιστορία βγαλμένη μέσα από την «καρδιά» σας

Πείτε στους επισκέπτες σας την δική σας προσωπική ιστορία. Πως ξεκινήσατε, ποια ήταν τα πρώτα βήματα και τις αντιξοότητες που συναντήσατε, πως τα ξεπεράσατε και πως τα καταφέρατε. Τι κάνατε σωστά και τι όχι. Όλα αυτά θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να σας καταλάβουν καλύτερα, να καταλάβουν καλύτερα την εταιρία σας και να εμπλακούν μαζί της συναισθηματικά (το κλειδί της επιτυχίας).

Το μεγάλο μυστικό των εμβληματικών μαρκών που όλοι γνωρίζουμε είναι ότι κάθε μία από αυτές τις Μάρκες έχει δημιουργήσει την αυθεντική και πηγαία εκείνη ιστορία που κάνει τον καταναλωτή να ονειρεύεται.

Βλέπετε οι επιχειρήσεις είναι προσωπικές. Πρόκειται για προσωπικές αυθεντικές ιστορίες. Έτσι, δημιουργήστε και πείτε τη δική σας ιστορία.

Μοιραστείτε το άρθρο