3 Βασικοί Δείκτες που μας δείχνουν ότι η ιστοσελίδα σας χρειάζεται αλλαγή

3 Βασικοί Δείκτες που μας δείχνουν ότι η ιστοσελίδα σας χρειάζεται αλλαγή

Νέες ιστοσελίδες εμφανίζονται στο διαδίκτυο κάθε δευτερόλεπτο. Το όλο σκεπτικό μας εστιάζεται στην δημιουργία μιας ιστοσελίδας φιλικής προς τον καταναλωτή με σκοπό να τον ενθαρρύνει σε ενέργεια-δράση. Αν μια ιστοσελίδα αποτυγχάνει να ανταποκριθεί σε αυτές τις απαιτήσεις, οι επισκέπτες δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να κάνουν κλικ και να φύγουν από την ιστοσελίδα σας.

Απλά το να έχετε μια ιστοσελίδα σήμερα με τις λίστες των προϊόντων και την παρουσίασή τους δεν επαρκεί πια. Οι εταιρίες πρέπει να συμβαδίζουν και να συμμορφώνονται με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες τάσεις των καταναλωτών και τις αλλαγές που επιτελούνται στο διαδίκτυο.

Ας δούμε παρακάτω για τρία μεγάλα σημάδια-3 βασικούς δείκτες που καθιστούν σαφές ότι η ιστοσελίδα σας χρειάζεται αλλαγή.

1. Παλιό Περιεχόμενο

Δείτε τα στατιστικά σας και τις επισκέψεις στις σελίδες του website σας;

Εάν η η επισκεψιμότητά σας είναι φαινομενικά σε ύφεση, ίσως ο μεγαλύτερος ένοχος είναι το ξεπερασμένο και παλιό περιεχόμενο. Ενώ ορισμένα από τα κείμενά σας μπορεί να φαίνονται σχετικά, θα μπορούσε να σας κάνει μεγάλη ζημιά από ό, τι νομίζετε.

Ανεξάρτητα από το πόσο καλά επεξεργασμένο μπορεί να είναι το υλικό σας, αν δημιουργήθηκε πριν χρόνια, μπορεί να κάνει ολόκληρο το site σας να δείχνει πρόχειρο και ξεπερασμένο. Υπάρχει τόσο πολύ περιεχόμενο που παράγεται στο διαδίκτυο κάθε μέρα που το παλαιότερο κομμάτι περιεχομένου σας δεν τραβάει πλέον την προσοχή. Σκεφτείτε το σαν μια πινακίδα που βλέπετε στην καθημερινή μετακίνησή σας. Μετά από λίγο χρονικό διάστημα, θα σταματήσετε να την βλέπετε παρά μόνο όταν κάτι καινούργιο εμφανισθεί. Η ίδια αντίληψη ισχύει και για το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας.

Δείτε: Γιατί η Google αγαπά το φρέσκο περιεχόμενο

Η Google θα επιβραβεύσει το νέο και σχετικό περιεχόμενο ενώ παράλληλα θα καταδικάσει το στάσιμο και παλιό περιεχόμενο. Από την έναρξη του αλγορίθμου Panda τον Φεβρουάριο του 2011 (που προσδιορίζονται με ακρίβεια οι ιστοσελίδες που δεν προσφέρουν πολύτιμο περιεχόμενο για τους χρήστες) με την πιο πρόσφατη ένταξη του Penguin (που απαξιώνει εντελώς της χαμηλής ποιότητας περιεχομένου των ιστοσελίδων), η Google έχει πραγματοποιήσει μία τεράστια αλλαγή στο θέμα αυτό. Κρατήστε αυτό στο μυαλό, σας ότι μόνο το 8% των χρηστών καταφέρουν να μεταβούν σε μία δεύτερη σελίδα (εκτός της πρώτης) σε μια αναζήτηση που κάνουν στην Google. Όντας σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να κάνετε την διαφορά(αν έχετε φρέσκο και σωστό περιεχόμενο) η να χαλάσετε εντελώς το brand σας και την φήμη σας.

Βασικά, το website σας είναι τόσο καλό όσο καλό είναι και το περιεχόμενό του. Ξοδεύοντας χρόνο και πόρους για να προσφέρετε στους επισκέπτες σας ποιοτικό και στοχευμένο περιεχόμενο είναι πιστεύουμε ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την ιστοσελίδας σας και κατ´επέκταση για την επιχείρησή σας

2. Δεν είναι φιλική η ιστοσελίδας σας σε κινητές συσκευές (mobile friendly)

Τα τελευταία χρόνια, το κινητό έχει γίνει η πιο κοινή προτίμηση του χρήστη πάνω και από τον Η/Y.

Ξεχνώντας να κάνετε την ιστοσελίδα σας φιλική προς κινητά μπορεί να είναι ένα πολύ δαπανηρό λάθος. Ακόμη περισσότερο, η Google τιμωρεί τις ιστοσελίδες στην κατάταξή τους που δεν πληρούν τα κριτήρια για φιλικότητα προς τις κινητές συσκευές.

Οι περισσότεροι χρήστες έχουν στραφεί και κάνουν τις αναζητήσεις τους από το κινητό τους τηλέφωνο και περιμένουν να μεταβούν σε μια κατάλληλα διαμορφωμένη ιστοσελίδα. Αν δεν το έχετε ήδη κάνει, ήρθε η ώρα να επιλέξετε να δημιουργήσετε μία ιστοσελίδα φιλική προς τις κινητές συσκευές.

Επίσης αν πουλάτε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, δίνοντας στους επισκέπτες σας τη δυνατότητα να αγοράσουν από οπουδήποτε μέσω προβολής είναι ζωτικής σημασίας για το ποσοστό μετατροπής σας. Στην πραγματικότητα, το 57% των χρηστών δηλώνουν ότι δεν θα συστήσει μια επιχείρηση αν έχει μια κακώς σχεδιασμένη για κινητά ιστοσελίδα.

3. Αργή φόρτωση της ιστοσελίδας

Έχουμε όλοι ακούσει τους αριθμούς για το πόσο σημαντικά είναι η γρήγορη φόρτωση μιας ιστοσελίδες και πόσο αυτό μπορεί να επηρεάσει τις μετατροπές των επισκεπτών σε πελάτες μας.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τους αργούς χρόνους φόρτωσης. Μία από τις πιο κοινές πηγές στους οποίους έχουμε αργούς χρόνους φόρτωσης είναι η αποτυχημένη βελτιστοποίηση των εικόνων. Ως εκ τούτου, η αλλαγή μεγέθους μπορεί να να μειώσει τους χρόνους φόρτωσης.

Ένας άλλος λόγος μπορεί να είναι η κακή φιλοξενία του website η οποία μπορεί επίσης να αποτελέσει σοβαρή απειλή για τους χρόνους φόρτωσης. Βασικά, ότι πληρώνετε παίρνετε. Συνιστάται στις μέρες μας να δαπανήσετε τουλάχιστον ένα καλό ποσό το χρόνο για την υψηλή ποιότητα φιλοξενίας της ιστοσελίδα σας. Κρατήστε στο μυαλό σας ότι η φιλοξενία είναι το θεμέλιο της κάθε πτυχής για την online επιχείρηση. Επηρεάζει το SEO σας, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κ.λ.π. Η αναβάθμιση σε μια καλύτερη υπηρεσία φιλοξενίας θα πληρώσει τελικά για τον εαυτό της.

Σήμερα οι χρήστες-καταναλωτές μπορούν να είναι πιο ανυπόμονοι από ποτέ και ο χρόνος φόρτωσης μπορεί να παίξει τεράστιο ρόλο όταν θέλουν να πάρουν αποφάσεις αγοράς.

Κλείνοντας

Οι χρήστες σήμερα εκτίθενται σε περισσότερα μηνύματα ενημέρωσης και μάρκετινγκ από ό, τι παλιότερα και ξέρουν τι να κάνουν. Προκειμένου να αποσπάσουν την προσοχή τους, οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων πρέπει να κάνουν ό, τι μπορούν για να υιοθετήσουν μια πελατοκεντρική προσέγγιση. Η αναμόρφωση και ο ανασχεδιασμός της ιστοσελίδα σας θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε κάνετε για την επιχείρησή σας.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας και να δώσουμε την ώθηση που χρειάζεται η επιχείρησή σας. Η επιτυχία ή η αποτυχία βρίσκονται στα χέρια σας.

Μοιραστείτε το άρθρο