Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ηλεκτρονικό εμπόριο: 3 νέες τάσεις για όσους ξεκινούν σήμερα

Ηλεκτρονικό εμπόριο

1. Το ένα τρίτο των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου γίνονται σήμερα μέσα από τις κινητές συσκευές

Μία από τις σημαντικότερες στατιστικές μετρήσεις ήταν ότι το 2014, το ⅓ των παραγγελιών ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχονταν από μια κινητή συσκευή και όχι από υπολογιστή. Αυτό σημαίνει ότι σε μόνο 2 χρόνια, η συμβολή του κινητού στο σύνολο των πωλήσεων έχει εκτιναχθεί στα ύψη κατά 175%.

Αυτό από μόνο του είναι εντυπωσιακό, αλλά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το κινητό προσπέρασε για πρώτη φορά στην ιστορία τους υπολογιστές στο ηλεκτρονικό εμπόριο δύσκολα μπορεί κανείς να το αγνοήσει.

2. Άνοδος στην χρήση των κοινωνικών δικτύων

Η αύξηση της κυκλοφορίας του κινητού τηλεφώνου για τις online αγορές τροφοδοτείται και από μια άλλη τάση: την αύξηση της χρήσης των κοινωνικών μέσων (social media) σε συνδυασμό με την  αποτελεσματική στόχευση των διαφημίσεων.

Για παράδειγμα, σύμφωνα με στατιστικές βρέθηκε πρόσφατα ότι ενώ το Facebook αντιπροσώπευαν λιγότερο από το 5% της κυκλοφορίας στις ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου από σταθερούς υπολογιστές, ο αριθμός εκτοξεύεται στο 7%, όταν πρόκειται για κινητά τηλέφωνα. Σε σύγκριση, η αναζήτηση με βάση την κίνηση από την μηχανή αναζήτησης της Google αντιπροσωπεύουν το 18% της κυκλοφορίας από τους υπολογιστές, και μόλις 12% σε κινητά τηλέφωνα.

Αυτά τα δεδομένα φαίνεται να δείχνουν ότι οι υπολογιστές χρησιμοποιούνται για την έρευνα και αναζήτηση αγαθών (πριν προβούν σε μία αγορά), ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα κινητά χρησιμοποιούνται για πιο αυθόρμητες ανακαλύψεις και αγορές προϊόντων.

Το 2014 οι παραγγελίες ηλεκτρονικού εμπορίου που προέρχονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκαν σε ένα εντυπωσιακό 202%.

social-media-ecommerce
Ενώ ένα μεγάλο μέρος της κυκλοφορίας του Facebook μπορεί να προέρχεται από πληρωμένες διαφημίσεις, δείχνει επίσης πως το Facebook ωριμάζει ως μια πλατφόρμα διαφήμισης και πώς οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων το έχουν καταλάβει αυτό και αξιοποιούν τα νέα προϊόντα διαφήμισης που έχει αναπτύξει αυτό.

3. «διαδικτυακά ψώνια» είναι πλέον μια πραγματικότητα

Οι άνθρωποι στις μέρες μας ψωνίζουν, όπου και όποτε είναι βολικό γι ‘αυτούς. Αυτό θα μπορούσε να είναι σε μια επιφάνεια εργασίας στον υπολογίστή τους, στο κινητό τους τηλέφωνο, ενώ μετακινούνται, ή είναι στο κρεβάτι τους, ή είναι μέσα στο Facebook. Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι για τους εμπόρους να παρέχουν μία ευέλικτη αγοραστική εμπειρία που προσαρμόζεται στις αγοραστικές συνήθειες των πελατών.

Παρακάτω θα δείτε μια ωριαία ανάλυση των πωλήσεων σε μια τυπική μέρα για να δείξουμε πώς και πότε οι άνθρωποι ψωνίζουν από τα κατάστημα. Η πιο δημοφιλής στιγμή για να αγοράσει κανείς  είναι καθημερινές μεταξύ 12-2pm.

Δείτε ακόμη:

Δημιουργία eshop και πως μπορείτε να έχετε κέρδος απ´αυτό

Eshop: Προτάσεις για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Μοιραστείτε το άρθρο