4 λάθη στο digital marketing

4 λάθη στο digital marketing που πρέπει να μην τα κάνετε

Tο digital marketing είναι ο πιο δυναμικός κλάδος του σύγχρονου marketing και αφορά τη στρατηγική προώθησης της ιστοσελίδας ή του eshop σας σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό διαδικτυακά. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι ότι λειτουργεί σαν ζωντανός οργανισμός, συνεχώς μεταβάλλεται, αναπτύσσεται,αλλάζει και αποκτά νέες δυνατότητες και κανάλια επικοινωνίας.

Ένα από τα βασικά λάθη που κάνουν πολλοί επιχειρηματίες και marketers είναι πως δεν ακολουθούν τις εξελίξεις που καθημερινά βγαίνουν στο digital marketing και πως νομίζουν οτι ακολουθούν σωστές στρατηγικές που στο τέλος αποδυκνείονται αναποτελεσματικές.

Παρακάτω θα δούμε κάποια πολύ βασικά λάθη που γίνονται συνήθως και πως να τα αντιμετωπίσετε.

1) Δεν υπάρχει marketing plan:

Τι είναι το marketing plan? Το marketing plan είναι ένα αναλυτικό σχέδιο της στρατηγικής marketing της επιχείρησης σας. Σε αυτό αναφέρονται όλες οι ενέργειες που πρέπει να κάνετε με τη σειρά βήμα προς βήμα για να προωθήσετε την επιχείρηση σας. Σε αυτό επίσης αναφέρονται τα ποσά που θα δαπανήσετε ανα ενέργεια, δηλαδή τι ποσό θα δαπανήσετε για καμπάνιες, τι ποσό για social media , κλπ κλπ. Εάν δεν έχετε ένα ξεκάθαρο marketing plan δε θα ξέρετε τι ακριβώς πρέπει να κάνετε, πότε και γιατί, κι έτσι θα αποτύχετε στην προσπάθεια σας να προωθήσετε την επιχείρηση σας.

2) Το να έχετε μονότονο και βαρετό περιεχόμενο

Το content ή αλλιώς το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας ή ενος eshop μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το που στοχεύουμε. Μπορεί να είναι κείμενα, video, infographics, εικόνες, λεζάντες, ebooks κλπ. Κάθε μια κατηγορία στοχεύει και σε διαφορετικό κοινό και για διαφορετικό λόγο. Για να έχετε λοιπόν μια ιστοσελίδα η οποία θα κρατά το ενδιαφέρον του επισκέπτη αμείωτο θα πρέπει το περιεχόμενό της να μην περιορίζεται σε μια μόνο κατηγορία αλλα να περιέχει όλες τις κατηγορίες, έτσι θα προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες και το conversion σας θα είναι αισθητά υψηλότερο.

Δείτε ακόμη: Inbound Marketing

3) Το να μην γνωρίζετε αναλυτικά το κοινό στο οποίο απευθύνεστε

Το κέντρο κάθε στρατηγικής marketing είναι οι πελάτες σας. Εάν δεν ξέρετε τα πάντα για κείνους πως θα μπορέσετε να τους προσεγγίσετε σωστά και με επιτυχία; Και τι εννοούμε με αυτό; Οτι πρέπει να δημιουργήσετε τύπους buyer persona. Τι είναι οι buyer persona? Με τον όρο αυτό εννοούμε τον ιδανικό τύπο πελάτη για εσάς. Καταγράψτε ποιοί είναι, σε ποιό κλάδο ανήκουν, σε ποια περιοχή βρίσκονται, ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους κλπ ώστε να ξέρετε τί ακριβώς να κάνετε για να τους
προσεγγίσετε.

4) Δεν ανανεώνετε συχνά την ιστοσελίδα σας

Πολλοί κάνουν το λάθος να νομίζουν πως επειδή απέκτησαν μια ιστοσελίδα οι πωλήσεις θα έρθουν αυτόματα. Λάθος. Αν δεν ανανεώνεται συχνά την ιστοσελίδα σας, αν δεν προσθέτετε σύγχρονο και ενδιαφέρον περιεχόμενο τακτικά κι αν δεν επενδύεται σε καμπάνιες για την ιστοσελίδα σας τότε τα πράγματα θα πηγαίνουν απ το κακό στο χειρότερο. Μην ξεχνάτε απλά πόσες εκατομμύρια ιστοσελίδες που υπάρχουν έχετε να ανταγωνιστείτε καθημερινά.

Συνοψίζοντας, η επιτυχία της στρατηγικής σας digital marketing στηρίζεται σε 4 βασικούς πυλώνες:την ύπαρξη marketing plan ώστε να γνωρίζετε ακριβώς πότε να κάνετε, τί και γιατί. Στη συνέχεια καθοριστικό ρόλο παίζουν η συνεχής ανανέωση της ιστοσελίδας σας, το έξυπνο και με ποικιλία περιεχόμενο και η άριστη γνώση του κοινού στο οποίο απευθύνεστε.

Ελάτε στην WEBONE για να χτίσουμε μαζί βήμα προς βήμα τη νέα σας επιτυχημένη και αποτελεσματική στρατηγική digital marketing που θα σας φέρει στην κορυφή των πωλήσεων.

Μοιραστείτε το άρθρο