5 απλές συμβουλές για να γίνουν οι επισκέπτες του site σας πελάτες σας

Οι 5 απλές συμβουλές που θα σας δώσουμε παρακάτω θα βοηθήσουν στην αύξηση της εμπλοκής των επισκεπτών με την ιστοσελίδα σας και της μετατροπής τους σε πελάτες.

Η ιστοσελίδα σας μπορεί και πρέπει να είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία μάρκετινγκ και διαφήμισης για την επιχείρησή σας. Είναι η πλατφόρμα σας για να δείξετε την αξία σας σε δυνητικούς πελάτες και είναι ο πυρήνας της ψηφιακής παρουσίας σας. Παρόλα αυτά τα καλά που έχει ιστοσελίδα (ως ένα καταπληκτικό εργαλείο marketing) δεν πρόκειται να αναπτύξετε την επιχείρησή σας on-line εάν ο ιστοχώρος σας έχει ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate) και ταυτόχρονα δεν  μπορεί να μετατρέψει την επισκεψιμότητα σε κερδισμένους πελάτες.
Έχοντας αυτό κατά νου, σας παρουσιάζουμε πέντε μεθόδους που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της εμπλοκής των επισκεπτών με την ιστοσελίδα σας, η οποία μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία υψηλότερων μετατροπών και με αυτόν τον τρόπο να πετύχετε κέρδη και πωλήσεις .

1. Κρατήστε το κύριο μήνυμα της ιστοσελίδας σας συνοπτικό.

Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας στην ιστοσελίδα μας θα πρέπει να είναι ότι δεν βομβαρδίζουμε το χρήστη με πολλές παραγράφους με κείμενο στην αρχική σελίδα. Σε γενικές γραμμές, οι χρήστες δεν θέλουν να διαβάσουν πολλά κείμενα. Έχετε μόνο μερικά δευτερόλεπτα για να τους δείξετε την αξία σας και να τους αποσπάσετε την προσοχή. Χρησιμοποιήστε μια μεγάλη γραμματοσειρά (μέγεθος 16-24) για να μεταφέρετε το μήνυμά σας. Ο κανόνας αυτός ισχύει τόσο για B2C και B2B ιστοσελίδες.

2. Δημιουργήστε μια έκκληση για δράση (call to action)

Αφού δείξατε στους επισκέπτες την αξία σας και τους τονίσατε τις λύσεις που προσφέρετε με λίγα λόγια συνοπτικά, ήρθε η στιγμή όπου θέλετε να εμπλακούν περισσότερο μαζί σας με μια ισχυρή έκκληση για δράση το λεγόμενο και call to action ή CTA. CTAs είναι τα «επόμενα βήματα» που θέλετε οι επισκέπτες να πραγματοποιούν κατά την πλοήγησή τους στην ιστοσελίδα σας και είναι από τα βασικά σημεία εμπλοκής τους. Μερικά παραδείγματα προτροπής για δράση είναι. «Δείτε τη δουλειά μας«, «Κλείστε Ραντεβού» ή «Αγοράστε τώρα«, αυτά είναι ευκαιρίες για να συνεχίσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας. Εάν τα CTAs σας είναι βαρετά και συνηθισμένα (δηλαδή «Μάθετε περισσότερα») και δεν περιέχουν καμία πραγματική αξία, οι χρήστες δεν πρόκειται και είναι πολύ πιθανό να μην συνεχίσουν(κάνοντας κλικ πάνω τους).

3. Δημιουργία φρέσκου περιεχόμενο

Οι χρήστες είναι πιο πιθανό να μετατραπούν σε παλέτες από την στιγμή που έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα αρκετές φορές, γι ‘αυτό είναι απαραίτητο να τους φέρετε πίσω στην ιστοσελίδας σας. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι μέσω του φρέσκου και πολύτιμου περιεχομένου στον ιστοχώρο σας. Αν οι επισκέπτες σας ξέρουν ότι μπορούν να βρουν φρέσκο και ενημερωτικό περιεχόμενο κάθε φορά που έρχονται στην ιστοσελίδα ή blog σας, θα συνεχίσουν να το κάνουν. Το μοναδικό και πολύτιμο περιεχόμενο βοηθά το site σας να ξεχωρίσει και να πετύχει υψηλές ταξινομήσεις στις μηχανές αναζήτησης.

Δείτε ακόμη: Γιατί η Google αγαπά το φρέσκο περιεχόμενο

4. Ορίστε σελίδες προορισμού (landing pages)

Οτιδήποτε ενέργειες προώθησης και προβολής και αν κάνετε είτε μέσω Adwords – Pay per click, είτε μέσω των κοινωνικών δικτύων (social media) είναι σημαντικό να κατανοήσετε ότι το σύνολο της επισκεψιμότητας δεν πρέπει να το κατευθύνεται στην πρώτη σελίδα του site σας. Δημιουργήστε σελίδες προορισμού  (landing pages) για να επισημάνετε συγκεκριμένες υπηρεσίες ή προϊόντα σας και στείλτε τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για αυτά  και ικανοποιούν τις ανάγκες τους.

Όσο πιο συγκεκριμένες και σχετικές είναι οι σελίδες προορισμού, τόσο περισσότερο θα βοηθήσει στα ποσοστά μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες(conversion rate).

Δείτε ακόμη: Landing page: Τι είναι και γιατί είναι σημαντική

5. Ο ιστοχώρος σας θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένος για να παίζει απρόσκοπτα σε κινητά και tablets

Ένας αυξανόμενος αριθμός που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας προέρχεται μέσω κινητών συσκευών. Εάν ο ιστοχώρος σας δεν έχει σχεδιαστεί με την τεχνολογία responsive webdesign, μπορεί να έχετε ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, επειδή οι χρήστες από smartphones και tablets δεν θα μπορούν να πλοηγηθούν και να βρουν αυτό που θέλουν στην ιστοσελίδα σας. Θα πρέπει ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας να διασφαλίζει ότι το site σας είναι συμβατό και προσβάσιμο για τους επισκέπτες σε όλες τις πλατφόρμες και όλες τις συσκευές. Κάνετε ένα απλό τεστ και ρίξτε μια ματιά στο site σας από την κινητή συσκευή σας. Βεβαιωθείτε ότι τα κουμπιά πλοήγησης είναι εύκολο να τα πιέσετε, μπορείτε να συμπληρώσετε εύκολα μία φόρμα, ή να κάνετε κλικ στον αριθμό του τηλεφώνου σας.

Μια σωστά σχεδιασμένη, δομημένη και  βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα μπορεί να είναι ο καλύτερος πωλητής σας, βοηθώντας σας να αυξήσετε τις μετατροπές των επισκεπτών σε πελάτες. Μια κακώς σχεδιασμένη ιστοσελίδα, από την άλλη πλευρά, θα βλάψει όχι μόνο την φήμη της εταιρίας σας, αλλά μπορεί να επιτρέψει στους ανταγωνιστές να πετύχουν υψηλότερες θέσεις ταξινόμησης στις μηχανές αναζήτησης και με αυτόν τον τρόπο να έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και κέρδη αντίστοιχα.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να κατασκευάσουμε μία ιστοσελίδα που προσελκύει τους κατάλληλους επισκέπτες και τους μετατρέπει σε πελάτες σας για την επιχείρησή σας.

Μοιραστείτε το άρθρο