5 πράγματα που θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική σελίδα

5 πράγματα που θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική σελίδα

H αρχική σελίδα (home page), είναι η σελίδα που επισκέπτονται περισσότερο οι επισκέπτες. Δείτε ποιά πράγματα είναι απαραίτητα και θα πρέπει να βρίσκονται σε αυτήν.

Σαν επιχείρηση, θα έχετε μόνο μία ευκαιρία να κάνει μια καλή πρώτη εντύπωση, στους επισκέπτες του ιστοχώρου σας. Όταν οι πελάτες φτάνουν στο χώρο σας θα πρέπει να έχετε αμέσως μια σαφή και ικανοποιητική απάντηση του ποιοι είστε και τι κάνετε. Όμως, οι στατιστικές δείχνουν ότι από πολλές ιστοσελίδες λείπουν τα βασικά με αποτέλεσμα να χάνουν πελάτες με ένα μόνο κλικ.

Η σχέση μεταξύ ενός πελάτη και μιας επιχείρησης βασίζεται στην εμπιστοσύνη. Είναι οι ιστοσελίδες σας φιλικές προς τον πελάτη; Ξεκινήστε με τα πέντε πράγματα που θα πρέπει να ανήκουν στην αρχική σελίδα του κάθε δικτυακού τόπου.

1. Στοιχεία επικοινωνίας: μια πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι σχεδόν το 75 % των μικρών επιχειρήσεων που έχουν ιστοσελίδα δεν έχουν ένα σύνδεσμο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ιστοσελίδα τους. Και έξι από τις 10 δεν έχουν έναν αριθμό τηλεφώνου.

Το site σας θα πρέπει να έχει μια σαφή σύνδεση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έναν αριθμό τηλεφώνου. Εάν έχετε μια φυσική τοποθεσία, θα πρέπει επίσης να έχετε μία πλήρη διεύθυνση και τον ταχυδρομικό κώδικα, καθώς και ένα χάρτη και οδηγίες πως θα σας βρούνε.

2. Εικόνες που αντιπροσωπεύουν τι κάνετε: Αν πουλάτε τούρτες γάμου, για παράδειγμα, η πρώτη σελίδα της ιστοσελίδας σας πρέπει να έχει μια εικόνα από μία τούρτα σας. Αν και ακούγεται αυτό απλό, πολλές ιστοσελίδες χρησιμοποιούν άσχετα γραφικά και εικόνες, όπως πεταλούδες και οικογενειακές φωτογραφίες, ή, ακόμη χειρότερα, δεν υπάρχουν καθόλου γραφικά.

Αλλά να είστε προσεκτικοί για το πώς θα προβάλλονται αυτές οι εικόνες. Σκεφτείτε δύο φορές πριν να τις τοποθετήσετε έτσι ώστε να επιδρούν θετικά στον επισκέπτη υποψήφιο πελάτη σας και να τον ωθούν να κάνει το επόμενο βήμα που έχετε σχεδιάσει.

3. Σαφές και ξεκάθαρο σύστημα πλοήγησης: Η πρώτη σελίδα του site σας θα πρέπει να έχει ένα σαφές σύστημα πλοήγησης, είτε στην κορυφή ή προς μία πλευρά της σελίδας. Τα κουμπιά θα πρέπει να επισημαίνονται σαφώς με τις λέξεις που αντιστοιχούν με το περιεχόμενο του site σας για να βοηθήσει τους επισκέπτες να βρουν γρήγορα αυτό που ψάχνουν.

Είναι επίσης σημαντικό να κάνετε κλικ στις συνδέσεις σας σε τακτική βάση για να βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες είναι εντάξει, ή να χρησιμοποιήσετε το Google Webmaster Tools για τον εντοπισμό τυχόν 404 λαθών. Σπασμένες συνδέσεις (links) όχι μόνο εμποδίζουν τους αγοραστές από την ολοκλήρωση παραγγελίες τους, αλλά δείχνουν σαν να μην νοιάζεστε για την επιχείρησή σας.

4. Εγγραφή σε newsletter: Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ενθαρρύνει την αφοσίωση των πελατών είναι με την εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο. Βάλτε μια εγγραφή στην πρώτη σελίδα της ιστοσελίδας σας και τα οφέλη που προσφέρουν, όπως μια έκπτωση σε μια μελλοντική παραγγελία σε όποιον υποβάλλει τα στοιχεία του.

5. Social media links: βοηθούν τους πελάτες να μείνετε σε επαφή, μαζί τους παρέχοντας συνδέσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων στην αρχική σελίδα σας. Χρησιμοποιήστε αναγνωρίσιμες εικόνες από τα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Linkedin ή το Pinterest )για να συνδεθείτε.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας και για να σας δημιουργήσουμε έναν αποτελεσματικό ιστοχώρο για την εταιρία σας που θα σας φέρνει κέρδη και πελάτες.

Μοιραστείτε το άρθρο