6 λόγοι που το eshop σας δεν πουλάει και πώς θα τους αντιμετωπίσετε

Σήμερα τα eshop είναι χιλιάδες και πλέον είναι άκρως απαραίτητο και η δική σας επιχείρηση να αποκτήσει το δικό της. Τι γίνεται όμως εάν ήδη έχετε eshop το οποίο όμως δεν πουλάει;

Ας δούμε παρακάτω 6 βασικούς λόγους που το eshop σας δεν πουλάει και τις λύσεις τους.

1)Δεν έχετε επαρκή στοιχεία στο eshop σας σχετικά με εσάς και τα προϊόντα σας.

Πολλές φορές αναρωτιέστε πως ενώ τεχνικά τα έχετε κάνει όλα σωστά και έχετε ένα eshop με όλα τα χαρακτηριστικά, το seo και ίσως και την επισκεψιμότητα που πρέπει μπορεί εντούτοις να μην έχετε πωλήσεις. Γιατί; Ελέγξτε αν δινετε αρκετά στοιχεία σχετικά με την επιχείρηση σας, ποιοί είστε, που βρίσκεται, το αντικείμενο που έχετε, στοιχεία επικοινωνίας με σκοπό να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας, μην ξεχνάτε ότι κανείς δεν δίνει χρήματα αν πρώτα δε νιώθει σιγουριά και ασφάλεια. Επίσης δώστε αρκετές πληροφορίες γύρω από το προϊόν σας, πέραν της περιγραφής ορίστε σαφώς τιμή, μεταφορικά, χρόνο παράδοσης κλπ.

2) Ανυπαρξία U.S.P

Ένα από τα κρίσιμα ερωτήματα που τίθενται με τη δημιουργία ενός eshop είναι γιατί κάποιος να επιλέξει εσάς. Δεν αρκεί απλά να πουλάτε ωραία και καλά προϊόντα, πρέπει και να μπορείτε να ξεχωρίσετε απο τον ανταγωνισμό σας παρέχοντας κάτι το ξεχωριστό, είτε σε τιμή, σε συσκευασία, σε χρόνο παράδοσης, σε after sale εξυπηρέτηση κλπ. Βρείτε που υστερούν οι ανταγωνιστές σας, ξεχωρίστε για να αναδειχθείτε.

3) Μειωμένη επισκεψιμότητα.

Εάν δεν έχετε αρκετούς επισκέπτες στο eshop σας τότε ήρθε η ώρα να επενδύσετε σε ένα καλά οργανωμένο marketing plan που θα περιλαμβάνει:

  • Tο SEO που θα σας φερει οργανικά αποτελέσματα, δηλαδή επισκεψιμότητα μετά από αναζήτηση σχετικά με τα προϊόντα σας
  • Τις PPC καμπάνιες στο AdWords που θα σας προωθήσουν σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε
  • Στα Social media που μέσα από στοχευμένη προβολή θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα του eshop σας, το brand awareness σας και το conversion σας.

4) Αυξήστε το Conversion σας.

Βελτιώστε το conversion rate σας. Τί είναι αυτό; Είναι το ποσοστό της επισκεψιμότητας που μετατρέπεται σε τελική πώληση. Αν έχετε επισκεψιμότητα αλλα όχι πωλήσεις τότε αναζητήστε την αιτία άμεσα.

5) Ακατάλληλη ή ανεπαρκής παρουσίαση :

Όταν παρουσιάζεται το προϊόν σας προς πώληση θα πρέπει να ελέγχεται πρώτα πως η σελίδα σας ή η landing page σας θα έχει τα εξή βασικά χαρακτηριστικά:

● Εξαιρετικής ποιότητας εικόνες και αν είναι δυνατόν και δυνατότητα στον επισκέπτη να κάνει zoom

● Άριστη περιγραφή προϊόντος με αναλυτικές λεπτομέρειες

● Εμφανες κουμπί για προσθήκη στο καλάθι

● Δωρεάν μεταφορικά και χρόνος παράδοσης

● Άλλα παρόμοια προϊόντα από κάτω και reviews

Και μην ξεχνάτε αυτό:

Στήστε τη σελίδα προϊόντος σας απο την αρχή μέχρι το τέλος σκεπτόμενοι τι θα θέλατε να δείτε και να διαβάσετε ώς πελάτες, κι έτσι θα πετύχετε το μέγιστο conversion.

6)Έχετε πολύ υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης.

Έχετε υψηλή επισκεψιμότητα αλλα και υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης του eshop σας; Γιατί συμβαίνει αυτό. Βασικά για πολλούς πιθανούς λόγους: οι πελάτες μπορεί να βρήκαν τις τιμές υψηλές, να μην τους άρεσαν τα προϊόντα ή η περιγραφή τους, να μπήκαν στο eshop απλά από περιέργεια, να βρήκαν ακριβά τα επιπλέον κόστη και για πολλούς ακόμα τέτοιους λόγους τους οποίους εσείς πρέπει να βρείτε και να αντιμετωπίσετε.

Αυτοί είναι 6 βασικοί λόγοι για τους οποίους το eshop σας δεν πουλάει. Τι μπορείτε να κάνετε τώρα;

Ελάτε στην WEBONE όπου με τα εξειδικευμένα μας στελέχη θα οργανώσουμε και θα υλοποιήσουμε για το eshop σας μια στρατηγική marketing που θα απογειώσει τις πωλήσεις και την εταιρική σας αναγνωρισιμότητα.

Μοιραστείτε το άρθρο