στρατηγικές email marketing

9 στρατηγικές email marketing για να βελτιώσετε τον κύκλο της πώλησης

9 στρατηγικές email marketing

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing) είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας που φέρνει αποτελέσματα. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ανέξοδος τρόπος για να προωθήσετε το εμπορικό σας σήμα. Αν θέλετε να είστε ένας επιτυχημένος marketer ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι οι συνδρομητές σας ανοίγουν τα email που στέλνετε. Εάν το κοινό σας δεν ανοίγει το e-mail σας είναι αδύνατο γι ‘αυτούς να αναλάβουν δράσεις, όπως κάνοντας κλικ για να έρθουν στην ιστοσελίδα σας, καθώς και να κάνουν μία αγορά.
Αλλά πώς θα καταφέρουμε να τους οδηγήσουμε να ανοίξουν τα email  σας; Υπάρχουν 9 βασικοί τρόποι που θα τους δούμε παρακάτω:

1. Επιλέξτε μια επικεφαλίδα που να προκαλεί το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Στη γραμμή θέματος προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε το όνομα του ατόμου που μπορεί να παρέχει συστάσεις, κάποιον που μπορείτε να επικαλεστείτε ή κάποιον που μπορεί να γνωρίζει ο πιθανός πελάτης.

2. Μπείτε στο θέμα. Το μήνυμά σας δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις δύο ή τρεις προτάσεις. Όσο πιο σύντομο είναι τόσο πιο πιθανότερο είναι να γίνει κατανοητό και το άλλο άτομο να ενεργήσει βάσει αυτού.

3. Χρησιμοποιήστε το όνομα του ατόμου στο σώμα του μηνύματος. Διαφορετικά, μπορεί να θεωρήσει ότι πρόκειται για ένα email που απευθύνεται σε χιλιάδες άτομα.

4. Δώστε έμφαση σε ότι κοινό έχετε με τον πιθανό πελάτη. Εάν μπορείτε πείτε ότι η εταιρία σας συνεργάζεται με άλλες εταιρίες στο χώρο που δραστηριοποιείται ο αναγνώστης.

5. Μην προσπαθήσετε να πουλήσετε. Μην συμπεριλάβετε μακροσκελείς προτάσεις για το πόσο σπουδαία είναι η εταιρία σας. Πείτε ξεκάθαρα ότι ο σκοπός του συγκεκριμένου email είναι να καθοριστεί ένα επόμενο βήμα (μια συνάντηση ενδεχομένως).

6. Μην κατατρέχετε το άτομο με μηνύματα. Να στέλνετε ένα email την εβδομάδα το πολύ. Εάν το άτομο πει ότι δεν θέλει να λάβει άλλα email μην του στείλετε άλλα.

7. Μην κάνατε σκοπό της ζωής σας να πείσετε αυτό το άτομο να απαντήσει στο μήνυμά σας. Έπειτα από τρεις προσπάθειες προσέγγισης μεσω email σταματήστε.

8. Συμπεριλάβετε μία προσφορά. Γλιτώστε τους χρήματα. Στέλνετε αρκετά συχνά προσφορές με emails; – η Groupon το κάνει σε συχνή βάση. Το email σας θα πρέπει να μεταφέρει ένα συγκεκριμένο μήνυμα που βοηθά τον πελάτη σας να εξοικονομεί χρήματα. Δωρεάν μεταφορικά για αποστολές προϊόντων, δωρεάν υπηρεσίες, προσφορές και δώρα θα πρέπει να είναι σε συχνή βάση.

9. Δὠστε τους χρήσιμες οδηγίες και συμβουλές. «Πάντα οι άνθρωποι θέλουν να μαθαίνουν» το σύνθημα έχει αγκαλιαστεί από πολλούς marketers ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ο λόγος που έχουν επιτυχημένες εκστρατείες είναι επειδή κάνουν το ίδιο. Στείλτε τους άρθρα για να ακονίσουν τις δεξιότητές τους, ενημερωτικά δελτία, ειδήσεις, ή ακόμη και δωρεάν online μαθήματα. Δημιουργείτε με αυτόν τον τρόπο μία σχέση εμπιστοσύνης με τους αποδέκτες του email σας ώστε να τους μετατρέψετε σε πελάτες σας.

Δοκιμάστε τις παραπάνω απλές συμβουλές και είναι σίγουρο ότι θα έχετε μια επιτυχημένη εκστρατεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Μοιραστείτε το άρθρο