AdWords με νέα εργαλεία για καλύτερα αποτελέσματα

AdWords με νέα εργαλεία για καλύτερα αποτελέσματα

Συγκρίνετε τον όγκο αναζητήσεων ανά συσκευή

To εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών της πλατφόρμας AdWords της Google, σας προσφέρει πολλές πληροφορίες σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά σας και μπορεί να σας καθοδηγήσει να βελτιώσετε την απόδοση τους ώστε να επιτύχετε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα. Ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα μπορείτε να ανακαλύψετε πόσες αναζητήσεις πραγματοποιούνται για τις ίδιες λέξεις-κλειδιά ανά συσκευή:

  • Συνδεθείτε στην καρτέλα «Λέξεις-Κλειδιά» της καμπάνιας σας
  • Κατεβάστε την πλήρη αναφορά με τις λέξεις-κλειδιά στον υπολογιστή σας
  • Μεταβείτε στην καρτέλα Εργαλεία
  • Επιλέξτε το Εργαλείο Σχεδιασμού Λέξεων Κλειδιών
  • Κάτω από την ενότητα «Βρείτε νέες λέξεις-κλειδιά και λάβετε δεδομένα όγκου αναζητήσεων» κάνετε κλικ στο «Λήψη δεδομένων και τάσεων για τον όγκο αναζητήσεων»
  • Επιλέξτε μεταφόρτωση αρχείου

Στο διάγραμμα που θα εμφανιστεί, κάνετε κλικ στο Τάσεις όγκου αναζητήσεων και επιλέξτε «Τάσεις για κινητά»

 

Στο διάγραμμα κάνετε κλικ στο Τάσεις όγκου αναζητήσεων

Η παραπάνω αναφορά θα σας καθοδηγήσει να κατανοήσετε την βαρύτητα των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται από κινητές συσκευές σε σχέση με αυτές σε σταθερούς υπολογιστές. Στη συνέχεια θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε την δυνατότητα προσαρμογής προσφοράς σε κινητές συσκευές προς όφελος σας ανάλογα με τα συμπεράσματα που θα εξάγετε από τον όγκο των αναζητήσεων ανά συσκευή.

πηγή: AdWords Google

Μοιραστείτε το άρθρο