AdWords τα τρία βασικά πλεονεκτήματα

AdWords τα τρία βασικά πλεονεκτήματα της διαφήμισης αυτής

AdWords τα τρία βασικά πλεονεκτήματα

Τα τρία βασικά πλεονεκτήματα του AdWords είναι η προσέγγιση, η συνάφεια και η απόδοση της επένδυσης (ROI).

Ας τα δούμε αναλυτικά παρακάτω:

1. Προσέγγιση χρηστών

Η google προσεγγίζει σχεδόν το 90% των χρηστών του διαδικτύου στην Ευρώπη. Αυτό σημανίνει περισσότερα από 300 εκατομμύρια ενηλίκων στην ΕΕ.

2. Συνάφεια

Το Google AdWords εμφανίζει διαφημίσεις που σχετίζονται απευθείας με αυτό που αναζητά ο χρήστης.

3. Απόδοση επένδυσης (ROI)

Το μοντέλο χρέωσης ανά κλικ διασφαλίζει ότι οι επιχειρήσεις πληρώνουν μόνο για δυνητικούς πελάτες που πληρούν τις προϋποθέσεις.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να δημιουργήσουμε μία επιτυχημένη καμπάνια στο AdWords της Google για να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας από την ιστοσελίδα.

Για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ελάτε στην WEBONE

Δείτε ακόμη:

AdWords – ίσως η καλύτερη μορφή διαφήμισης στο διαδίκτυο

Προσέγγιση ατόμων που ενδιαφέρονται για εσάς

Μοιραστείτε το άρθρο