Google amazon

Η Amazon θέλει να κοντράρει την Google στη διαδικτυακή διαφήμιση

Amazon vs Google

Ο γίγαντας των διαδικτυακών πωλήσεων λιανικής επιθυμεί να μπει στην πιο προνομιακή αγορά της Google.

Μπορεί η Amazon να αμφισβητήσει την κυριαρχία της Google στη διαδικτυακή διαφήμιση;

Η Amazon σκοπεύει να ανακαλύψει την απάντηση, σύμφωνα με ένα ρεπορτάζ της Wall Street Journal. Ο διαδικτυακός πωλητής λιανικής χτίζει μια νέα διαφημιστική πλατφόρμα, όμοια μ’ εκείνη της Google, που μπορεί να ανοίξει ένα νέο και τεράστιο επιχειρηματικό τομέα.

Το Amazon Sponsored Links, όπως ονομάζεται, θα είναι παρεμφερές με το Google AdWords, το οποίο δείχνει διαφημίσεις βάσει των αναζητήσεων του χρήστη. Κάποιος που γράφει στη μηχανή αναζήτησης τον όρο «ποδήλατο», για παράδειγμα, βλέπει διαφημίσεις από πωλητές ποδηλάτων.

Η είσοδος της Amazon στον τομέα της διαφήμισης θα μπορούσε να αποτελέσει τεράστιο χτύπημα για τη Google, εφόσον η ίδια αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους αγοραστές διαφημίσεων της. Και οι διαδικτυακές διαφημίσεις είναι η βασική πηγή εσόδων της Google.

Βεβαίως, ο ανταγωνισμός για την Amazon θα είναι τεράστιος. Το AdWords έχει μια ιστορία 14 ετών πίσω του και είναι κυρίαρχο, δίχως αντίπαλο, στον κλάδο της διαδικτυακής διαφήμισης. Σε μια προσπάθεια να κερδίσει μερίδιο της αγοράς, η Amazon δουλεύει και πάνω σ’ ένα εργαλείο που θα επιτρέπει σε διαφημιστικά πρακτορεία να αγοράζουν διαφημίσεις σε χονδρική εκ μέρους χιλιάδων πελατών.

Απ’ την άλλη, η Amazon έχει πολλά να κερδίσει από μια τέτοια κίνηση. Αν και η εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ eMarketer προβλέπει ότι η υπάρχουσα διαφημιστική business της Amazon θα αγγίξει σε τζίρο το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, αυξημένο σε σχέση με τα 700 εκατομμύρια δολάρια του 2013, αυτό το ποσό παραμένει μικρό σε σχέση με την Google. Επίσης, η τεράστια συλλογή δεδομένων πελατών της Amazon θα μπορούσε να συμβάλλει ώστε οι διαφημίσεις να είναι ακόμα πιο σχετικές προς τους χρήστες -περισσότερο κι απ’ τις διαφημίσεις της Google- και βέβαια αυτό θα μπορούσε να ελκύσει ακόμα περισσότερους διαφημιστές.

Τόσο η Amazon όσο και η Google αρνήθηκαν να σχολιάσουν το ρεπορτάζ.

Μοιραστείτε το άρθρο