13 τρόποι για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας

ALL POSTS

13 τρόποι για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας

Όλοι συμφωνούμε ότι ο πρωτεύον παράγοντας για την επιτυχία μιας εταιρικής ιστοσελίδας είναι (είτε πρόκειται για eshop είτε όχι) ότι θα πρέπει να προσελκύει επισκέπτες και μάλιστα πολλούς. Για να γίνει αυτό όμως οι επισκέπτες σας θα πρέπει να βρουν την ιστοσελίδα σας και αυτό μπορεί να γίνει με την σωστή προβολή και προώθησή της.

Η φράση “αν φτιάξτε μια ιστοσελίδα θα έρθουν μόνοι τους οι επισκέπτες” φυσικά και δεν ισχύει.

Επομένως πως μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας;

Παρακάτω σας δίνουμε έναν κατάλογο με 9 τρόπους για την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας:

1. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Τι είναι το SEO; Βασικά, σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας είναι τεχνικά άρτιος, ώστε να μπορεί να κατατάσσετε από τις μηχανές αναζήτησης και να είναι καλά σχεδιασμένος για να έχει επίσης καλή χρηστικότητα. Επίσης θα πρέπει να περιέχει σημαντικό και ποιοτικό περιεχόμενο (συμπεριλαμβανομένων λέξεων-κλειδιών και φράσεων) που συχνά αναζητούν οι χρήστες.

Ένα καλό πρώτο βήμα για να ξεκινήσετε είναι να ελέγξετε ότι ο ιστότοπός σας εμφανίζεται στα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης.(πάντα αναφερόμαστε στην Google ως μηχανή αναζήτησης) Αν δεν είναι, ίσως χρειαστεί να επαληθεύσετε τον ιστότοπό σας με την κονσόλα αναζήτησης Google . Για να εμφανιστεί στις τοπικές αναζητήσεις στους Χάρτες Google, φροντίστε να προσθέσετε και την επιχείρησή σας στο Google My Business.

Τοπικό (local) SEO. Γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας

Επίσης, ελέγξτε τους τίτλους της σελίδας και των άρθρων σας και τις μετα-περιγραφές(meta descriptions). Για να βοηθήσετε με την κατάταξή σας, πρέπει να έχουν το κατάλληλο μήκος και να περιέχουν τις λέξεις-κλειδιά σας. Ένας εύκολος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να εγκαταστήσετε το Yoast plugin (αν χρησιμοποιείτε το WordPress).

Πως να επιλέξετε τις σωστές λέξεις φράσεις για το SEO

Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να δείτε τα οφέλη του SEO καθώς χρειάζεται κάποια προσπάθεια και χρόνος για τη δημιουργία των βελτιστοποιημένων δομών και περιεχομένου του ιστότοπου. Ωστόσο, μόλις βελτιώσετε τον ιστότοπό σας, μπορείτε να αποκτήσετε επισκεψιμότητα μέσω των μηχανών αναζήτησης, έτσι πιστεύουμε ότι αξίζει η επένδυσή σας.

2. Δημιουργία εξωτερικών συνδέσμων (backlinks)

Μια στρατηγική για την προώθηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας είναι να συνεργαστείτε με μια άλλη επιχείρηση που μπορεί να συνδεθεί με τον ιστότοπό σας και να σας στείλει επισκεψιμότητα παραπομπής.

Αυτή η στρατηγική είναι γνωστή ως επανασύνδεση και προσθέτει αξία στον ιστότοπό σας και είναι  εξαιρετική για το SEO.

Κατά τη ρύθμιση του συνδέσμου, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ότι δεν υπάρχει καμία παραπομπή ‘no follow’ στη σύνδεσή σας. Ένα “no follow link”  δεν είναι καλό για SEO, καθώς ο σύνδεσμος δεν θα φέρει καμία ισχύ.

3. Εσωτερικοί σύνδεσμοι

Ενώ οι εσωτερικοί σύνδεσμοι μετακινούν τους επισκέπτες γύρω από τον ιστότοπό σας, μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας εάν έχουν σχεδιαστεί σωστά.

Η εξαιρετική δομή της ιστοσελίδας σας είναι απαραίτητη για να δείτε τα οφέλη του SEO. Εάν οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να καθορίσουν ότι ο ιστότοπός σας έχει καλές εσωτερικές συνδέσεις, τότε θα κατατάσσεται υψηλότερα από εκείνες που δεν έχουν σωστούς εσωτερικούς συνδέσμους.

Όταν οι σελίδες του ιστότοπού σας συνδέονται καλά, είναι επίσης πιθανότερο να κρατήσετε τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας περισσότερο, πράγμα που μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε αυτές τις σημαντικές μετατροπές πωλήσεων
.
Χρησιμοποιήστε την πλατφόρμα του Google Analytics για να εντοπίσετε πού θα μπορούσατε να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα στις σελίδες πωλήσεών σας με στρατηγικούς συνδέσμους από τις αναρτήσεις σας με τις καλύτερες επιδόσεις.

4. Influencer Marketing: – Μάρκετινγκ επιρροής:

Συνεργαστείτε με φορείς επιρροής για να προωθήσετε τον ιστότοπό σας και το περιεχόμενό σας.
Οι influencers μπορούν να σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε το υπάρχον κοινό τους και να αποκτήσετε αξιοπιστία και εμβέλεια.

5. Βελτιστοποιήστε την απόδοση του ιστότοπου – Optimize Website Performance:

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας φορτώνει γρήγορα και ανταποκρίνεται στις κινητές συσκευές.
Βελτιστοποιήστε τις εικόνες και χρησιμοποιήστε τεχνικές προσωρινής αποθήκευσης για να βελτιώσετε τους χρόνους φόρτωσης.

6. Βελτίωση της εμπειρίας χρήστη (UX):

Δημιουργήστε μια φιλική προς το χρήστη και καλαίσθητη διάταξη της ιστοσελίδας και του μενού της. Εξασφαλίστε μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη σε διαφορετικές συσκευές και προγράμματα περιήγησης.

7. Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Όταν στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη λίστα σας, βεβαιωθείτε πάντοτε ότι υπάρχουν σύνδεσμοι πίσω στον ιστότοπό σας μέσα στο μήνυμά σας.
Αν γράψετε μια νέα δημοσίευση στο blog ή θέλετε να προωθήσετε μία από τις υπηρεσίες σας, φροντίστε να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο απευθείας στις σχετικές ιστοσελίδες.

Και μην ξεχάσετε να προσθέσετε τον σύνδεσμο της ιστοσελίδα σας στην υπογραφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας σε κάθε email που στέλνετε.

8. Blogging

Η δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου στο ιστολόγιό σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Θα αυξήσει την πιθανότητα να βρεθεί ο ιστότοπός σας στις αναζητήσεις των μηχανών και να μοιραστεί το άρθρο σας στα κοινωνικά μέσα από άλλους ανθρώπους.

Η πλατφόρμα Pinterest είναι επίσης ένα εξαιρετικό μέρος για να μοιραστείτε τα άρθρα του ιστολογίου σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα δωρεάν.

9. Μάρκετινγκ περιεχομένου – Content marketing

Δημοσιεύετε τακτικά και χρήσιμες αναρτήσεις σε άλλα websites, άρθρα, infographics, βίντεο και άλλες μορφές περιεχομένου.
Μοιραστείτε το περιεχόμενο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνήστε με το κοινό σας.
Πραγματοποιήστε guest post σε άλλα σχετικά ιστολόγια για να επεκτείνετε την εμβέλειά σας και να οικοδομήσετε κύρος.

Δείτε ακόμη: Ο απόλυτος οδηγός Content Marketing

10. Πληρωμένες Διαφημίσεις – Google Ads – Social media ads

Ενώ μπορεί να μην έχετε μεγάλο διαφημιστικό προϋπολογισμό, υπάρχουν τρόποι χαμηλού κόστους για την προώθηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.

Το Facebook, το Pinterest, το Instagram και το LinkedIn έχουν όλες προσιτές διαφημιστικές υπηρεσίες όπου μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας για πολύ λίγα ευρώ την ημέρα.

Το όφελος από αυτές τις πλατφόρμες είναι ότι μπορείτε να στοχεύσετε το ακροατήριό σας αρκετά συγκεκριμένα, πράγμα που σημαίνει ότι η απόδοση της επένδυσης είναι καλύτερη από ό, τι όταν η διαφήμιση γίνεται σε ευρύ κοινό. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε επαναληπτικό μάρκετινγκ σε άτομα που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας.

Εάν το κοινό-στόχος σας είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσει μια μηχανή αναζήτησης για να βρει την υπηρεσία σας, τότε εξετάστε επίσης πώς οι διαφημίσεις Google και το Remarketing Google θα ήταν κατάλληλες για την επιχείρησή σας.

Όπως πάντα, προτού ξοδέψετε χρήματα για τη διαφήμιση, βεβαιωθείτε ότι είστε σαφής όσον αφορά τον στόχο σας και τους στόχους μάρκετινγκ που θέλετε να πετύχετε.

11. Κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης

Μπορείτε να οδηγήσετε σημαντική επισκεψιμότητα απευθείας από τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης μόλις έχετε δημιουργήσει αρκετούς που σας ακολουθούνε.
Το κλειδί για την αύξηση του ακροατηρίου σας είναι να έχετε ένα βελτιστοποιημένο προφίλ που περιλαμβάνει τις λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας και ότι το περιεχόμενό που δημοσιεύετε σας  ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Είναι σημαντικό να εμφανίζεστε συνεχώς στα κοινωνικά μέσα κάθε μέρα για να δημιουργήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας. Προσπαθήστε να συνδυάσετε τις προσφορές υπηρεσιών σας με στρατηγικό τρόπο γύρω από τις υπόλοιπες πωλήσεις σας.

12. Βίντεο μάρκετινγκ

Πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι το YouTube είναι μια τεράστια μηχανή αναζήτησης που μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική για να προσφέρει επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Εξετάστε τους τύπους βίντεο που μπορείτε να δημιουργήσετε για να τους δημοσιεύσετε, καθώς και τα διαφημιστικά βίντεο που θα μπορούσατε να κάνετε για να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας στο YouTube .

Η Google επίσης ευρετηριάζει και επιστρέφει βίντεο στα αποτελέσματα αναζήτησης, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσετε τα βίντεο που δημοσιεύετε στον ιστότοπό σας προσθέτοντας κατάλληλους τίτλους και μετα-περιγραφές.

Υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση για οπτικό περιεχόμενο σε απευθείας σύνδεση, και βίντεο μάρκετινγκ και είναι ένας βέλτιστος τρόπος που θα μπορούσατε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας.

13. Άλλες μορφές μάρκετινγκ

Εκτός από τις διαδικτυακές μεθόδους, υπάρχουν επίσης και offlline μορφές μάρκετινγκ που μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας.
Τοποθετήστε την διεύθυνση της ιστοσελίδας σας ως μέρος του εμπορικού σας σήματος (brand name). Επίσης θα πρέπει να την συμπεριλάβετε σε όλες τις μορφές όπου εμφανίζεται (φόρμες, μπροσούρες, διαφημιστικά φυλλάδια, κ.α.)

Τοποθετήστε τη διεύθυνση του ιστότοπού σας στις προτάσεις πωλήσεων και σε άλλα επιχειρηματικά έγγραφα.

Πώς να καθορίσετε που θα πρέπει να εστιάσετε για να πάρετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας

Μπορεί καθώς διαβάζετε την παραπάνω λίστα για την αύξηση της επισκεψιμότητας να σας έχουν μπερδέψει όλα τα παραπάνω και να μην ξέρετε από που να αρχίσετε.

Είναι σημαντικό να εξετάσετε ποιες μέθοδοι θα είναι ποιο προσιτές στον προϋπολογισμό σας  και στις ικανότητές σας για να συνεχίσετε καθώς και ποιες μέθοδοι θα δημιουργήσουν την περισσότερη και ποιοτικότερη επισκεψιμότητα.

Για παράδειγμα, αν δεν σας αρέσει να γράφετε ή δεν είστε τόσο καλοί σε αυτό, τότε η έναρξη ενός blog πιθανότατα δεν είναι μια καλή ιδέα. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε βίντεο αντί για την δημιουργία άρθρων.

Εναλλακτικά, μπορεί να αισθάνεστε άνετα να δημοσιεύετε πιο συχνά στο Facebook όπου μπορείτε να μιλήσετε ποιο άνετα στο ακροατήριό σας.

Να θυμάστε ότι η αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου απαιτεί χρόνο και συνεχή προσπάθεια. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να προσαρμόζετε τις στρατηγικές σας με βάση το τι λειτουργεί καλύτερα για το συγκεκριμένο κοινό και τον κλάδο σας.

Θα χαρούμε να σας ακούσουμε και να συνεργαστούμε μαζί σας για να πετύχουμε τους στόχους σας.

Eπίσης μπορούμε να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω στην Προώθηση ιστοσελίδωνΚατασκευής ιστοσελίδων & Κατασκευής eshopDigital Marketing (SEO, Social Media Marketing, E-mail marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!