Αυξήστε τις πωλήσεις του eshop σας

ALL POSTS

Αυξήστε τις πωλήσεις του eshop σας με 4 απλά βήματα

Αυξήστε τις πωλήσεις του eshop σας με 4 απλά βήματα

Στη σημερινή εποχή που το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται ραγδαία κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει το δικό της eshop. Πώς όμως το eshop σας θα πουλάει και θα έχετε ευχαριστημένους πελάτες;

Ας δούμε παρακάτω  πως μπορείτε να αυξήστε τις πωλήσεις του eshop σας με αυτά τα 4 βασικά βήματα.

Ανάλυση ανταγωνισμού:

Πριν προχωρήσετε στη δημιουργία του νέου σας eshop, μελετήστε και αναλύστε σωστά την αγορά σας και τον ανταγωνισμό σας. Για να έχετε ένα eshop το οποίο θα πουλάει, πρέπει πρώτα να γνωρίζετε ποιους ανταγωνίζεστε, με ποιά προϊόντα, σε ποιές λέξεις κλειδιά εμφανίζονται κλπ ώστε με ασφαλή δεδομένα να φτιάξετε το δικό σας internet marketing plan που θα σας διαφοροποιήσει και θα σας φέρει κοντά στο στόχο σας.

Φιλικό στον χρήστη – πελάτη σας:

Όταν πηγαίνετε σε ένα κατάστημα για να κάνετε μια αγορά έχετε τη δυνατότητα να δείτε τα προϊόντα από κοντά, να τα περιεργαστείτε και να δείτε αν σας ταιριάζουν. Επίσης έχετε τη δυνατότητα να κινηθείτε στο χώρο του καταστήματος και να ρίξετε μια ματιά στα υπόλοιπα προϊόντα. Σε ένα eshop τα πράγματα είναι διαφορετικά γιατί ο πελάτης δεν έχει άμεση επαφή με τα προϊόντα.

Έτσι πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση στο να έχετε σε κάθε προϊόν φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, να έχετε περιγραφές που θα είναι σα να μιλάτε εσείς ο ίδιος στον πελάτη σας, να χρησιμοποιείτε τις σωστές λέξεις κλειδιά και να είστε σίγουροι πως κάθε στάδιο μέχρι την τελική αγορά είναι άψογο και χωρίς προβλήματα.

Κάντε διαρκείς ελέγχους αν το eshop σας λειτουργεί σωστά και στη σωστή ταχύτητα από όλες τις συσκευές. Και μην ξεχνάτε, το eshop σας θα πρέπει να έχει απόλυτα εύκολη πρόσβαση από τα εταιρικά σας social media.

Για κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη ελάτε στην WEBONE

Καθορίστε τον ιδανικό πελάτη για εσάς:

Για να σχεδιάσετε σωστά τόσο το eshop σας όσο και το marketing plan που θα ακολουθήσετε θα πρέπει να γνωρίζετε αναλυτικά ποιός ακριβώς είναι ο ιδανικός τύπος πελάτη που θέλετε να προσεγγίσετε. Ποιοί είναι, σε ποιά περιοχή, τι ηλικία έχουν, τι ενδιαφέροντα ώστε με βάση αυτά να δημιουργήσετε το προφίλ τους και τις ιδανικές ενέργειες για να τους προσεγγίσετε.

Search engine optimization:

SEO. Η λέξη κλειδί για να λατρέψει η Google το eshop σας. Επενδύστε στη σωστή δομή του onpage και offpage seo σας, στο content marketing που θα σας βοηθήσει να προσφέρετε στους επισκέπτες σας έξυπνο, χρηστικό και χρήσιμο περιεχόμενο, και στους παράγοντες που η Google θεωρεί πολύ σημαντικούς ώστε να σας κατατάξει στην κορυφή.

Μη σταματάτε να εξελίσσεστε:

Το διαδίκτυο, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το digital marketing συνεχώς εξελίσσονται. Οπότε είναι ζωτικής σημασίας συνεχώς να ενημερώνεστε για τις νέες τεχνολογίες, τις νέες τάσεις της αγοράς, τα νεα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να κερδίσετε όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη του κοινού σας.

Στην WEBONE με την πολυετή μας εμπειρία και τα εξειδικευμένα μας στελέχη είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε πλήρη πακέτα προώθησης ιστοσελίδων, για το eshop σας , με διαρκή τεχνική υποστήριξη για να αυξήστε τις πωλήσεις και τα κέρδη του eshop σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε το νέο σας επιτυχημένο eshop.

Δείτε ακόμη:

Πόσο κοστίζει ένα eshop; Αναλυτικές πληροφορίες με κόστη
Δημιουργία eshop τι χρειάζεται για το 2022

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!