Brand name

Brand name: 3 βήματα για την ανάπτυξη εμπορικής επωνυμίας

Brand name – εμπορική επωνυμία τα 3 βήματα

Σε γενικές γραμμές η διαδικασία ανάπτυξης (χτισίματος) της εμπορικής επωνυμίας αποτελείται από τρία (3) βασικά και διαδοχικά στάδια.

1. Προετοιμασία και ανάπτυξη μιάς ισχυρής πρότασης αξίας.

2. Δοκιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας

η επιχείρηση καλείται να πείσει τους δυνητικούς της πελάτες να δοκιμάσουν το προϊόν της

3. Αγορά και επαναγορά του προίόντος

Η ισχύς της πρότασης αξίας δηλαδή της προϊοντικής προσφοράς, συνιστά τον παράγοντα καθοριστικής και αποφασιστικής σημασίας για την παροχή μιας ικανοποιητικής εμπειρίας. Η ικανοποιητική εμπειρία με την σειρά της θα οδηγήσει σε αγορές και επαναγορές του προϊόντος.

Διάφορες μέθοδοι προβολής που αποσκοπούν στην επικοινωνία της αξίας της εμπορικής επωνυμίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν προκειμένου να ενισχύσουν την αρχική αγορά και στην συνέχεια τις επαναλαμβανόμενες.

Προκειμένου η επιχείρηση να προετοιμάσει μία ισχυρή πρόταση αξίας, θα πρέπει να κατανοήσει ποιοί είναι οι χρήστες του προϊόντος και σε ποιά στοιχεία της μάρκας αποδίδουν αξία.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να δημιουργήσουμε και να χτίσουμε την δική σας εμπορική επωνυμία.

Δείτε ακόμη:

Οι υπηρεσίες μας branding and design

H δημιουργία ισχυρού brand name, μονόδρομος για τις επιχειρήσεις

Μοιραστείτε το άρθρο