Γιατί το Content Marketing είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας

Δείτε στο άρθρο μας τους λόγους που καθιστούν το content marketing ή μάρκετινγκ περιεχομένου σημαντικό για την ευημερία και κερδοφορία της επιχείρησής σας.

Αν κοιτάξετε πώς οι «παραδοσιακές» στρατηγικές διαφήμισης και μάρκετινγκ λειτούργησαν τα τελευταία 100 χρόνια, μπορείτε να διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι από αυτούς επικεντρώνονταν αποκλειστικά σε βραχυπρόθεσμα κέρδη.

Προσοχή

Προσοχή είναι η μαγική λέξη στη διαφήμιση και η προσοχή των καταναλωτών μετατοπίζεται σήμερα πλέον στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Αν θέλετε να είστε επιτυχείς μακροπρόθεσμα, πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε μακροπρόθεσμα.

Θα χρειαστείτε μια στρατηγική που είναι εδώ για να μείνει, και το μάρκετινγκ περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο σχήμα ή μορφή είναι αυτή η μακροπρόθεσμη στρατηγική.

Τι είναι το Content Marketing

Το Content Marketing δεν είναι τίποτα περισσότερο από την επίλυση των ίδιων προβλημάτων που επιλύει το προϊόν σας μέσω του περιεχομένου που δημιουργείτε και προωθείτε στα μέσα ενημέρωσης  .

Το μάρκετινγκ περιεχομένου βοηθά το κοινό σας πριν είναι έτοιμοι να αγοράσει το προϊόν σας. Το προϊόν σας βοηθάει αφού το αγοράσετε.

Η άνοδος του Marketing περιεχομένου

Αν κοιτάξετε όλες τις διάφορες ενημερώσεις που έχει κάνει η Google στον αλγόριθμό της μηχανής αναζήτησης, μπορείτε να βγάλετε μόνο ένα συμπέρασμα: το περιεχόμενο είναι βασιλιάς.

Ξεκινώντας ήδη από το 2004 (πιθανότατα νωρίτερα, αλλά η Google Trends δεν παρέχει παλαιότερα δεδομένα), μπορείτε να δείτε ότι οι χρήστες αναζητούσαν τον όρο content marketing ή «μάρκετινγκ περιεχομένου»

Πώς μπορεί το Content Marketing να υποστηρίξει τους επιχειρηματικούς σας στόχους;

Τώρα που έχετε καταλάβει για το πόσο σημαντικό είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου για την επιχείρησή σας, ας δούμε έξι διαφορετικούς λόγους γιατί είναι τόσο σημαντικό και πώς το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να υποστηρίξει τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

1 Με την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μέσω του Content Marketing, βελτιώνετε τη φήμη και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας

Ο πρώτος λόγος έχει να κάνει με την εμπιστοσύνη.

90% των καταναλωτών βρίσκουν το προσαρμοσμένο περιεχόμενο χρήσιμο και το 78% πιστεύει ότι οι οργανισμοί που παρέχουν προσαρμοσμένο περιεχόμενο ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν καλές σχέσεις μαζί τους .

Και αν αυτό δεν είναι αρκετό. Μετά την ανάγνωση συστάσεων σε ένα blog, το 61% των Αμερικανών καταναλωτών στο διαδίκτυο πραγματοποίησε αγορά .

Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη που σας βοηθούν να υποστηρίξετε τους στόχους της εταιρείας σας είναι η φήμη του εμπορικού σήματος και η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας που δημιουργεί το περιεχόμενο. Όταν οι άνθρωποι διαβάζουν το περιεχόμενό σας, αρχίζουν να αναπτύσσουν μια άποψη της εταιρείας σας και αρχίζουν να εμπιστεύονται την επιχείρησή σας. Εάν δημιουργείτε ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο που βοηθάει, είναι εκπαιδευτικό και πολύτιμο για τους επισκέπτες και τους πελάτες σας, θα αρχίσουν να σκέπτονται τα ίδια πράγματα σχετικά με την επιχείρησή σας.

Το καλό περιεχόμενο είναι επίσης κοινόχρηστο περιεχόμενο. Όταν οι επισκέπτες του site σας και οι πελάτες σας θα δουν το περιεχόμενό σας να εμφανίζεται παντού, θα αρχίσουν να σας αναγνωρίζουν ως ηγέτη της αγοράς. Η παρουσία σας παντού (αν μοιράζεστε εσείς ή οι άλλοι μοιράζονται το περιεχόμενό σας), σε αντάλλαγμα συμβάλλει επίσης στη δημιουργία μεγαλύτερης αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας.

2 Το βελτιστοποιημένο περιεχόμενο βοηθάει στην οργανική αναζήτηση (SEO)

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνετε όταν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα και θέλετε μια λύση ή ψάχνετε κάτι;

Πιθανότατα η Google θα απαντήσει, έτσι;

Τη στιγμή που θα αρχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο, που είναι χρήσιμο και παρέχει τις απαντήσεις που οι χρήστες αναζητούν, θα σας βοηθήσουν στην ταξινόμηση της οργανικής αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης . Οι μηχανές αναζήτησης αλλάζουν πάντα, αλλά μόνο οι λόγοι για τους οποίους συνεχίζουν να αλλάζουν είναι ότι θέλουν να προσφέρουν περισσότερη και καλύτερη αξία στους πελάτες τους.

Όταν το περιεχόμενό σας συμβάλλει στην επίλυση των προβλημάτων των πελατών σας, θα έχετε υψηλότερη βαθμολογία και τελικά θα σας παραδώσουν περισσότερη και καλύτερη επισκεψιμότητα. Έτσι φροντίστε να κρατάτε το περιεχόμενό σας ενημερωμένο, και σχετικό με το κοινό-στόχο σας.

Με αυτόν τον τρόπο θα κατατάσσεται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης.

Όταν ταξινομείτε η ιστοσελίδα σας υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης, αυτό σημαίνει επίσης ότι θα δαπανάτε λιγότερα χρήματα για τη διαφήμισή σας σε άλλα μέσα.

3 Το μεγάλο περιεχόμενο θα δημιουργήσει πολλά backlinks (και κυκλοφορία)

Μια από τις άλλες παρενέργειες του καλού και μεγάλου περιεχομένου είναι ότι οι άνθρωποι αγαπούν να μοιράζονται το περιεχόμενο για να φαίνονται πιο έξυπνοι, και μπορούν να το κάνουν αυτό εύκολα από τα social media. Ή μπορούν να το κάνουν με τα άρθρα τους, αναφέροντάς σας ως πηγές για διάφορα πράγματα στα δικά τους blog.

Ανάλογα με τον ιστότοπο που συνδέεται με εσάς, αυτό μπορεί να βοηθήσει το ακροατήριό σας να πολλαπλασιαστεί κατά 2,10 ή ακόμα και 100 φορές. Και μόνο το καλύτερο βελτιστοποιημένο περιεχόμενο, γενικά, σας βοηθά να δημιουργήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα οργανικής αναζήτησης. Το γεγονός όταν άλλοι ιστότοποι συνδέουν τον ιστότοπό σας (δημιουργώντας ένα backlink) εξακολουθεί να είναι ένα από τα βασικά κριτήρια που χρησιμοποιεί η μηχανή αναζήτησης για να διαπιστώσει εάν το περιεχόμενό σας είναι αρκετά σχετικό και να σας ανεβάσει στην κατάταξη.

4 Το Content Marketing βοηθά την υποστήριξη σε όλα τα στάδια του ταξιδιού του αγοραστή

Awareness, Consideration, Conversion, Loyalty, Advocacy – Τα πέντε στάδια του ταξιδιού του αγοραστή .

Αλλά δεν έχει σημασία σε ποιο στάδιο είναι ένας (πιθανός) πελάτης, όλοι έχουν διαφορετικές ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε.

Διαφορετικά στάδια, διαφορετικά σύνολα ερωτήσεων, με διαφορετικό περιεχόμενο που να ταιριάζει με τα προϊόντα σας.

Ως brand πρέπει να είστε έτοιμοι να βοηθήσετε τους υποψήφιους πελάτες σας να περάσουν από αυτά τα διαφορετικά στάδια του ταξιδιού του αγοραστή, προσφέροντας κάτι πολύτιμο με ένα καλό Call-to-Action (CTA).

5 Δώστε στους ανθρώπους έναν λόγο να συνεχίσουν να επιστρέφουν στον ιστότοπό σας

Τη στιγμή που θα αρχίσετε να βοηθάτε το κοινό σας να λύσει τα προβλήματά του μέσω του περιεχομένου σας, αρχίζετε να αναπτύσσετε μια σχέση με το κοινό σας. Θα μετατραπεί το site σας σε μια αξιόπιστη πηγή και εάν εξακολουθείτε να προσφέρετε αυτά τα είδη περιεχομένου, οι άνθρωποί σας θα ξέρουν ότι πρέπει να επιστρέψουν για να σας διαβάσουν.

Μπορείτε ακόμη να επιλέξετε συγκεκριμένες ημέρες για συγκεκριμένα θέματα, όπως ακριβώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν για συγκεκριμένες ημέρες συγκεκριμένα hashtags στο Instagram για παράδειγμα .

6  Το Content Marketing βοηθάει σχεδόν όλες τις άλλες προσπάθειες ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ

Γνωρίζατε ότι το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που παρέχεται με συνεπή ρυθμό στο κοινό σας βοηθά να υποστηρίξετε όλες τις άλλες πτυχές της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ σας;

Σκεφτείτε ότι, όταν κάνετε online marketing για την επιχείρησή σας ποια εργαλεία χρησιμοποιείτε;

Email marketing ; Social media marketing ; Διαφημίσεις στη Google AdWords ;  Υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσελκύσετε και να εμπλακείτε με το κοινό-στόχο σας, αλλά τι έχουν όλοι κοινό;

Εξαιρετικό περιεχόμενο!

Η επιχείρησή σας πρέπει να δημιουργήσει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και αφοσιωμένο σε όλες τις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ.

Για παράδειγμα, θέλετε να ξεκινήσετε μια καμπάνια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας βοηθά να καλλιεργήσετε την σχέση με τους υποψηφίους πελάτες σας. Τι θα τους στείλετε; Πρέπει να αναπτύξετε το περιεχόμενο του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας βοηθάει να μετακινηθεί ο αναγνώστης του email στο επόμενο βήμα.

Στο τέλος, δεν είναι τόσο το ερώτημα εάν το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι απαραίτητο, επειδή το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η κόλλα που συνδέει όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ μαζί και ό, τι όλα αυτά γίνονται ακόμα πιο επιτυχημένα.

Εάν θέλετε να έχετε περισσότερες πωλήσεις, εάν θέλετε να έχετε περισσότερους πελάτες, δεν πρέπει να αναρωτιέστε που θα τους βρείτε.

Γιατί είναι παντού!

Το πραγματικό ερώτημα είναι πώς μπορείτε να δημιουργήσετε το σωστό περιεχόμενο που θα τους εμπνεύσει να κάνουν κλικ σε εκείνο τον σύνδεσμο που καταλήγει στον ιστότοπό σας, να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας και να εγγραφούν στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ή να ζητήσουν μια προσφορά.

Ελάτε στην WEBONE να σχεδιάσουμε για σας τι δική σας content marketing στρατηγική που καλύπτει κάθε σας ανάγκη, και θα σας οδηγήσει στην κορυφή της επιτυχίας.

Μοιραστείτε το άρθρο