Δείκτες απόδοσης του ιστοχώρου σας

Δείκτες απόδοσης του ιστοχώρου σας. Γιατί είναι σημαντικοί

Δείκτες απόδοσης του ιστοχώρου

Ο καθορισμός των στόχων πριν την κατασκευή των ιστοσελίδων σας είναι ένα από τα πολύ σημαντικά πράγματα που θα πρέπει να κάνετε. Εάν έχετε ήδη ιστοσελίδα προς την κατεύθυνση αυτή βοηθάει και η πολύ σημαντική ερώτηση:

«Γιατί λειτουργεί ή αν θέλετε γιατί δεν λειτουργεί σωστά ένας ιστοχώρος»

Η μέτρηση της επιτυχίας ενός στόχου μπορεί να γίνει με την δημιουργία βασικών δεικτών απόδοσης (Key Performance Indicators KPIs) που δείχνουν το ποσοστό εκπλήρωσης των στόχων που τέθηκαν.

Ορισμένοι από τους πλέον διαδεδομένους δείκτες ανάλυσης KPIs που αφορούν στην μέτρηση της συμπεριφοράς των χρηστών επισκεπτών σε έναν ιστοχώρο είναι:

  • Unique visitors (αριθμος μοναδικών επισκεπτών)
  • Average time on site (μέσος χρόνος παραμονής στην ιστοσελίδα)
  • Bounce rate (είναι το ποσοστό των ανθρώπων που επισκέπτονται μια σελίδα μέσα στον ιστότοπο σας και ακολούθως φεύγουν)
  • Keywords (λέξεις φράσεις που χρησιμοποιήθηκαν από τις μηχανές αναζήτησης)
  • New visitor (νέοι επισκέπτες)
  • Page views (αριθμός σελίδων που είδαν στον ιστοχώρο)
  • Returning rate (αριθμός επισκεπτών που επιστρέφουν)
  • Time on site (ο χρόνος που ένας χρήστης παραμένει στο site)
  • Traffic source (πηγές από τις οποίες προήλθε η επισκεψιμότητα)
  • Direct traffic (επισκέψεις που πληκτρολόγησαν απευθείας το URL)
  • Reffering sites (επίσκεψη μετά από κλικ σε σύνδεσμο από διαφορετικό site)

Δωρεάν και πολύ χρήσιμο εργαλείο που μπορούμε να βλέπουμε όλους αυτούς τους παραπάνω δείκτες είναι το Google Analytics.

Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι η ανάλυση διαδικτυακών δεδομένων βάσει δεικτών στοχεύει στην απάντηση ερωτημάτων σχετικά με τους επισκέπτες και την συμπεριφορά τους, καθώς και με την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας για την επιχείρηση.

Μοιραστείτε το άρθρο