κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος δείτε τι θα πρέπει να κάνετε

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος – Εισαγώγη

«Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ή electronic shops ή eshops αποτελούν τις κυριότερες εφαρμογές του επιχειρηματικού σεναρίου επιχείρηση-προς-καταναλωτή (Β2C) και στοχεύουν στην προώθηση αλλά και στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου.»

Στις μέρες μας το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-εμπόριο) και η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος έχει τη δυναμική να εξελιχθεί σε μια τεράστια αγορά, όπου όμως ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός. Οι επιχειρήσεις που προσφέρουν την καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες είναι αυτές με τη μεγαλύτερη πιθανότητα να επιτύχουν στο Web. Υπάρχουν παραδείγματα καταστημάτων που λειτουργούν μόνο μέσω ηλεκτρονικών καναλιών π.χ. το βιβλιοπωλείο amazon.com και άλλα που συνδυάζουν τη φυσική τους παρουσία με την ηλεκτρονική π.χ. το βιβλιοπωλείο barnesandnoble.com.

Γιατί μια επιχείρηση να επενδύσει στο Web και ειδικότερα στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος;

Οι δυνατότητες που προσφέρει το Web σε μια επιχείρηση είναι πολύ σημαντικές:

– παροχή πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
– παγκόσμια πρόσβαση ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής.
– διεύρυνση της αγοραστικής βάσης σε εθνικό αλλά και διεθνέςεπίπεδο (παγκόσμια αγορά, ευνοεί τις μικρές επιχειρήσεις).
– άμεση απόκριση.– επιτάχυνση των διαδικασιών.
– απουσία χαρτιού.– μείωση του κόστους και των λειτουργικών εξόδων π.χ. ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών.
– εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες προς τους πελάτες.
– χρήση ειδικών τεχνικών marketing μέσω του Internet π.χ.καταγραφή προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού.– βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών π.χ. λιγότερα λάθη.
– λήψη καλύτερων αποφάσεων.

Τι προσφέρει ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάαστημα;

Ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί:
– να ενισχύσει τη δημόσια εικόνα της επιχείρησης,
– να αυτοματοποιήσει εσωτερικές και εξωτερικές διαδικασίες,
– να μειώσει το κόστος και τον χρόνο εξυπηρέτησης,
– και να την τροφοδοτεί συνεχώς με στοιχεία που αφορούν τόσο τους πελάτες όσο και τις συναλλαγές τους καθώς επίσης και με ερωτήσεις, σχόλια, παρατηρήσεις, συστάσεις, κλπ.

Όλα αυτά αν χρησιμοποιηθούν σωστά από την επιχείρηση θα οδηγήσουν στη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.

Τόποι προώθησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων στο Web

  • Τόποι μαζικής προσέλευσης: μηχανές αναζήτησης(SEO), sites παροχέων υπηρεσιών διαδικτύου, ηλεκτρονικοί κατάλογοι, κλπ.
  • Τόποι διάθεσης περιεχομένου: ηλεκτρονικές εφημερίδες και περιοδικά, portals, θεματικοί δικτυακοί κατάλογοι, κλπ.
  • Φιλοξενία διαφημίσεων σε άλλα e-shops: η πρακτική αυτή δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στην Ελλάδα.
  • Άλλες τεχνικές: διαγωνισμοί, κουπόνια, προσφορές που επιβραβεύουν τους πιστούς πελάτες, κλπ.
  • Μηχανές αναζήτησης: ο Χρυσός Οδηγός του Διαδικτύου! Αποτελούν τα πιο διαδεδομένα μέσα για την εύρεση πληροφοριών στο Διαδίκτυο και οι χρήστες είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τη λειτουργία τους.
  • Διαφήμιση και προβολή στα social media
  • Πληρωμένες καταχωρήσεις στην Google (PPC AdWords)

Μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους σας, ελάτε σε επαφή μαζί μας

Μοιραστείτε το άρθρο