Πως μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας τοπικά

Το διαδίκτυο έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που έρχονται σε επαφή πωλητές και αγοραστές. Ο τηλεφωνικός κατάλογος έχει πλέον αντικατασταθεί από μηχανές αναζήτησης, διαδικτυακούς καταλόγους και social media. Τα ψηφιακά αυτά μέσα αποδεικνύονται εξαιρετικά χρήσιμα αν θέλετε να απευθυνθείτε σε πελάτες που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από την επιχείρησή σας. Στο άρθρο μας αυτό θα δείτε γιατί η διαφήμιση σε τοπικό επίπεδο είναι σημαντική, που μπορείτε να αγοράσετε αυτές τις διαφημίσεις και όσα μπορείτε να κάνετε για να περιορίσετε την προβολή σας σε ένα τοπικό κοινό.

Το διαδίκτυο είναι παντού – θα πρέπει να είστε και εσείς

Ας πούμε ότι έχετε ένα κατάστημα ενοικιάσεις αυτοκινήτων στην Θεσσαλονίκη. Οι χρήστες από την Χαλκιδική σας βρίσκουν στο internet όπως και οι χρήστες από το Σίδνεϊ και την Νέα Υόρκη. Επειδή όμως δεν είναι πολύ πιθανόν κάποιος από την Νέα Υόρκη να χρειάζεται αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη, προφανώς δεν είναι καλή ιδέα να δαπανήσετε χρήματα για διαφήμιση σε χρήστες στην Νέα Υόρκη. Και αυτό είναι που κάνει την διαφήμιση σε τοπικό επίπεδο να διαφέρει. Περιορίζει την εμφάνιση των διαφημίσεών σας σε άτομα που βρίσκονται στην περιοχή σας και είναι πιθανόν να γίνουν πελάτες σας. Η τοπική διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει πολλά κανάλια. Μηχανές αναζήτησης, τοπικοί κατάλογοι, ιστότοποι κριτικών, social media. Άρα ζητήστε στις μηχανές αναζήτησης να εμφανίζεται η διαφήμισή σας σε συγκεκριμένους όρους αναζήτησης ή μόνο σε άτομα που βρίσκονται σε συγκεκριμένες γεωγραφικές τοποθεσίες. Για παράδειγμα αν υποβάλετε προσφορά για την λέξη κλειδί «επισκευή ποδηλάτου» μπορεί η καμπάνια σας (Google AdWords) να εμφανίζεται μόνο αν ο χρήστης που την πληκτρολόγησε βρίσκεται ας πούμε μέσα σε ακτίνα 18 χιλιομέτρων από το κατάστημά σας.

Social Media

Social media όπως το Facebook και το Linkedin προσφέρουν επαγγελματικές σελίδες καθώς και πληρωμένη διαφήμιση για στόχευση τοπικών πελατών. Τα social media μπορούν επίσης να εμφανίζουν την διαφήμισή σας μόνο σε χρήστες που βρίσκονται κοντά, απευθύνοντάς τους μάλιστα ένα πολύ σχετικό τοπικό μήνυμα. Και φυσικά οι τοπικοί κατάλογοι και οι ιστότοποι κριτικών είναι θαυμάσιες ευκαιρίες διαφήμισης. Πέρα από το να σας συμπεριλάβει ένας τέτοιος κατάλογος, συνήθως δωρεάν αν πληρώσετε κάτι παραπάνω η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται σε προνομιακές θέσεις όπως τα αποτελέσματα αναζήτησης. Και υπάρχουν ακόμη πολλές ωραίες ιδέες για να αξιοποιήσετε το ότι κάποιος βρίσκεται κοντά όταν βλέπει αυτές τις διαφημίσεις. Μπορείτε να παραθέτετε τις ώρες λειτουργίας σας ή η διαφημίσεις σας να εμφανίζονται μόνο όταν το κατάστημά σας είναι ανοιχτό. Ή να δώσετε την δυνατότητα στους χρήστες σας να λαμβάνουν οδηγίες προς το κατάστημα σας από smart phone ή κινητή συσκευή. Να μπορούν να σας καλέσουν με ένα απλό πάτημα, ή να περιηγηθούν στις εξαιρετικές κριτικές για την επιχείρησή σας.

Λίγα χρήματα πολλές δυνατότητες

Η τοπική διαφήμιση μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε πελάτες που βρίσκονται κοντά σας και έχετε πολλές επιλογές. Τι επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε μηχανές αναζήτησης(SEO), social media, καταλόγους ή site κριτικών; Με την τοπική διαφήμιση επενδύετε λίγα χρήματα και ενισχύετε κατά πολύ τις δυνατότητές σας. Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να προσελκύσετε πελάτες που βρίσκονται κοντά σας και δεν σας ξέρουν ακόμη.

Για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας ελάτε στην WEBONE

Μοιραστείτε το άρθρο