Linkedin: Δημιουργία εταιρικής σελίδας

Πως θα δημιουργήσετε μία εταιρική σελίδα στο Linkedin για να προωθήσετε την επιχείρησή σας.

Θέλετε να χρησιμοποιήσετε το LinkedIn εμπορικά για την επιχείρησή σας;

Ενδιαφέρεστε να δημιουργήσετε μια σελίδα για την εταιρείας σας;

Οι εταιρικές σελίδες στο LinkedIn  συμβάλουν στην οικοδόμηση της μάρκας, παρέχοντας ένα κανάλι για να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας προς τους πελάτες σας.

Σε αυτό το άρθρο θα μάθετε πώς να δημιουργήσετε μια σελίδα της εταιρείας σας στο LinkedIn για την προώθηση της επιχείρησής σας.

1ο Βήμα. Σύνδεση και Προσθήκη Εταιρείας

Για να αρχίσετε (αφού έχετε συνδεθέι στον λογαριασμό σας) πηγαίνετε στην ενότητα Interests που βρίσκεται στην κορυφή από την αρχική σελίδα του LinkedIn και κατόπιν επιλέξτε Companies από το drop down μενού.

Κάντε click στο Create button που σας έχει ανοίξει από την δεξιά πλευρά της σελίδας

Κατόπιν βάλτε το όνομας της εταιρίας σας και το εταιρικό σας email.

 

Κάντε κλικ στο Continue και στη συνέχεια, εισάγετε τα στοιχεία της εταιρείας σας.

2: Ανεβάστε το λογότυπό σας και ένα banner εικόνας

Μια εταιρική σελίδα στο  LinkedIn είναι ουσιαστικά ένα κομμάτι της περιουσίας σας για το εμπορικό σας σήμα, στο χώρο του διαδικτύου. Ανεβάστε το λογότυπο της εταιρείας σας και μια εικόνα banner για να κάνετε τη σελίδα σας να ξεχωρίζει.

Το λογότυπό σας είναι αυτό που οι χρήστες του LinkedIn βλέπουν όταν ψάχνουν για την εταιρεία σας. Αλλάξτε το μέγεθος του λογοτύπου σας στις τυποποιημένες διαστάσεις που είναι 100 x 60 pixels πριν το ανεβάσετε. Επίσης μεταφορτώσετε ένα λογότυπο που είναι 50 x 50 pixels. Αυτό το τετράγωνο λογότυπο θα εμφανιστεί στις ενημερωμένες καταστάσεις των οπαδών σας, όπως φαίνεται παρακάτω.

 

3: Δημοσιεύστε ενημερώσεις για την εταιρία σας

Τώρα ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο και να σχεδιάσετε ένα πρόγραμμα δημοσιεύσεων για το ακροατήριό σας που θα το βρει ενδιαφέρων και χρήσιμο.

Προσαρμόστε το περιεχόμενο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας.

Βρείτε τους καλύτερους χρόνους για να κάνετε τις δημοσιεύσεις σας

Είναι καλύτερο να δημοσιεύσετε στο LinkedIn τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη είναι οι καλύτερες μέρες για να δημοσιεύετε. Οι καλύτεροι χρόνοι τείνουν να είναι νωρίς το πρωί μεταξύ 7 και 8 π.μ., και προς το τέλος της εργάσιμης ημέρας μεταξύ 17.00 και 18:00.

4: Προώθηση της σελίδας σας για να προσελκύσετε περισσότερους οπαδούς

Μόλις έχετε δημιουργήσει νέα σελίδα της εταιρείας σας, υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορείτε να προωθήσετε τη σελίδα σας για να κερδίσετε νέους οπαδούς:

Κινητοποιήστε τους ανθρώπους στο γραφείο σας. Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους να προσθέσουν στην εταιρεία τα προσωπικά τους προφίλ. Προσθέστε ένα σύνδεσμο προς τη σελίδα σας στο email σας και στα ενημερωτικά δελτία και τα blogs.
Προσθήκη ενός κουμπιού του LinkedIn Follow Company στην ιστοσελίδα σας, για να ενθαρρύνετε περισσότερους οπαδούς.

Τελειώνοντας

Τώρα έχετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να να δημιουργήσετε μια εταιρική σελίδα για την επιχείρησή σας στο LinkedIn. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Μοιραστείτε το άρθρο