Δημιουργώντας ένα αποτελεσματικό website για την επιχείρησή σας

Δημιουργώντας ένα αποτελεσματικό website για την επιχείρησή σας

Αυτό που βλέπουμε καθημερινά είναι ότι οι άνθρωποι στις μέρες μας ξοδεύουν αρκετό χρόνο στα social media (δημοσιεύοντας εικόνες και κείμενα) κάτι το οποίο δεν κάνουν με την ιστοσελίδα τους ή ακόμη χειρότερα δεν έχουν καν ιστοσελίδα. Αρκούνται μόνο σε μία παρουσίαση της εταιρίας τους στο facebook.

Αν θέλετε η επιχείρησή σας να έχει μια σταθερή, μακροχρόνια και αποτελεσματική παρουσία στο διαδίκτυο θα πρέπει να έχετε μία επαγγελματική ιστοσελίδα. Μπορεί όλα αυτά να ακούγονται πολύ βαρετά, αλλά αν το κάνετε σωστά, τότε είναι σίγουρο ότι θα έχετε επιτυχία.

Μια καλή ιστοσελίδα της επιχείρησής κάνει τρία πράγματα:

  • Ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των ανθρώπων
  • Χτίζει την εμπιστοσύνη
  • Μετατρέπει τους επισκέπτες σας σε πελάτες

Τις τρεις αυτές προϋποθέσεις ας τα δούμε αναλυτικά πιο κάτω:

Θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των ανθρώπων

Όταν ψάχνετε για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες για να διαλέξετε. Αν η δική σας ιστοσελίδα είναι δύσκολο να χρησιμοποιηθεί ή δεν παρουσιάζει στους επισκέπτες τις πληροφορίες που χρειάζονται, με τρόπο στον οποίο έχουν συνηθίσει, θα φύγουν και ίσως να μην επιστρέψουν ποτέ.

Θα χρειαστεί να σχεδιάσετε και να εξετάσετε  τι σκοπεύετε να προωθήσετε, πώς θα το κάνετε αυτό και πώς θα οδηγήσετε τον επισκέπτη σε αυτό το διαφημιστικό υλικό.

Προώθηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας

Ουσιαστικά, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να γράψετε πολύ καλές περιγραφές  για κάθε προϊόν ή υπηρεσία. Κρατήστε την ορολογία στο ελάχιστο γιατί δεν έχουν όλοι οι επισκέπτες τις γνώσεις σας. Προωθήστε τα οφέλη, κρατήστε το κείμενο απλό χωρίς εξάρσεις στο ύφος. Προβλέψτε οποιεσδήποτε ερωτήσεις που μπορεί να σας ζητηθούν και δώστε τις απαντήσεις σας.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει εικόνες από τα προϊόντα σας ή περιγράψτε τις υπηρεσίες σας με μία εφαρμογή και με παραδείγματα. Χρησιμοποιείστε έναν επαγγελματία φωτογράφο για τις εικόνες σας η αποπληρωμή του θα είναι σύντομη.

προώθηση προϊόντος

Ποια από τις δύο εικόνες νομίζετε ότι πουλάει το προϊόν καλύτερα;

Οδηγώντας τους επισκέπτες στην πηγή της πληροφορίας που θέλουν

Μόλις έχετε όλα τα στοιχεία του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας ταξινομημένα βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας μπορούν να τα βρουν. Αυτό σημαίνει ένα αποτελεσματικό σύστημα πλοήγησης. Μην χρησιμοποιείτε αναπτυσσόμενα μενού ή άλλα φανταχτερά συστήματα μενού, κρατήστε το ωραίο και απλό, έτσι ώστε οι επισκέπτες σας να μην χρειάζεται να μαντέψουν πού πηγαίνουν.

Ελέγξτε σχολαστικά κάθε ιστοσελίδα σας, ώστε να βεβαιωθείτε ότι κάθε σελίδα φέρει το όνομα της επιχείρησής σας και μια σαφή διαδρομή πλοήγησης στο υπόλοιπο του site.

Συμβουλή: Σε καμία περίπτωση μην φλυαρείτε για  εσάς, την εταιρεία σας, τους στόχους και τις φιλοδοξίες σας. Μην χρησιμοποιείτε λέξεις όπως η ποιότητά μας είναι αδιαπραγμάτευτη, η ικανοποίηση του πελάτη είναι….., ή ακόμα και «κορυφαία αξία».

Οικοδόμηση εμπιστοσύνης

Οι επισκέπτες σας δεν νοιάζονται για εσάς ή την επιχείρησή σας. Το μόνο που χρειάζονται και θέλουν είναι πως να καλύψουν τις ανάγκες τους και από την άλλη θα πρέπει να φαίνεστε ότι είστε αξιόπιστοι.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να δημοσιεύσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Δεν κρύβετε τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου σας και το email σε μια σελίδα επικοινωνίας, εμφανίζετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας σε κάθε σελίδα με το λογότυπο σας.

Ένα άλλο χρήσιμο εργαλείο οικοδόμησης εμπιστοσύνης είναι οι μαρτυρίες από ευχαριστημένους πελάτες. Το μόνο πρόβλημα με τις μαρτυρίες είναι ότι θα πρέπει να είναι πειστικές και αυθεντικές.

Για παράδειγμα:

«Φανταστική εξυπηρέτηση, ευχαριστώ παιδιά. Η κυρία τάδε…..»

Αυτό είναι λίγο πολύ χάσιμο χρόνου. Ποια είναι η κυρία τάδε; Ποιες υπηρεσίες τις δόθηκαν; Ποια παιδιά ήταν αυτοί;

Μια καλογραμμένη μαρτυρία που περιγράφει τη δουλειά που κάνετε με λεπτομέρειες και που αναφέρει ο πελάτης το όνομα σας  μπορεί να ενισχύσει πραγματικά την αξιοπιστία σας. Το video με την παραπάνω μαρτυρία είναι ακόμη καλύτερο.

Μετατρέψτε τους επισκέπτες σας σε πελάτες

Είναι όλα πολύ ωραία και καλά, με μεγάλες εικόνες δείχνετε τα προϊόντα σας, οι περιγραφές των προϊόντων σας είναι πολύ καλές και υπάρχουν και αρκετές μαρτυρίες πελατών σας, αλλά αν δεν κάνετε πωλήσεις τότε το marketing σας έχει αποτύχει.

Δημοσιεύοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας στην ιστοσελίδα είναι μια καλή αρχή, αλλά θα πρέπει να δώσετε στους επισκέπτες σας έναν καλό λόγο για να σας πάρουν τηλέφωνο.

Αυτό ονομάζεται «call to action» (προτροπή για δράση) και περιλαμβάνει δύο κύρια μέρη.

Το λεκτικό μέρος (σύντομo κείμενο) που περιγράφει τον λόγο για την δράση και το κουμπί (button) ή και κείμενο  με link για την προτροπή όπως, «πατήστε εδώ» ή «πάρτε μας τηλέφωνο» ή «επικοινωνήστε μαζί μας». Τα δύο στοιχεία συνδυάζονται για να σχηματίσουν την προτροπή για δράση:

Ένα άλλο σημαντικό μέρος της διαδικασίας μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες είναι και τα σημεία υπεροχής σας. Ο επισκέπτης καθώς σαρώνει την ιστοσελίδα σας, ψάχνει να βρει το σημείο εκείνο που θα τον δώσετε κάτι παραπάνω για να συμφωνήσει μαζί σας και να σταματήσει το ψάξιμο σε άλλες ιστοσελίδες:

Όπως για παράδειγμα:

Παράδοση την επόμενη μέρα, δωρεάν παράδοση, 10 χρόνια εγγύηση, 1 έτος υποστήριξη, περιλαμβάνεται η εγκατάσταση, περιορισμένη έκδοση και ούτω καθεξής.

Εάν η προσφορά σας είναι λογική και πειστική τότε το κίνητρο να ολοκληρώσει ο επισκέπτης την κλήση σε δράση είναι πολύ μεγάλο.

Η ουσία

Αυτά που περιγράψαμε παραπάνω δεν είναι ούτε περίπλοκα αλλά ούτε και καινοτόμα. Η ουσία είναι ότι:

Αν τα προϊόντα σας τα παρουσιάζετε πάρα πολύ καλά και εάν η επιχείρησή σας φαίνεται αξιόπιστη και ανταγωνιστική τότε δεν πρέπει να υπάρχει κανένας λόγος για τον επισκέπτη σας να μην μετατραπεί σε πελάτη σας.

Τι θα πρέπει ακόμη να προσέξετε

Θα πρέπει να σχεδιάσετε ολόκληρη την ιστοσελίδα σας έτσι ώστε όλα τα τμήματα του παζλ να ταιριάζουν μεταξύ τους. Θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι από την αρχική σελίδα σας μπορεί κάποιος να οδηγηθεί στις σελίδες των προϊόντων σας και η διαδικασία παραγγελίας ή επικοινωνίας είναι βατές και εύκολες να ολοκληρωθούν.

Μια ιστοσελίδα δεν είναι σαν ένα φυλλάδιο ή ένα εκθεσιακό περίπτερο. Μην περιμένετε τους επισκέπτες σας να περάσουν πολύ χρόνο στο υπέροχο site σας. Θέλουν να βρουν αυτό που θέλουν γρήγορα χωρίς να χρειάζεται να σκεφτούν.

Καλύψτε τις ανάγκες τους και θα έχετε εκπληρώσει τα βασικά κριτήρια μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας για την επιχείρησής σας.

Εν κατακλείδι:

Περιγράψτε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες απλά χωρίς βαρύγδουπες εκφράσεις, χρησιμοποιήστε καλής ποιότητας εικόνες, διασφαλίστε τα τεχνικά δεδομένα που είναι διαθέσιμα για εκείνους που τα έχουν ανάγκη και βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο να βρείτε και ένας αδαής χρήστης την πληροφορία που θέλει.

Περιλαμβάνετε σε κάθε ιστοσελίδα μια προτροπή για δράση

Τα στοιχεία επικοινωνίας σε κάθε ιστοσελίδα, τα σχόλια ευχαριστημένων πελατών και οι εξωτερικές παραπομπές που  μιλούν για εσάς θα βοηθήσουν στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης.

Ελάτε να συνεργαστούμε:

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά 2310 254007 ή πατήστε το «button» και συμπληρώστε την φόρμα.

Μοιραστείτε το άρθρο