Είναι η PPC διαφήμιση (Pay Per Click) κατάλληλη για την επιχείρησή μου;

Ας ξεδιαλύνουμε το μύθο, γύρω από την διαφήμιση αυτή.

Οι άνθρωποι συχνά μου λένε ότι δεν κάνουν κλικ στις διαφημίσεις. Ωστόσο, οι στατιστικές και το παρακάτω infographic δείχνει άλλα πράγματα…

 

Οι αγοραστές κάνουν κλικ στις πληρωμένες διαφημίσεις.

Αυτοί που αναζητούν(κάνουν έρευνα) κάνουν κλικ στα φυσιολογικά αποτελέσματα.

Σχεδόν το 65% των κλικ στις εμπορικές λέξεις-κλειδιά είναι για τις διαφημίσεις PPC. «Εμπορικές» λέξεις-κλειδιά είναι οι λέξεις που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όταν ψάχνουν να αγοράσουν κάτι.

Η διάταξη της σελίδας της Google κινείται όλο και περισσότερο προς την εμφάνιση των διαφημίσεων αυτών.(άλλωστε τα τέσσερα(4) πρώτα αποτελέσματα είναι από τις διαφημίσεις αυτές)

Και για να μην ξεχνάμε: Η Google Inc. είναι μια εταιρία 460 δισεκατομμυρίων $.

Οι 10 κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση θα πρέπει να δημιουργήσει μία καμπάνια στο AdWords

Προβάλετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας

Το Google AdWords μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέους επισκέπτες στον ιστότοπό σας, να αυξήσετε τις διαδικτυακές πωλήσεις και τις τηλεφωνικές κλήσεις που δέχεστε ή να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών σας.

Συνδεθείτε με τους πελάτες σας στο διαδίκτυο

Μπορείτε να προσεγγίσετε σχετικούς πελάτες σε σχετικούς ιστότοπους στο διαδίκτυο. Μια ποικιλία επιλογών σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε στόχευση ανάλογα με τον τύπο του ιστότοπου, το είδος του κοινού ή το επαναληπτικό μάρκετινγκ, όταν και όπου έχει σημασία.

Μετρήσιμο Μάρκετινγκ

 

Δυνατότητα μέτρησης, επεξήγησης και ευελιξίας

Το Google AdWords καταγράφει πόσα άτομα έχουν παρατηρήσει τις διαφημίσεις σας και σε τι ποσοστό κάνουν κλικ σε αυτές, προκειμένου να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας ή να σας καλέσουν. Χάρη στα εργαλεία παρακολούθησης θα μπορείτε να δείτε τις πραγματικές πωλήσεις του ιστότοπού σας, οι οποίες προκύπτουν ως άμεσο αποτέλεσμα των διαφημίσεών σας.

Συνεχής πληροφόρηση

Μπορείτε να δείτε ποια είναι η απόδοση των διαφημίσεών σας ανά πάσα στιγμή, αν συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Google AdWords. Επίσης, για να εξοικονομήσετε χρόνο, θα σας αποστέλλουμε μια μηνιαία σύνοψη στην οποία θα αναφέρουμε όλα τα βασικά στατιστικά στοιχεία και τους αριθμούς που έχουν σημασία.

Διακοπή, έναρξη, παύση, δοκιμή

Στο Google AdWords μπορείτε να τροποποιήσετε τις διαφημίσεις σας, να δοκιμάσετε νέους όρους αναζήτησης, να παύσετε και να επανεκκινήσετε την καμπάνια σας δωρεάν και όποτε θέλετε.

Στην κατάλληλη ώρα και στο κατάλληλο μέρος

Διαφημιστείτε σε τοπικό ή παγκόσμιο επίπεδο

Στοχεύστε τις διαφημίσεις σας σε πελάτες που βρίσκονται σε συγκεκριμένες χώρες, περιοχές και πόλεις ή σε καθορισμένη απόσταση από την επιχείρηση ή το κατάστημά σας

Προσεγγίστε τα σωστά άτομα τη σωστή στιγμή

Οι χρήστες στο Google ανακαλύπτουν την επιχείρησή σας, ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν όσα προσφέρετε.

 

Προσεγγίστε τους πελάτες σας, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν

 

Στον σημερινό κόσμο που κατακλύζεται από κινητές συσκευές, πρέπει να διαφημίζεστε σε κάθε συσκευή που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας – επιτραπέζιους υπολογιστές, φορητούς υπολογιστές, tablet και κινητά. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούν να σας βρίσκουν, όταν πραγματοποιούν αναζήτηση, περιήγηση ή αγορά.

Πληρώνετε μόνο για τα αποτελέσματα

 

Χωρίς επίσκεψη δεν υπάρχει χρέωση

Η εγγραφή στο Google AdWords είναι δωρεάν. Πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, για να επισκεφτεί τον ιστότοπό σας ή για να σας καλέσει. Με άλλα λόγια, όταν η διαφήμισή σας έχει αντίκρισμα.

Ξεκινήστε με οποιονδήποτε προϋπολογισμό

Εσείς αποφασίζετε για το ποσό που θα επενδύσετε. Απλώς ξεκινήσετε με τον ημερήσιο προϋπολογισμό που μπορείτε να διαθέσετε και, στη συνέχεια, προσαρμόστε τον ανάλογα με τα αποτελέσματά σας. Πολλές επιχειρήσεις κάνουν μια καλή αρχή με έναν ημερήσιο προϋπολογισμό τουλάχιστον 10 € έως 20 €.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσουμε την δική σας επιτυχημένη καμπάνια στο AdWords της Google

Μοιραστείτε το άρθρο