Eshop: 7 τρόποι να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας

ALL POSTS

Eshop: 7 τρόποι για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας

Η δημιουργία eshop είναι πλέον απαραίτητη στις μέρες μας με τους καταναλωτές να έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους αισθητά προς το ηλεκτρονικό εμπόριο και να πραγματοποιούν πλέον μια σειρά από αγορές μέσω του διαδικτύου. Αναγκαία προϋπόθεση για να υπάρχει επιτυχία μετά την δημιουργία του eshop είναι η ανάπτυξη μιας σταθερής σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.

Ο αυξημένος ανταγωνισμός και η πληθώρα των διαδικτυακών επιλογών δεν αφήνουν περιθώρια για πειραματισμούς ή λάθος κινήσεις, και κάθε επιχείρηση που θέλει να ξεχωρίζει πρέπει να στηρίζεται στην ανάπτυξη μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες της που επισκέπτονται το ηλεκτρονικό κατάστημά της.

Αξιοποιώντας κάθε εργαλείο που έχετε στη διάθεσή σας στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε σίγουρα να διατηρήσετε μια άριστη επικοινωνία με τους πελάτες σας, να θέσετε τις βάσεις για μια σχέση αλληλεπίδρασης με διάρκεια στον χρόνο και φυσικά να δώσετε κίνητρα στους πελάτες σας να επιστρέψουν και να επιλέξουν το δικό σας e-shop για τις μελλοντικές αγορές τους.

1. Η εξυπηρέτηση είναι το παν

Όπως και στο φυσικό κατάστημα έτσι και στο e-shop αυτό που χρειάζεται ένας πελάτης είναι το να λάβει την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Χρησιμοποιήστε online εργαλεία (chat bots, online support, εξυπηρέτηση μέσω social media, e-mail επικοινωνία) τα οποία θα σας επιτρέπουν να απαντάνε όσο το δυνατόν πιο άμεσα στις τυχόν απορίες των πελατών σας και φυσικά να τους εξυπηρετείτε όταν θέλουν να αγοράσουν κάτι ή να ζητήσουν πληροφορίες για προϊόντα που έχουν προμηθευτεί από εσάς. Ένας πελάτης που απολαμβάνει το αίσθημα της άριστης εξυπηρέτησης, νιώθει ικανοποίηση για την αγορά του και είναι σίγουρο ότι θα επισκεφθεί εκ νέου το e-shop σας και για τα μελλοντικά ψώνια του.

2. Ζητήστε τη γνώμη τους

Ο πελάτης δεν θέλει μόνο ωστόσο να εξυπηρετηθεί σωστά σε ένα e-shop για να μετατραπεί από ένα απλό πελάτη, στον πιο πιστό σας πελάτη.

Ζητήστε από τους πελάτες σας να σας δώσουν feedback για τις αγορές τους, να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με το εάν έμειναν ικανοποιημένοι από μια αγορά τους ή απλώς θέστε τους ερωτήματα (όπως τι προϊόντα πιστεύετε ότι λείπουν από το κατάστημά μας ή πόσο ικανοποιημένοι μείνατε από την εξυπηρέτησή μας) και ζητήστε τη γνώμη τους.

Δείξτε τους πως η γνώμη τους για εσάς μετράει και προσπαθήστε να βελτιώσετε το e-shop και τις υπηρεσίες σας με βάση τις συστάσεις των πελατών σας. Με τον τρόπο αυτοί οι πελάτες του e-shop σας θα νιώθουν πιο “σημαντικοί” και είναι σίγουρο ότι θα γίνουν συχνοί θαμώνες του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.

3. Ανταμοιβή εμπιστοσύνης

Ποιος πελάτης δεν αγαπά τις ειδικές προσφορές και εκπτώσεις ή τα δώρα; Η ερώτηση φυσικά είναι ρητορική! Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης της εμπιστοσύνης των πελατών σας θα σας βοηθήσει σημαντικά στο να χτίσετε μια μακροχρόνια σχέση αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματός σας και φυσικά να τους δώσετε κίνητρα για να παραμείνουν αφοσιωμένοι και να συνεχίσουν να ψωνίζουν από το e-shop σας.

Προσφέροντας ειδικές εκπτώσεις μετά από μια αγορά, ή επιβραβεύοντας όσους πραγματοποιούν ένα συγκεκριμένο αριθμό αγορών ή απλά τρέχοντας ένα σύστημα συλλογής πόντων, είναι σίγουρο πως θα δώσετε ένα σημαντικό κίνητρο στους επισκέπτες του e-shop σας για να συνεχίσουν να σας επιλέγουν για κάθε μελλοντική αγορά τους.

4. Συνεχίστε να βελτιώνεστε

Το βασικό που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας όταν διαχειρίζεστε το e-shop της εταιρίας σας είναι πως πρέπει συνεχώς να βελτιώνεστε. Η τεχνολογία αλλάζει διαρκώς και μια σειρά από νέες εφαρμογές και πρακτικές βελτίωσης του περιεχομένου των ιστοσελίδων εμφανίζονται στο προσκήνιο.

Όσο καλοδουλεμένο και άρτια σχεδιασμένο κι αν είναι το e-shop σας μην σταματάτε ποτέ να ψάχνετε τρόπους να το βελτιώσετε, να εντάξετε νέες διαδραστικές εφαρμογές και να βελτιώσετε την εμπειρία πλοήγησης για τους χρήστες.

Ένα e-shop που είναι γρήγορο, εύχρηστο και φιλικό προς τις σύγχρονες συσκευές πλοήγησης (όπως κινητά ή tablets) αλλά και ένα e-shop στο οποίο υπάρχουν εφαρμογές προηγμένης τεχνολογίας που επιτρέπουν την άνεση και ευκολία στην ολοκλήρωση των αγορών, είναι σίγουρο πως δεν περνά απαρατήρητο από έναν πελάτη, ο οποίος εκτιμά ιδιαίτερα το ψηφιακό περιβάλλον που του παρέχετε και είναι βέβαιο ότι θα σας εμπιστευτεί ξανά.

5. Προσφέρετε ασφάλεια

Ένα e-shop ωστόσο για να είναι ελκυστικό και αξιόπιστο πρέπει σίγουρα να είναι και ασφαλές. Οι πελάτες σας καλούνται να ολοκληρώσουν διαδικτυακές αγορές και να προχωρήσουν σε ψηφιακές συναλλαγές. Βεβαιωθείτε πως το e-shop σας είναι αξιόπιστο και προσφέρει ένα ασφαλές περιβάλλον για τέτοιου είδους συναλλαγές.

Οι πελάτες που σας επισκέπτονται θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα την ασφάλεια που τους παρέχετε και είναι σίγουρο ότι δεν θα διστάσουν να επιστρέψουν στο e-shop σας και να ολοκληρώσουν και άλλες αντίστοιχες αγορές στο μέλλον.

Στον αντίποδα εάν το ηλεκτρονικό κατάστημά σας εγκυμονεί κινδύνους ή κάνει τους πελάτες να μη νιώθουν σίγουροι για να προχωρήσουν στις ηλεκτρονικές συναλλαγές τους, τότε είναι σίγουρο πως αυτοί δεν θα επιστρέψουν στο e-shop σας, ούτε θα αποτελούν πελάτες που θα μπορέσετε να κερδίσετε εκ νέου εύκολα στο μέλλον.

6. Επενδύστε στην… ενημέρωση

Ένας εύκολος και ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος για να κρατήσετε αμείωτο το ενδιαφέρον των πελατών σας για το e-shop σας είναι το να τους παρέχετε χρήσιμες για αυτούς πληροφορίες.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα μεγαλύτερα brands επενδύουν στη δημιουργία ενός blog μέσα στο ηλεκτρονικό κατάστημά τους στο οποίο αναρτούν άρθρα με χρήσιμα tips και συμβουλές. Οι πελάτες σας έτσι μπορούν να ενημερώνονται σχετικά με τα προϊόντα που διαθέτετε, να παίρνουν πληροφορίες από εσάς για το πως να κάνουν έξυπνες αγορές και τι είναι αυτό που πραγματικά χρειάζονται ή απλώς να τους δίνετε ιδέες για το πως να χρησιμοποιήσουν κάτι που εσείς διαθέτετε προς πώληση.

Δημιουργώντας μια τέτοια “γωνιά” μέσα στο e-shop σας, δίνετε ένα έξτρα κίνητρο στους πελάτες σας για να επισκεφθούν ξανά στο κατάστημά σας, να περάσουν λίγο χρόνο μέσα σε αυτό και φυσικά να προχωρήσουν εκ νέου σε αγορές.

Δημιουργία blog: Γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας

7. Ειδικές προσφορές

Σε ένα e-shop δεν χρειάζεται να περιμένετε τις εκπτώσεις για να τρέξετε ειδικές προσφορές και να προσφέρετε προϊόντα σε καλύτερη τιμή. Δημιουργήστε μια κατηγορία μέσα στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας με προϊόντα σε special offers ή καθιερώστε μια ημέρα μέσα στην εβδομάδα ή τον μήνα όπου θα προσφέρετε ειδικές εκπτώσεις σε επιλεγμένα είδη.

Με τον τρόπο αυτό θα δώσετε σίγουρα ένα επιπλέον κίνητρο στους πελάτες σας για να επισκέπτονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα το e-shop σας, αναζητώντας τυχόν ευκαιρίες ενώ μπορείτε να τους στέλνετε προσωποποιημένα e-mails για να τους ενημερώνετε για προϊόντα που τυχόν τους ενδιαφέρουν. Με τον τρόπο αυτό θα βελτιώσετε αισθητά τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και φυσικά θα αυξήσετε την αφοσίωσή τους στο e-shop σας.

Ελάτε μαζί μας για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Κατασκευής eshop και προώθησης στη ΘεσσαλονίκηDigital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!