Έχει ο ιστότοπός σας τις προϋποθέσεις για την προώθηση και προβολή του;

Προϋποθέσεις του ιστοτόπου για την προώθηση και προβολή του

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το internet marketing, για να φέρετε επισκέπτες στον ιστότοπό σας, αλλά ο ιστότοπός σας έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ενθαρρύνει τους χρήστες να αγοράσουν αυτά που προσφέρει η επιχείρησή σας; Στο άρθρο μας αυτό θα δούμε αν έχει ο ιστότοπός σας όλες τις προϋποθέσεις για την προώθηση και προβολή του στο διαδίκτυο; Ας το μάθουμε. Σε ένα ξεχωριστό παράθυρο του προγράμματος περιήγησης, ανοίξτε τον ιστότοπο που θα διαφημίσετε. Κατόπιν ακολουθήστε αυτήν τη λίστα ελέγχου, για να δείτε αν πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.

Θα πρέπει ο ιστότοπός σας έχει έναν σαφή τίτλο που τραβά την προσοχή.

Είναι απαραίτητο να έχετε έναν διακριτό τίτλο στον ιστότοπό σας, προκειμένου οι πελάτες σας να μπορούν να αντιλαμβάνονται γρήγορα ότι βρίσκονται στο σωστό μέρος. Αυτό τους ενθαρρύνει να παραμένουν στον ιστότοπό σας για μεγαλύτερο διάστημα και τελικά να πραγματοποιούν ενέργειες που έχουν αξία για εσάς.

Είναι ο ιστότοπός σας φιλικός προς κινητά;

Για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες, ο ιστότοπός σας θα πρέπει να λειτουργεί καλά για διάφορους τύπους συσκευών: Από smartphone έως φορητούς υπολογιστές. Δοκιμάστε τον ιστότοπό σας, για να δείτε τη βαθμολογία του όσον αφορά τη φιλικότητα προς κινητά και την ταχύτητα και να μάθετε πώς μπορείτε να τον βελτιώσετε.

Ο ιστότοπός σας αναφέρει με σαφήνεια τα οφέλη που θα έχουν οι πελάτες σας, αν αγοράσουν το προϊόν σας ή χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία σας;

Όταν οι επισκέπτες φτάνουν στον ιστότοπό σας, θέλετε να είστε βέβαιοι ότι αντιλαμβάνονται αμέσως γιατί πρέπει να παραμείνουν. Βεβαιωθείτε ότι τα οφέλη είναι ευδιάκριτα και ευανάγνωστα. Οι κουκκίδες είναι ιδανικές για αυτόν το σκοπό.

Ο ιστότοπός σας διαθέτει εικόνες ή βίντεο;

Τα μέσα που τραβούν την προσοχή, όπως οι φωτογραφίες, τα βίντεο ή τα γραφικά είναι ελκυστικά για τους πελάτες και αποτελούν έναν αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισής τους από την επιχείρησή σας. Ωστόσο, δεν πρέπει να το παρακάνετε. Η ύπαρξη πάρα πολλών μέσων μπορεί να προκαλέσει την αργή φόρτωση του ιστότοπού σας. Δεν θέλετε οι χρήστες να αποχωρούν από τον ιστότοπό σας, προτού δουν τις πιο σημαντικές πληροφορίες!

Υπάρχει σαφής παρότρυνση για δράση στον ιστότοπό σας;

Η παρότρυνση για δράση είναι κάτι που υποδεικνύει ακριβώς στον πελάτη σας τι θέλετε να κάνει στον ιστότοπό σας και πώς να το κάνει. Για παράδειγμα, ένα κουμπί «Αγοράστε τώρα» που οδηγεί σε μια σελίδα συναλλαγής ή ένα μήνυμα «Καλέστε σήμερα» δίπλα σε έναν εμφανή αριθμό τηλεφώνου. Όταν είστε σαφείς σχετικά με την ενέργεια που θέλετε να κάνουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας, οι επισκέπτες είναι πολύ πιο πιθανό τελικά να την πραγματοποιήσουν και να έχετε τα αποτελέσματα που επιδιώκετε.

Τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησής σας είναι εύκολο να εντοπιστούν στον ιστότοπό σας;

Ένας εξαιρετικός τρόπος να αναπτύξετε σχέση εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τη διαφάνεια με τους δυνητικούς πελάτες είναι να διευκολύνετε τους χρήστες να επικοινωνήσουν μαζί σας. Ακολουθούν μερικοί ακόμη τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη των πελατών στην επιχείρησή σας:

 

    • Συμπεριλάβετε μαρτυρίες πελατών ή επαληθεύσεις τρίτων σχετικά με την επιχείρησή σας
    • Κοινοποιήστε πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας και δηλώστε με σαφήνεια ποιες είναι οι δραστηριότητές της
    • Αν ζητάτε προσωπικά στοιχεία από τους πελάτες, εξηγήστε με σαφήνεια γιατί τα ζητάτε και πώς θα τα χρησιμοποιήσετε
    • Αν προβάλλετε διαφημίσεις στον ιστότοπό σας, φροντίστε να κάνετε διακριτές αυτές τις διαφημίσεις και τους συνδέσμους διαφημιζόμενων από το υπόλοιπο περιεχόμενο του ιστότοπού σας

Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που θέλετε να βλέπουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας; Αν κάποιος νέος χρήστης επισκεφτεί τον ιστότοπό σας, θα μπορούσε να το εντοπίσει αμέσως;

Ένας ιστότοπος με εύκολη πλοήγηση είναι απαραίτητος, αν θέλετε να μετατρέψετε δυνητικούς πελάτες σε πραγματικούς πελάτες που θα σας αποφέρουν έσοδα. Ακολουθούν μερικές ακόμη συμβουλές για τη δημιουργία ιστότοπων υψηλής απόδοσης:

 

    • Τοποθετείτε τις σημαντικές πληροφορίες προς το επάνω μέρος της σελίδας – Διευκολύνετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας να βρίσκουν το πιο σημαντικό περιεχόμενό σας. Βεβαιωθείτε ότι είναι άμεσα ορατό, όταν φτάνουν στη σελίδα, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να κάνουν κύλιση προς τα κάτω για να το δουν.
    • Σκεφτείτε να αξιοποιήσετε τις μικρότερες οθόνες – Πλέον δεν υπάρχουν μόνο επιτραπέζιοι υπολογιστές. Οι πελάτες σας χρησιμοποιούν διάφορες ψηφιακές συσκευές, όπως κινητά τηλέφωνα και tablet, κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όσο μικρότερη είναι η οθόνη, τόσο πιο δύσκολο μπορεί να είναι για τους χρήστες να βρίσκουν ό,τι θέλουν. Η δημιουργία ιστότοπου που προσαρμόζεται αυτόματα στις συσκευές των χρηστών είναι ο καλύτερος τρόπος να διασφαλίσετε ότι όλοι όσοι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας βρίσκουν ό,τι αναζητούν, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν.
    • Κάντε την πλοήγηση απλή – Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να είναι ευανάγνωστος, ευκρινής και απλός. Αυτό είναι εφικτό με τους εξής τρόπους:
  1. Περιορίζοντας τον αριθμό των συνδέσμων πλοήγησης
  2. Αποφεύγοντας τη χρήση των αναδυόμενων παραθύρων ή άλλων δυνατοτήτων που θα μπορούσαν να επηρεάσουν αρνητικά την πλοήγηση στον ιστότοπό σας
  3. Διασφαλίζοντας ότι η φόρτωση του ιστότοπού σας γίνεται γρήγορα, έτσι ώστε οι χρήστες να μην αποχωρούν λόγω της καθυστέρησης, προτού καν δουν το περιεχόμενό σας
  4. Γρήγοροι σύνδεσμοι για περισσότερες πληροφορίες – Διευκολύνετε τους πελάτες να βρίσκουν συνδέσμους για οποιεσδήποτε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το διαφημιζόμενο προϊόν που μπορεί να θέλουν. Για παράδειγμα, ένας σύνδεσμος «Μάθετε περισσότερα» που βρίσκεται σε εμφανή θέση.

Η επιχείρησή σας έχει παρουσία στο διαδίκτυο εκτός του ιστότοπού σας, όπως μια δωρεάν καταχώριση στο Google My Business ή κάποιον ιστότοπο κοινωνικών μέσων;

Τώρα μιλάμε σωστά. Ο ιστός είναι ένα μεγάλο μέρος και για αυτόν το λόγο η επιχείρησή σας πρέπει να έχει μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο πέρα από τον ιστότοπό σας. Αυτό μπορεί να διευρύνει την προβολή της επιχείρησής σας και να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες. Αν δεν διαθέτετε ήδη, δημιουργήστε μια δωρεάν καταχώριση στο Google My Business. Με τον τρόπο αυτό, οι ενημερωμένες πληροφορίες της επιχείρησής σας θα εμφανίζονται στην Αναζήτηση Google και στους Χάρτες Google, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να σας βρίσκουν και να συνδέονται μαζί σας, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν. Επίσης, αξιοποιήστε τις δωρεάν υπηρεσίες και ιστότοπους κοινωνικών μέσων που σας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργείτε σελίδες ή καταχωρίσεις για την επιχείρησή σας. Πώς τα πήγατε λοιπόν; Αν απαντήσατε «Όχι» σε κάποια από αυτές τις ερωτήσεις, ίσως πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να ενημερώσετε τον ιστότοπό σας. Όχι μόνο θα προσφέρετε στους πελάτες σας μια καλύτερη εμπειρία, αλλά θα είστε σε καλύτερη θέση, για να αξιοποιήσετε πλήρως την επένδυσή σας στο internet marketing . Διαφορετικά, επικοινωνήστε με έναν ειδικό του internet marketing για να λάβετε δωρεάν συμβουλές σχετικά με τον ιστότοπό σας και να ξεκινήσετε.

Μοιραστείτε το άρθρο