Γιατί η Google αγαπά το φρέσκο ​​περιεχόμενο

Γιατί η Google αγαπά το φρέσκο ​​περιεχόμενο

Γιατί η Google αγαπά το φρέσκο ​​περιεχόμενο

Πολλά έχουν γραφτεί για την ανανέωση του περιεχομένου και πόσο σημαντικό πράγμα είναι αυτό.

Ας δούμε πρώτα τι λέει η ίδια η Google πάνω σ΄αυτό το σημείο.
Σε ένα απόσπασμα από το site της Google και στο σημείο που μιλάει για την βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, η Google δείχνει σαφώς γιατί θα πρέπει να ακολουθήσετε τις καλύτερες πρακτικές SEO τους:

«….. Ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές που περιγράφονται παρακάτω θα διευκολύνετε τις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύσουν, και να κατανοήσουν το περιεχόμενό σας.»

Ο οδηγός συνεχίζει να διευκρινίσει γιατί η Google θέλει οργανικό περιεχόμενο.
Το νέο περιεχόμενο όχι μόνο θα διατηρήσει την υπάρχουσα βάση των επισκέπτων σας, αλλά επίσης θα φέρει και νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδας σας.

Φυσιολογικά ή λέξη word-of-mouth buzz είναι αυτό που βοηθά να χτιστεί τη φήμη του δικτυακού σας τόπου με τους χρήστες επισκέπτες και σπανίως αυτό επιτυγχάνεται χωρίς ποιοτικό περιεχόμενο.

Και όλα αυτά κατ ‘ευθείαν από την Google!!

Η Google ευνοεί το φρέσκο ​​και πρωτότυπο περιεχόμενο για τρεις λόγους: για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, τη βελτίωση της στόχευσης διαφημίσεων, και για να δημιουργήσει τεχνητή νοημοσύνη (AI).

ΒΑΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: Βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών – Σε ένα βασικό επίπεδο, η Google θέλει να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία για τους χρήστες. Ευτυχισμένοι χρήστες σημαίνει περισσότεροι χρήστες. Αυτό είναι το slogan τους.

ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: Σύνθετη και καλύτερη στόχευση διαφημίσεων – Με 36 δισ. το 2011 έσοδα από τις διαφημίσεις , η Google έχει γίνει ειδικός στη συγκέντρωση στοιχείων για τις πωλήσεις της στοχευμένης διαφήμισης. Προκειμένου να διατηρηθεί αυτή η καταπληκτική ροή χρημάτων, χρειάζονται όλο και πιο ακριβή στοιχεία. Είναι αυτονόητο ότι το φρέσκο ​​και πρωτότυπο περιεχόμενο είναι το ιδανικότερο.

ΕΠΙΠΕΔΟ EXPERT: Δημιουργία Γράφηματος Γνώσης (AI ) – Φρἐσκο και πρωτότυπο περιεχόμενο είναι τροφές (κυριολεκτικά) στο σχέδιο της Google για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης γνώσης – τεχνητἠς νοημοσύνης.

Δημιουργία content για την προώθηση και προβολή της ιστοσελίδας σας

Δείτε ακόμη:

Αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Τι περιλαμβάνουν

Μοιραστείτε το άρθρο