Γιατί το internet marketing είναι τόσο σημαντικό για τις μικρές επιχειρήσεις

 Το internet marketing βασικό θεμέλιο για την επιτυχία

Σε σύγκριση με προηγούμενες δεκαετίες, τα τελευταία χρόνια, ένα μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μας κυλάει διαδυκτιακά. Σχεδόν όλοι μας σερφάρουμε ψάχνοντας, μαθαίνοντας, αγοράζοντας, διασκεδάζοντας και μοιράζοντας πράγματα. Σαφώς αυτό συμπεριλαμβάνει και τις επιχειρήσεις. Όλο και περισσότερες εταιρίες επενδύουν στην διαδυκτιακή παρουσία τους, αφήνοντας πίσω παραδοσιακές μεθόδους marketing. Το σκεπτικό ότι το internet marketing δεν μπορεί να αποφέρει καρπούς είναι άτοπο και λάθος. Για τις μικρές επιχειρήσεις, το παραδοσιακό μάρκετινγκ είναι από μόνο του δύσκολο και με πολλά εμπόδια όπως το υψηλό κόστος, η έλλειψη αγοραστικού κοινού και η επικοινωνία με υποψήφιους πελάτες. Αντιθέτως, το internet marketing, καταρρίπτει τους παραπάνω φραγμούς και προσφέρει πολλά περισσότερα στις επιχειρήσεις.

Είναι φθηνότερο και προσίτο

Κάποιοι λένε πως το να διαφημιστείς online είναι δωρεάν. Αυτό είναι μύθος. Φυσικά, είναι πολύ φτηνότερο σε σύγκριση με το συμβατό μάρκετινγκ. Κατά βάση χρειάζεται να επενδύσει κάποιος χρόνο, δημιουργικότητα και συνδυασμούς τεχνικών. Όσο ψηλότεροι οι στόχοι που θέτει κάποιος, τόσο περισσότερο χρόνο πρέπει να αφιερώσει, να έχει μία στρατηγική και τα κατάλληλα άτομα να την εκτελέσουν.

Προώθηση και προβολή στις μηχανές αναζήτησης-φυσιολογικά αποτελέσματα (SEO)

Το internet marketing, δεν είναι απλά να φτιάξει κάποιος μια ιστοσελίδα και τέλος. Πρέπει να αποκτηθεί και το πολυπόθητο κοινό που θα την επισκεφτεί. Επενδύοντας στο SEO, αυξάνετε τις πιθανότητες να επισκεφθεί περισσότερος κόσμος την ιστοσελίδα σας. Κόσμος ο οποίος έψαξε στις μηχανές αναζήτησης και βρήκε την ιστοσελίδα. Συνεπώς, όσο καλύτερη κατάταξη έχει η ιστοσελίδα στις μηχανές αναζήτησης, τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να έχετε μεγάλη επισκεψιμότητα.

Επέκταση σε κινητά και tablets

Με την εξέλιξη των κινητών και την διάθεση όλο και μεγαλύτερων πακέτων ίντερνετ από τις εταιρίες τηλεφωνίας, περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί το κινητό ή το τάμπλετ για να σερφάρει, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, όπου κι αν βρίσκεται. Αυτό το γεγονός δίνει το προβάδισμα στις εταιρίες να επεκταθούν και να στοχεύσουν τις διαφημίσεις τους σε όλο και περισσότερες συσκευές, αυξάνοντας το αγοραστικό κοινό και οδηγώντας το στον τελικό στόχο της κάθε επιχείρησης, την αγορά προϊόντων. Αυτό φυσικά προϋποθέτει την ύπαρξη ιστοσελίδας φιλική προς τα κινητά. Δείτε ακόμη: Μήπως ήρθε η ώρα να κάνετε το site σας φιλικό προς κινητά και tabletsresponsive design

Ταχύτερη επίτευξη στόχων

Το να επισκέπτεται απλά ο κόσμος την ιστοσελίδα δεν είναι τόσο σημαντικό αν αυτοί οι επισκέπτες δεν κερδίζονται. Το να κερδίσεις κάποιον μπορεί να σημαίνει να εγγραφεί στο newsletter, να αγοράσει ένα προϊόν, να μοιραστεί την ιστοσελίδα στα social media. Με το online marketing καθοδηγούμε το κοινό σε πράξεις που θα φέρουν κέρδη στην επιχείρηση.

Αυξημένα κέρδη

Ο νούμερο ένα κανόνας στις επιχειρήσεις είναι η επίτευξη κερδών. Με το internet marketing, μπορούμε να δούμε και να αναλύσουμε στατιστικά και δεδομένα ώστε να κινηθούμε ανάλογα και να αυξήσουμε τα κέρδη.

Επαφή με τους πελάτες

Ένα από τα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι η άμεση επαφή με τον πελάτη. Μέσω της ιστοσελίδας, με την χρήση των social media, με την αποστολή newsletters, έχουμε άμεση επαφή με το επιθυμητό κοινό. Περνώντας τα επιθυμητά μηνύματα και οδηγώντας τους στον επιθυμητό στόχο. Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι ότι η επαφή, δεν είναι μονόπλευρη. Παλαιότεροι και υποψήφιοι πελάτες έχουν την δυνατότητα να επικοινωνήσουν άμεσα με την εταιρία και να αναπτύξουν δεσμούς εμπιστοσύνης.

Ευκολότερες μετρήσεις

Στο συμβατό μάρκετινγκ, δεν δίνεται η δυνατότητα να αξιολογήσουμε κάθε κίνηση που έγινε, ούτε να έχουμε εικόνα των αντιδράσεων του κοινού με το οποίο ήρθε η εταιρία σε επαφή. Αντιθέτως, το ineternet marketing μας παρέχει εργαλεία αναλύσεων στατιστικών, κινήσεων που έλαβε το κοινό και να πράξουμε ανάλογα, μειώνοντας τα πιθανά λάθη και στοχεύοντας στο κοινό το οποίο έχει περισσότερες πιθανότητες να μετατραπεί σε πελάτες. Δείτε ακόμη: Δωρεάν στατιστικά με το Google Analytics

Μοιραστείτε το άρθρο