H επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών βασική παράμετρος του SEO

Η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών είναι ο ακρογωνιαίος λίθος μιας επιτυχημένης βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης (SEO).

Ας δούμε ένα παράδειγμα και ας υποθέσουμε ότι κάποιος ψάχνει για αγροτουριστικές δραστηριότητες. Τι μπορεί να γράψει στην αναζήτηση; Αγροτουρισμός, ζωή στο αγρόκτημα, μάζεμα ελιάς, τρύγος; Αν προσφέρεται τέτοιες δραστηριότητες πρέπει να γνωρίζεται με ποιες λέξεις-κλειδιά και φράσεις σας αναζητούν οι χρήστες.

Ιδανικά θα πρέπει να εντάξετε όσες περισσότερες λέξεις κλειδιά και φράσεις των χρηστών μπορείτε στο site σας. Αν δεν το κάνετε αυτό οι επισκέπτες μπορούν να ψάχνουν κάτι ενώ εσείς μιλάτε για κάτι άλλο. Μπορεί να εννοείτε το ίδιο πράγμα αλλά να μην συμπέσετε ποτέ.

Όταν επιλέγετε τις λέξεις-κλειδιά να λαμβάνεται υπ´όψη σας τρία πράγματα:

A. Τη συχνότητα χρήσης μιας λέξης ή φράσης. Το προφανές είναι να συμπεριλάβετε ως λέξεις-κλειδιά τις πιο συχνές φράσεις που πληκτρολογούν οι χρήστες. Να θυμάστε όμως αυτές τις λέξεις τις χρησιμοποιούν και όλα τα άλλα  sites. Άρα θα είναι δύσκολο να διαφοροποιηθεί και να αναδειχθεί η επιχείρησή σας.

B. Θα πρέπει να λαμβάνεται υπ´όψη σας τον ανταγωνισμό. Όταν οι χρήστες πληκτρολογούν τις ποιό συνηθισμένες λέξεις-κλειδιά συνήθως την μερίδα του λέοντος στα αποτελέσματα αναζήτησης την παίρνουν τα μεγάλα και καθιερωμένα sites. Υπάρχουν όμως μεγάλες ευκαιρίες και για τα νέα sites. Αν τώρα ξεκινάτε, αναζητήστε λέξεις-κλειδιά με λίγο μικρότερο ανταγωνισμό. Υπάρχουν χιλιάδες φράσεις με χαμηλό όγκο αναζητήσεων που θα μπορούσατε να τις κάνετε δικές σας. Οι λέξεις αυτές ονομάζονται περιγραφικές λέξεις-κλειδιά του SEO. Ας δούμε ένα παράδειγμα πάνω σ´αυτό. Μπορεί η λέξη «τρύγος» να έχει πολύ ανταγωνισμό αλλά η φράση «τρύγος σταφυλιών στην ορεινή Χαλκιδική» να είναι ένα καλό παράδειγμα περιγραφικής φράσεως κλειδί η οποία μπορεί να σας προσφέρει πιο άμεσα αποτελέσματα στο SEO. Το συμπέρασμα είναι ότι και οι ποιό μικρές επιχειρήσεις μπορούν να έχουν καλή κατάταξη αν χρησιμοποιήσουν περιγραφικές λέξεις κλειδιά.

Long-tail-keyword

Γ. To τελευταίο που θα πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η συνάφεια. Οι λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε θα πρέπει να αντιστοιχούν με μεγάλη ακρίβεια σε αυτά που προσφέρετε. Αν κάποιοι επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας αναζητώντας τρύγο ενώ εσείς προσφέρετε συγκομιδή ελιάς, τότε πολύ απλά θα φύγει. Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι οι λέξεις-κλειδιά σας ταιριάζουν με τις προθέσεις των χρηστών-επισκεπτών του site σας.

Σε όλες τις ενέργειες του SEO να θυμάστε πάντοτε τον χρυσό κανόνα. Το site σας απευθύνεται πάνω απ´όλα στους ανθρώπους που το επισκέπτονται και όχι στις μηχανές αναζήτησης. Για το λόγο αυτό δεν θα πρέπει να φορτώνεται με πολλές λέξεις-κλειδιά τις σελίδες σας. Η άσκοπη επανάληψή τους δυσχεραίνει το έργο των μηχανών αναζήτησης.

Αυτά θα πρέπει λοιπόν να λαμβάνεται υπ´όψη σας όταν επιλέγετε τις λέξεις-κλειδιά.

Την συχνότητα, τον ανταγωνισμό και την συνάφεια.

Αν τα συνυπολογίσετε τα τρία παραπάνω τότε είστε στον σωστό δρόμο για ένα επιτυχημένο SEO

Χρήσιμοι σύνδεσμοι:

Δείτε ακόμη:

Γιατί η ιστοσελίδα μου χρειάζεται το SEO

Δωρεάν ανάλυση SEO (ανακαλύψτε όλα όσα πρέπει να βελτιώσετε)

Μοιραστείτε το άρθρο