Ηλεκτρονικό κατάστημα επιτυχημένο

Ηλεκτρονικό κατάστημα τι το κάνει επιτυχημένο;

Ηλεκτρονικό κατάστημα και επιτυχία

Θα δούμε στο παρακάτω άρθρο τι ενδιαφέρει περισσότερο τους πελάτες, τι ζητούν και για ποια πράγματα αδιαφορούν.

Ποικιλία προϊόντων

Οι πελάτες δεν έχουν κανένα λόγο να προτιμήσουν το διαδίκτυο από το κατάστημα της γειτονιάς τους, αν δεν τους παρέχει ασύγκριτα μεγαλύτερη ελευθερία επιλογών. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στο κατάστημα της γειτονιάς τους θα δουν, θα αγγίξουν και θα δοκιμάσουν το προϊον που τους ενδιαφέρει. Μόνο η μεγάλη ποικιλία και η καλή παρουσίαση θα μπορέσουν να τους κάνουν να απαρνηθούν αυτές τις ευκολίες.

Ασφάλεια ηλεκτρονικού καταστήματος

Όταν λέμε ασφάλεια δεν εννοούμε μόνο την τεχνολογία αλλά την φήμη και το κύρος του ηλεκτρονικού καταστήματος. Το 76% των ερωτηθέντων σε έρευνα τόνισαν πως το καλό όνομα του πωλητή είναι το σημαντικότερο κριτήριο στην απόφασή τους να του εμπιστευθούν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας. Φυσικά, αυτό δε σημαίνει πως οι πωλητές πρέπει να αμελούν επενδύσεις σε ασφαλείς servers με πρωτόκολλα κρυπτογράφησης προσωπικών δεδομένων.

Ευκολία αγοράς

Είναι γεγονός ότι μεγάλος είναι ο αριθμός των καταστημάτων τα οποία έχουν κάποιο βαθμό δυσκολίας όσον αφορά τη διαδικασία παραγελίας. Με αποτέλεσμα να χάνουν πελάτες και πωλήσεις.

Αναλυτικές και εύχρηστες πληροφορίες για τα προϊόντα

Ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου (περίπου 68%) κάνουν πολλές έρευνες αγοράς κάθε ημέρα. Αν ένα κατάστημα δεν τους ικανοποιήσει όσο ψάχνουν, δε θα τους δει ποτέ σαν πελάτες.

Αξιοπιστία

Το ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να προσπαθήσει πολύ περισσότερο απ´ότι στο φυσικό κόσμο για να πείσει πως είναι φερέγγυο και αξιόπιστο.

Χαμηλές τιμές

Η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος και η συντήρησή του  είναι πολύ φθηνότερες απ´ότι για ένα παρόμοιο φυσικό κατάστημα. Φυσικό επακόλουθο και οι τιμές να ανταποκρίνονται σ´αυτήν την πραγματικότητα.

Γρήγορη παράδοση

Ο χρόνος είναι το πολυτιμότερο αγαθό. Όταν ο πελάτης θέλει κάτι το θέλει τώρα, όχι μετά από 15 ημέρες ή σε ένα μήνα. Αν τα προϊόντα έχουν μακρύ χρόνο παράδοσης, ο πελάτης θα χάσει το ενδιαφέρον του και θα στραφεί σε κάτι άλλο.

Χρήσιμο είναι να γνωρίζουμε και αυτά που δεν απασχολούν τους καταναλωτές ή τους απασχολούν πολύ λίγο.

Δεν τους ενδιαφέρει να έχουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (προτιμούν τα απλά και δοκιμασμένα πράγματα), δεν τους απασχολεί η πολιτική επιστροφών και δεν ελέγχουν την διαδικασία ακύρωσης παραγγελιών.

Δείτε ακόμη:

Μην κρατάς το ηλεκτρονικό σου κατάστημα αδρανές

Πουλήστε στις αγορές όλου του κόσμου με την δημιουργία ενός eshop

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να κατασκευάσουμε το eshop σας.

Μοιραστείτε το άρθρο