Υλοποίηση SEO στρατηγικής. Δείτε την διαδικασία για να έχετε αποτελέσματα

Κατανόηση της διαδικασίας SEO

Ο Kaspar Szymanski κάποτε συνέκρινε την υλοποίηση SEO στρατηγικής με το γυμναστήριο στο οποίο πάτε για να εξασκήσετε το σώμα σας.
Πρέπει να έχετε ένα σχέδιο στην προπόνησή σας το οποίο θα σας το βγάλει ο γυμναστής σας σύμφωνα με τις ανάγκες σας και θα πρέπει να το ακολουθήσετε πιστά. Αυτό σημαίνει ότι ασκείστε, τρώτε σωστά και πιέζετε τον εαυτό σας για να βελτιώνεστε συνεχώς.

Έτσι και το SEO (και οι περισσότερες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ) είναι μια διαδικασία που, με υπομονή και στρατηγική, θα σας φέρει επισκεψιμότητα, πελάτες, έσοδα και ανάπτυξη.

Για να κατανοήσετε τη διαδικασία, πρέπει να δημιουργήσετε ένα σχέδιο, να έχετε μια στρατηγική και να γνωρίζετε όλα τα βήματα της διαδικασίας.

1. Έλεγχος

Η διαδικασία

Η διαδικασία μας αρχίζει πάντα με έναν τεχνικό έλεγχο ή / και έλεγχο περιεχομένου.

Τεχνικός έλεγχος

Ένας τεχνικός έλεγχος εξετάζει απολύτως κάθε στοιχείο του ιστότοπου που μπορεί να επηρεάσει την απόδοση του SEO σας.

Ένα από τα σημαντικότερα από όλα αυτά τα στοιχεία είναι η ταχύτητα.

Έχουμε δει πολλές ιστοσελίδες να έχουν για εισαγωγή βίντεο στην αρχική σελίδα που διαρκεί πολύ πολύ για να φορτώσει.

Το αποτέλεσμα?

Έχουν υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης και έχουν χάσει πολλούς πιθανούς πελάτες.

Έλεγχος περιεχομένου

Αν έχετε έναν μεγάλο ιστότοπο με χιλιάδες σελίδες περιεχομένου, τότε σίγουρα αξίζει να κάνετε έναν έλεγχο περιεχομένου.

Η διαδικασία αυτή θα σας δείξει, εάν πρέπει να εξαλείψετε, να επαναχρησιμοποιήσετε ή να ξαναγράψετε το περιεχόμενό σας για να έχετε το μεγαλύτερο όφελος.

Έχουμε δουλέψει σε ιστότοπους που μειώσαμε το περιεχόμενο κατά 50% και ήταν εξαιρετικά επωφελής για τον ιστότοπο.

Θα δείτε πιθανώς μια πτώση της κυκλοφορίας, αλλά μην σας ανησυχεί αυτό γιατί θα εξαλειφθεί η μη σχετική κίνηση.

Με την πάροδο του χρόνου, πιθανότατα έχετε γράψει  θέματα σχετικά που οδήγησαν στην επισκεψιμότητα, αλλά αυτοί οι επισκέπτες δεν μετατρέπονται σε πραγματικούς πελάτες.

Ένας έλεγχος περιεχομένου διασφαλίζει ότι όλο το περιεχόμενό σας είναι σχετικό με το κοινό-στόχο σας. Και μόλις η Google αναδείξει όλο το νέο και βελτιωμένο περιεχόμενο σας, θα πρέπει να δείτε περισσότερες μετατροπές.

Η υπόσχεση
Πραγματοποιώντας τη διαδικασία ενός τεχνικού ελέγχου, του ελέγχου περιεχομένου ή και των δύο, θα έχετε πλήρη κατανόηση για όλα όσα πρέπει να διορθωθούν για να ταξινομηθεί σωστά και  καλά στην οργανική αναζήτηση η ιστοσελίδα σας.

Είναι μόνο το πρώτο βήμα. Αλλά το πρώτο βήμα μπορεί μερικές φορές να είναι το πιο δύσκολο.

2. Τεχνική SEO

Η διαδικασία

Όταν πρόκειται για την τεχνική του SEO, υπάρχουν πολλά που πρέπει να σκεφτούμε, όπως:

  • Index status.
  • Crawl errors.
  • Internal links.
  • Sitemaps.
  • Site/page speed.
  • Redirects.
  • Broken links.
  • HTTPS.
  • AMP.

Ο καθορισμός οποιουδήποτε μεμονωμένου πράγματος σε αυτόν τον κατάλογο δεν θα βοηθήσει περισσότερο από την επιλογή άλλου.

Πρέπει να βελτιώσετε τα πάντα!

Όλα πρέπει να συνεργαστούν.

Ένα σπίτι χρειάζεται θεμέλια, τοίχους, και μια στέγη. Αν δεν έχετε όλα αυτά τα πράγματα, δεν έχετε σπίτι. Έχετε ένα κέλυφος.

Το ίδιο ισχύει και για την τεχνική SEO. Πρέπει να έχετε όλα αυτά τα στοιχεία σωστά για να έχετε έναν βελτιστοποιημένο ιστότοπο.

Η υπόσχεση
Εάν αυξήσετε την ταχύτητα και τη λειτουργικότητα του ιστότοπού σας και των ιστοσελίδων σας, και διορθώσετε όλα τα λάθη τότε πιθανόν να αυξήσετε τον αριθμό των μετατροπών.

3. Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Η διαδικασία

Η έρευνα με λέξεις-κλειδιά παραμένει εξαιρετικά χρήσιμη.

Πρέπει να κατανοήσετε τον τρόπο αναζήτησης των χρηστών, τι αναζητούν οι χρήστες και πώς οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά για την προβολή αποτελεσμάτων.

Η υπόσχεση
Η έρευνα λέξεων-κλειδιών σας βοηθά να αποκαλύψετε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι πιο πολύτιμες για εσάς.

Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας γύρω από λέξεις-κλειδιά υψηλής αξίας είναι αυτό που θα σας οδηγήσει μπροστά από τους δυνητικούς πελάτες ή τους πελάτες σας όταν σας χρειάζονται περισσότερο.

Αν οι άνθρωποι δεν μπορούν να σας βρουν όταν αναζητούν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν που προσφέρετε, τότε δεν μπορούν να αγοράσουν από εσάς. Είναι τόσο απλό.

4. Δημογραφικά στοιχεία τοποθεσίας

Η διαδικασία

Είτε κάνετε SEO για μια τοπική επιχείρηση είτε για έναν πελάτη που προσφέρει μια υπηρεσία σε μια συγκεκριμένη περιοχή, γνωρίζετε τη σημασία της τοποθεσίας.

Όπως και οι αγοραστές, πρέπει να καταλάβετε πώς οι άνθρωποι αναζητούν τοπικές επιχειρήσεις και παρόχους υπηρεσιών και ποιοι είναι αυτοί.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διασφαλίσετε ότι έχετε ακριβείς πληροφορίες και περιεχόμενο (όνομα / διεύθυνση / τηλέφωνο) που αναφέρει την περιοχή υπηρεσιών σας, είτε είναι κράτος, πόλη ή γειτονιά.

Ζητήστε και βελτιστοποιήστε την καταχώρισή σας στο Google My Business.

Η υπόσχεση
Ο ιστότοπός σας πρέπει να μιλήσει στους δυνητικούς πελάτες σας. Βεβαιωθείτε ότι μιλάτε τη γλώσσα τους.

Η Google ανταμείβει επίσης ιστότοπους με βάση παράγοντες όπως η συνάφεια, η απόσταση και η προβολή.

Όσο περισσότερα στοιχεία και ακριβέστερα δεδομένα μπορείτε να παρέχετε στο Google, τόσο καλύτερα θα ταξινομηθείτε στο χρόνο.

5. Στρατηγική Περιεχομένου

Η διαδικασία

Χρειάζεται μια στρατηγική περιεχομένου. Η ακόλουθη στρατηγική έχει λειτουργήσει για πολλούς από τους πελάτες μας:

Βασικό περιεχόμενο: Αυτό είναι το περιεχόμενο που στοχεύει τις κύριες λέξεις-κλειδιά και τα θέματα σας. Δημιουργήστε περιεχόμενο που αφορά τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας (λέξεις-κλειδιά). Μπορείτε να βελτιώσετε περαιτέρω αυτό το περιεχόμενο, γράφοντας για άλλες σχετικές υπηρεσίες και προϊόντα που προσφέρετε και για κάθε σχετική λέξη-κλειδί.
Συχνές ερωτήσεις: Δημιουργήστε σελίδες που απαντούν σε συνήθεις ερωτήσεις που το κοινό σας πιθανόν να ζητάει χρησιμοποιώντας το Google. Βεβαιωθείτε ότι έχει μια διεύθυνση URL φιλική προς το SEO, χρησιμοποιείτε breadcrumbs και είναι πιο ολοκληρωμένη από οποιαδήποτε άλλη σελίδα του θέματος (φροντίστε να ελέγξετε τις ανταγωνιστικές σελίδες στις πρώτες 10 θέσεις).

Η υπόσχεση

Η δημιουργία περιεχομένου με στόχους θα προσελκύσει τους ανθρώπους που θέλετε να γίνουν πελάτες σας.

Κάνετε εύκολο για τους ανθρώπους να καταλάβουν ποιοι είστε, τι προσφέρετε και να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνουν.

Θα ανταμειφθείτε με περισσότερους επισκέπτες και μετατροπές!

6. Συγγραφή και επεξεργασία περιεχομένου

Η διαδικασία

Ο πελάτης σας μπορεί να θέλει να γράψει το δικό του περιεχόμενο ή μπορεί να θέλει να το κάνετε.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, το περιεχόμενο πρέπει να βελτιστοποιηθεί.

Πάντα σκεφτείτε το κοινό ή τα πρόσωπα πρώτα, αλλά χωρίς να παραμελούν τις βέλτιστες πρακτικές SEO.

Θέλετε να γράψετε περιεχόμενο με το οποίο οι άνθρωποι θα ασχολούνται και θα μοιράζονται (και ότι η Google θα δείξει και θα ανταμείψει με εξαιρετικές βαθμολογίες).

Τελικά, πρόκειται για τη μετακίνηση ανθρώπων προς μια μετατροπή.

Η υπόσχεση
Καλά γραμμένο περιεχόμενο που έχει επιμεληθεί και επεξεργαστεί σχολαστικά είναι ένας τρόπος για να έχετε επισκέπτες πωλήσεις και κέρδη.

Από την άλλη πλευρά, το κακό γραπτό και το άσχημα επεξεργασμένο περιεχόμενο θα κάνει το ακριβώς αντίθετο – θα στείλει τους επισκέπτες σας στους ανταγωνιστές σας!

7. Κατάταξη

Η διαδικασία

Εντάξει, δεν μπορείτε να ελέγξετε την κατάταξη της Google ή των μηχανών αναζήτησης.

Ωστόσο, μπορείτε απολύτως να καταλάβετε πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι αναζήτησης (και συγκεκριμένα πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι της Google). Αλλά δεν υπάρχουν εγγυήσεις ποτέ.

Όμως υπάρχει μια διαδικασία που μπορεί να λειτουργήσει.

Να είστε εξαιρετικοί σε όλα τα προηγούμενα σημεία που έχουμε συζητήσει μέχρι τώρα και θα πρέπει να δείτε επιτυχία στην διαδικασία του SEO.

  • Γνωρίστε το target group σας.
  • Δημιουργήστε εξαιρετικό περιεχόμενο για το κοινό σας.
  • Παρέχετε μια καλή εμπειρία όταν επισκεφτεί κάποιος τον ιστοτόπου σας.

Είναι εύκολο? Όχι.

Αλλά λειτουργεί!

Η υπόσχεση
Εάν κάνετε ό, τι είναι δυνατόν για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας και να δημιουργήσετε το εμπορικό σήμα σας και προσφέρετε ένα ποιοτικό προϊόν ή υπηρεσία, τότε είναι αναπόφευκτο ότι θα ανταμειφθείτε στην  προβολή αναζήτησης που σας αξίζει.

Συμπέρασμα

Πρέπει να ακολουθήσετε μια διαδικασία για να φτάσετε εκεί που θέλετε να είστε.

Πρέπει να έχετε ένα σχέδιο και να το βάζετε σε λειτουργία εάν θέλετε πάντα να πετύχετε τους στόχους σας.

Για να φτάσετε στην υπόσχεση, πρέπει να περάσετε τη διαδικασία.

Αλλά όταν το κάνετε; Τα αποτελέσματα θα είναι προφανή

Μοιραστείτε το άρθρο