Inbound hotel marketing

Inbound hotel marketing: Οι καλύτερες τεχνικές προώθησης για το ξενοδοχείο σας

Το Inbound hotel marketing αποτελεί το μέλλον του τουριστικού marketing

Το inbound marketing αναμφισβήτητα αποτελεί το μέλλον του τουριστικού marketing σε μια όλο και πιο αναπτυσσόμενη ψηφιακή εποχή.

Η κύρια διαφορά του με οποιαδήποτε άλλη προωθητική ενέργεια είναι πως κύριος στόχος του inbound marketing δεν είναι να προσεγγίσει μια επιχείρηση όσο περισσοτερο κοινό μπορεί ανεξάρτητα αν είναι πιθανοί πελάτες ή όχι, όπως κάνει μια πληρωμένη καμπάνια, αλλά να εμφανίσει την ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης όταν οι πιθανοί πελάτες σας θα αναζητήσουν σχετικά προϊόντα ή υπηρεσίες με αυτές που παρέχετε.

Πιό συγκεκριμένα με την δημιουργία χρήσιμου και χρηστικού content για την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας μέσω blog posts κλπ που θα μοιράζεστε μέσω των social media θα προσελκύσετε εκείνο ακριβώς το κοινό που ενδιαφέρεται για όσα παρέχετε και είναι έτοιμο να προβεί σε μια αγορά.

Αρα στο inbound marketing στηριζόμαστε στο ποιοτικό seo friendly content, που θα προσελκύσει ακριβώς το κοινό που στοχεύετε.

Πρακτικές inbound hotel marketing:

1 )Δημιουργήστε ένα blog στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας.
Η καλύτερη διαφήμιση για εσάς έρχεται μέσα απο τη συνολική προώθηση της περιοχής που βρίσκεται το ξενοδοχείο σας. Δημιουργήστε ένα blog στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας εφαρμόζωντας seo friendly τεχνικές, όπου τα άρθρα σας θα μιλάνε τόσο για την ομορφιά και τις ανέσεις του ξενοδοχείου σας όσο και για τις τοπικές ομορφιές, ήθη και έθιμα, δραστηριότητες, τοπική κουζίνα προσελκύοντας έτσι κοινό που πραγματοποιεί σχετικές αναζητήσεις για την περιοχή σας.

2 )Social media:
Μοιραστείτε στα social media του ξενοδοχείου σας άρθρα, φωτογραφίες υψηλής ποιότητας , βίντεο τα οποία θα προσελκύσουν τους επισκέπτες σας να αλληλεπιδράσουν με τις δημοσιεύσεις σας και την επιχείρηση σας. Και μην ξεχνάτε ,όσο πιο συχνά δημοσιεύετε ποιοτικό υλικό στις social media σελίδες σας τόσο πιό καλύτερη είναι η εικόνα και οι εντυπώσεις που θα αποκομίσουν οι επισκέπτες σας για το ξενοδοχείο σας.

3 ) Φροντίστε στα social media σας να υπάρχουν σε εμφανές μέρος όλα τα στοιχεία της επιχείρησης  σας, τοποθεσία, τηλέφωνα, email, χάρτες και website ώστε ο επισκέπτης σας να μπορεί πολύ εύκολα να επικοινωνήσει μαζί σας και να προχωρήσει σε κράτηση.

4 ) Σε εμφανές σημείο στις σελίδες social media θα πρέπει να υπάρχει κουμπί CTA ή αλλιώς κουμπί προτροπής, όπως ΚΑΝΤΕ ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΡΑ, ή BOOK NOW, ώστε άμεσα ο ενδιαφερόμενος να μπορεί να προχωρά στην πραγματοποίηση κράτησης.

5 ) Παροτρύνετε τους επισκέπτες σας να συμπληρώσουν ερωτηματολόγια σχετικά με την ποιότητα της διαμονής τους στο ξενοδοχείο σας κάτι που θα σας επιτρέψει να γνωρίσετε καλύτερα τις ανάγκες τους και να γίνετε ακόμα καλύτεροι.

6) Βελτιστοποιήστε τις τεχνικές SEO σας. Ο καλύτερος τρόπος, για να προσελκύετε πελάτες χωρίς να τους πιέζετε και να τους ενοχλείτε, είναι μέσω της επιτυχούς εφαρμογής τακτικών SEO (Search engine optimization = Βελτιστοποίηση Κατάταξης Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης). Η ιστοσελίδα σας και το περιεχόμενο του blog σας θα πρέπει να είναι βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης!

Συνοψίζοντας το inbound marketing είναι αυτό που θα σας φέρει πιο κοντά στο κοινό σας, θα σας βοηθήσει να χτίσετε μακρόχρονες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και θα κάνει τους επισκέπτες σας τους καλύτερους εκπροσώπους και διαφημιστές του ξενοδοχείου σας.

Η WEBONE σας παρέχει πλήρη πακέτα inbound marketing για ξενοδοχεία σχεδιασμένα για να οδηγήσουν την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο. Τα οικονομικά μας πακέτα περιλαμβάνουν απο seo και content marketing, μέχρι web design και social media marketing καλύπτοντας κάθε σας ανάγκη.

Επικοινωνήστε μαζί μας για την κατασκευή του website σας και  για να σχεδιάσουμε μαζί τη στρατηγική που θα απογειώσει τις κρατήσεις και την αναγνωρισιμότητα σας.

Μοιραστείτε το άρθρο