Internal links 10 χρήσιμες συμβουλές για τη βελτιστοποίησής τους

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι (Internal links) είναι ο υποτιμημένος παράγοντας εργασίας του SEO, που μας βοηθάει πάρα πολύ στην βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (search engine optimization) και στις μετατροπές (conversion) των επισκεπτών σε πελάτες με τα κατάλληλα links (call to action). Είναι εύκολο να τα δημιουργήσουμε, εύκολο να τα διαχειριστούμε … και συχνά το παραβλέπουμε. Αλλά δεν θα πρέπει.

Αυτό το άρθρο είναι ένας οδηγός για μια στρατηγική δημιουργίας των εσωτερικών συνδέσεων. Θα σας προτείνουμε βέλτιστες τεχνικές βελτιστοποίησης των εσωτερικών συνδέσμων που κάνουν τεράστια διαφορά στα αποτελέσματα. Αλλά πρώτα ας δούμε…

Τι είναι Internal links;

Ένας εσωτερικός σύνδεσμος είναι ένας σύνδεσμος από μια σελίδα σε μια άλλη σελίδα στον ίδιο website. Μιλάμε για συνδέσεις κειμένου από μια ιστοσελίδα του website σας σε άλλη. Φυσικά, η πλοήγηση στον ιστότοπό σας είναι ένα παράδειγμα εσωτερικής σύνδεσης, αλλά εδώ μιλάμε για συνδέσμους στο περιεχόμενο των σελίδων σας.

Τι είναι External links;

Ένας εξωτερικός σύνδεσμος είναι ένας σύνδεσμος από ένα άλλο website στον δικό σας website. Είναι σημαντικές οι συνδέσεις αυτές για την επισκεψιμότητα και το SEO, αλλά βρίσκονται σε άλλους ιστότοπους. Δεν μπορείτε να τους ελέγξετε. Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι εύκολοι. Μπορείτε να τα κάνετε σε λίγα λεπτά.

Τα οφέλη των internal links

Οι εσωτερικές συνδέσεις είναι σημαντικές για τρεις λόγους, ενισχύοντας τα τρία μέρη της χοάνης μετατροπής σας.

  1. Περνούν τα robots των μηχανών αναζήτησης από τη μια σελίδα στην άλλη (βελτιστοποίηση αναζήτησης – search optimization)
  2. Οδηγούν τους επισκέπτες σε σελίδες υψηλής αξίας, υψηλής μετατροπής (χρηστικότητα – usability)
  3. Προτρέπουν τους επισκέπτες να ενεργούν call to action ( βελτιστοποίηση μετατροπής )

10 Βέλτιστες πρακτικές για τα Internal links

Πως θα πρέπει να είναι αυτές οι συνδέσεις;

1. Κάντε το κείμενο που θέλετε να συνδέσετε περιγραφικό, χρησιμοποιώντας τη λέξη-κλειδί προορισμού της σελίδας με την οποία συνδέεστε. Όταν το κείμενο του συνδέσμου περιλαμβάνει τη φράση-κλειδί στόχου, βοηθάει να υποδεικνύεται η συνάφεια της σελίδας με την Google.

Μπορεί να χρειαστεί να δημιουργήσετε δημιουργικούς τρόπους για να χρησιμοποιήσετε μεγαλύτερες φράσεις ως συνδέσμους.

2. Αν δημιουργείτε συνδέσμους σε μια σελίδα από πολλές σελίδες, χρησιμοποιήστε κάποια ποικιλία στο κείμενο σύνδεσης.

3. Αν δεν μπορείτε να βρείτε τρόπους για να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά στο κείμενο του κορμού, μπορείτε πάντα να τις προσθέσετε ως «Σχετικοί σύνδεσμοι» στο κάτω μέρος της σελίδας ή στη δημοσίευσή σας.

4. Ακόμη και αν σκέφτεστε για το SEO, κάντε κάθε σύνδεση για τους επισκέπτες του site σας.

Να είστε περιγραφικοί: Αφήστε τον επισκέπτη να γνωρίζει το πλεονέκτημα του κλικ

Χρησιμοποιήστε ισχυρές λέξεις δράσης: «Διαβάστε περισσότερα» και «Κάντε κλικ εδώ» δεν είναι πολύ συναρπαστικές φράσεις για προτροπή για δράση.

Πόσες συνδέσεις πρέπει να προσθέσω;

5. Ο συνολικός αριθμός των Internal links σε οποιαδήποτε σελίδα, συμπεριλαμβανομένης της πλοήγησης, δεν πρέπει ποτέ να είναι μεγαλύτερος από 75-100. Οτιδήποτε πέρα ​​από αυτό είναι πάρα πολύ.

Προσοχή: Τα μεγάλα αναπτυσσόμενα μενού μπορούν να αυξήσουν γρήγορα τον αριθμό των συνδέσεων σε μια σελίδα και να είναι πολύ μεγαλύτερη από 100.

Πού πρέπει να βάλω αυτούς τους συνδέσμους;

6. Προσθέστε συνδέσμους όποτε θα ήταν χρήσιμο για τους αναγνώστες. Εάν οι σελίδες δεν έχουν σχετικό περιεχόμενο, μην συνδεθείτε με άλλες σελίδες σας!

7. Σύνδεση μεταξύ των σελίδων του site σας και των άρθρων σας είναι καλό να μπαίνουν στο κυρίως μέρος του άρθρου σας.

8. Σύνδεση από νέα σε παλιά και από παλιά σε νέα. Έχετε μια νέα δημοσίευση που σχετίζεται με μια παλαιότερη, υψηλής αξίας δημοσίευση ή σελίδα; Προσθέστε έναν σύνδεσμο. Έχετε μια παλαιότερη ανάρτηση που εξακολουθεί να λαμβάνει επισκεψιμότητα από μηχανές αναζήτησης ή τα social; Προσθέστε έναν σύνδεσμο.

Δεν ολοκληρώνετε τη δημοσίευση μιας νέας σελίδας μέχρι να συνδεθείτε με αυτήν από παλαιότερες σελίδες.

Συμβουλή: Χρησιμοποιήστε τον παρακάτω όρο στην αναζήτηση της Google για να αναζητήσετε στον ιστότοπό σας σχετικές σελίδες: «site: www.yoursite.com [keyword].» Αυτός είναι ένας τρόπος για να δείτε γρήγορα όλες τις αναφορές της φράσης-στόχου σε όλες τις σελίδες του ιστότοπού σας . Κάθε μία από αυτές τις σελίδες είναι υποψήφιες για εσωτερική σύνδεση.

9. Internal links από σελίδες με πολλούς συνδέσμους  σε σελίδες που κατατάσσονται  σε υψηλά επίπεδα.

10. Βρείτε τους σπασμένους συνδέσμους! (broken links) Οι σπασμένοι σύνδεσμοι είναι κακοί για το SEO. Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο ελέγχου των σπασμένων συνδέσμων σας για να βρείτε ποια είναι και να τα διορθώσετε.(broken links checker) Οι σύνδεσμοι συνήθως σπάνε επειδή άλλαξε η διεύθυνση URL μιας σελίδας, οπότε πρέπει πάντα να είστε προσεκτικοί όταν αλλάζετε τη διεύθυνση URL οποιασδήποτε σελίδας.

Μοιραστείτε το άρθρο