Internet μύθοι και πραγματικότητα

Internet μύθοι και πραγματικότητα

Internet μύθοι και πραγματικότητα

1. Μόλις φτιάξεις τον ιστοχώρο σου θα έχεις πελάτες

Μεγάλος μύθος: Ο ιστοχώρος σας είναι σαν μία τηλεφωνική γραμμή. Το ότι βάλατε τηλέφωνο δεν σημαίνει πως θα χτυπήσει, παρά μόνο αν κάποιος ξέρει το νούμερό σας και σας καλέσει. Για να μπει κόσμος στον ιστοχώρο σας θα πρέπει να τον προωθήσετε για να γίνει γνωστή η ύπαρξή του και να δώσετε στους χρήστες το κίνητρο για να σας επισκεφθούν.

2. Βάλε τα προϊόντα σου στον ιστοχώρο για να αυξηθεί ο τζίρος σου

Μύθος: Λίγα είναι τα προϊόντα τα οποία θα αγοράσει ο κόσμος μέσα από ένα website ειδικά στην Ελλάδα. Τις περισσότερες φορές σκοπός σου πρέπει να είναι να σε μάθει ο κόσμος μέσα από το website, όχι να περιμένεις πως θα πουλήσεις σε αγνώστους. Τουλάχιστον για αρχή.

3. Η πρώτη σελίδα (home page) πρέπει να εξηγεί τα πάντα για την εταιρία σου

Μύθος και Αλήθεια: Κατά μέσο όρο έχεις 5 – 7 δευτερόλεπτα για να πείσεις τον επισκέπτη να εξερευνήσει τον ιστοχώρο σου. Προτιμάς να τον κάνεις να βαρεθεί λέγοντάς του την ιστορία της ζωής σου, ή να του δείξεις το ποιό δημοφιλές προϊόν σου για να τον κερδίσεις; Η πρώτη σου σελίδα λοιπόν πρέπει να περιέχει τις βασικές πληροφορίες για το τι κάνει η εταιρία σου και αμέσως να κεντρίζει το ενδιαφέρον του επισκέπτη για να μείνει περισσότερο σ´αυτήν και ιδανικά να εκτελέσει μια συναλλαγή.

4. Ο ιστοχώρος σου πρέπει να κάνει παπάδες…..

Μύθος: Τόσο κοινότοπη και τόσο απαράδεκτη δήλωση που όμως κυκλοφορεί ευρέως στους κύκλους των ευκαιριακών κατασκευαστών ιστοσελίδων.

Η μόνη λειτουργία του ιστοχώρου σας πρέπει να είναι το να εξυπηρετεί το σκοπό για το οποίο έχει φτιαχτεί. Είτε αυτός είναι να πουλήσει τα προϊόντα σας, είτε είναι να προσδώσει κύρος στην εταιρία σας.

Σίγουρα όμως δεν αποτελεί επικοινωνιακό μέσο ή στόχο να φαίνεται το λογότυπό σας να στριφογυρνάει για να το εμπεδώσουν οι πελάτες σας, ούτε να τους κάνει να βαρεθούν λέγοντας πως μόνο εσείς παρέχετε «ποιότητα, καταπληκτική εξυπηρέτηση» και διάφορες άλλες γενικότητες που κυκλοφορούν.

5. Είναι εύκολο να φτιάξεις μόνος σου έναν ιστοχώρο

Μύθος: Όσο εύκολο είναι να διακοσμήσεις ένα παραλιακό καφέ-μπαρ τόσο εύκολο είναι να φτιάξεις και ένα website. Το θέμα δεν είναι αν μπορείς να το κάνεις γενικώς. Φυσικά και μπορείς να βάλεις δέκα καναπέδες και δύο μπαρ σε ένα χώρο και να είναι έτοιμο να πάρει κόσμο.

Αυτό που μετράει τελικά είναι αν μπορείς να το κάνεις τόσο καλό ώστε να ελκύει πελάτες. Τόσο το καφέ όσο και ο ιστοχώρος πρέπει να είναι καλαίσθητα για να πείσουν τον πελάτη πως αξίζει να ξοδέψουν το χρόνο και το χρήμα τους σε εσένα και όχι στον διπλανό ανταγωνιστή.

6. Όλοι πλέον έχουν έναν ιστοχώρο, πρέπει να φτιάξεις και εσύ ένα.

Μέγα λάθος: Ο ιστοχώρος σας πρέπει να είναι μέρος ενός σχεδίου, ενός marketing plan. Τι σκοπό εξυπηρετεί; Και στην τελική, εσείς πόσο χρόνο ή πόσο χρήμα είστε διατεθειμένος να ξοδέψετε για να κάνετε το website σας πραγματικά επιτυχημένο; Αν είναι απλά να το φτιάξετε για να λέτε ότι το έχετε, τότε καλύτερα να τυπώσετε και να μοιράσετε καμιά μπροσούρα.

Δείτε ακόμη:

Πως θα αποκτήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας

Μοιραστείτε το άρθρο