Η ιστοσελίδα ως μέσο εμπορικής επικοινωνίας

Η ιστοσελίδα ως μέσο εμπορικής επικοινωνίας

Η ιστοσελίδα ως μέσο εμπορικής επικοινωνίας

Η ιστοσελίδα εδραιώνει την θέση της ως σημαντικό μέσο διαφήμισης και επικοινωνίας.

Κατ´αρχήν οι χρήστες του διαδικτύου αυξάνονται διαρκώς και ταυτόχρονα αναλώνουν πολύ χρόνο σε αυτό, πιθανόν σε βάρος άλλων μέσων μαζικής επικοινωνίας (τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο κ.α.).

Η σημασία του ιστοχώρου για το μάρκετινγκ είναι μεγάλη όχι μόνο επειδή κάποιοι αγοράζουν προϊόντα μέσα απ´αυτό αλλά επειδή η καταναλωτική συμπεριφορά επηρεάζεται από την πληροφόρηση που βρίσκουν στο ίντερνετ.

Πλεονεκτήματα από την κατασκευή ιστοσελίδας

1. Υποστηρίζει αμφίδρομη επικοινωνία και εφαρμογές. Για παράδειγμα ο καταναλωτής μπορεί με ένα κλικ να ζητήσει πληροφορίες ή να στείλει ένα e-mail.

2. Συνεχής παρουσίαση. (μία μεγάλη διαφορά με τα άλλα μέσα)

3. Ασύγχρονη επικοινωνία. Ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει χωρίς χρονικούς περιορισμούς.

4. Έλλειψη περιορισμών τόπου και απόστασης. Οι πληροφορίες που βρίσκονται στο διαδίκτυο είναι προσπελάσιμες ανεξάρτητα από τον τόπο που βρίσκεται κανείς. Ουσιαστικά ο ιστοχώρος προσφέρει παγκόσμια εμβέλεια με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος.

5. Δυναμικό μέσο επικοινωνίας. Αλλαγές, προσθήκες και διορθώσεις πληροφοριών γίνονται στιγμιαία. (σύστημα διαχείρισης ιστοσελίδας – CMS)

6. Δυνατότητα χρήσης πολυμέσων.

7. Δυνατότητα για εξατομικευμένο μάρκετινγκ (one-to-one marketing). Επικοινωνία προσαρμοσμένη στο  άτομο ή σε ομάδες ατόμων.

8. Δυνατότητα μέτρησης της ανταπόκρισης και της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας. Τα αποτελέσματα κάθε επικοινωνιακής προσπάθειας στο ίντερνετ είναι μετρήσιμα.

Για να λειτουργήσουν όλα αυτά τα παραπάνω πλεονεκτήματα θετικά για την επιχείρηση θα πρέπει.

1. Να μπορούν οι χρήστες επισκέπτες να βρουν εύκολα τον ιστοχώρο σας προώθηση ιστοσελίδων και internet marketing

2. Και ο ιστοχώρος κατόπιν να τους μετατρέπει σε πελάτες. (inbound marketing)

Μπορούμε να κατασκευάσουμε μία ιστοσελίδα που θα εκπληρώνει τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Μοιραστείτε το άρθρο