Κάντε τα ψώνια σας από το Twitter εύκολα και αποτελεσματικά

Ψώνια και twitter

Για πρώτη φορά εμφανίζεται η επιλογή «Buy» για συγκεκριμένα brands στο δημοφιλές social media.

Την έναρξη των δοκιμών ενός κουμπιού «Buy», το οποίο θα επιτρέπει στο χρήστη να προβαίνει σε αγορές κατευθείαν από το tweet προώθησης, ανακοίνωσε χθες το Twitter.

«Αρχίζουμε να δοκιμάζουμε έναν νέο τρόπο για εσάς να ανακαλύπτετε και να αγοράζετε προϊόντα στο Twitter. Για ένα μικρό ποσοστό χρηστών στις ΗΠΑ (που θα αυξηθεί με το πέρασμα του καιρού), κάποια tweets από τους συνεργάτες δοκιμών μας θα ενσωματώνουν ένα κουμπί “buy”, επιτρέποντάς σας να αγοράζετε απευθείας από το Tweet», αναφέρεται σε σχετική δημοσίευση στο blog του Twitter.

Πρόκειται για ένα αρχικό βήμα προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης στο Twitter λειτουργιών που θα καταστήσουν τις αγορές από φορητές συσκευές «βολικές και εύκολες, ελπίζουμε ακόμα και διασκεδαστικές», όπως αναφέρθηκε. Οι χρήστες θα αποκτούν πρόσβαση σε προσφορές και προϊόντα που δεν θα μπορούν να έχουν από αλλού και θα μπορούν να κάνουν αγορές κατευθείαν στις εφαρμογές του Twitter για Android και iOS. Επίσης, οι πωλητές θα έχουν έναν νέο τρόπο να «μετατρέπουν την άμεση σχέση που έχουν με τους followers τους σε πωλήσεις».

Τα Twitter analytics διαθέσιμα και για μη διαφημιστές

Στο πλαίσιο της δοκιμής υπάρχει συνεργασία με τα Fancy (@fancy), Gumroad (@gumroad), Musictoday (@Musictoday) και Stripe (@stripe) ως πλατφόρμες για τη συγκεκριμένη αρχική δοκιμή, ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν σύντομα και άλλοι συνεργάτες.

Μετά το πάτημα του Buy, ο χρήστης θα λαμβάνει επιπλέον λεπτομέρειες και θα του ζητείται να εισάγει πληροφορίες για την αποστολή και την πληρωμή. Όταν αυτά καταχωρηθούν, ακολουθεί αποστολή των δεδομένων στον έμπορο και μετά αποστολή της παραγγελίας.

Όπως τονίζεται, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της ασφάλειας: «οι πληροφορίες σας για πληρωμές και αποστολές είναι κρυπτογραφημένες και αποθηκεύονται ασφαλώς μετά την πρώτη σας συναλλαγή, οπότε μπορείτε να κάνετε αγορές στο Twitter στο μέλλον χωρίς να πρέπει να εισάγετε ξανά όλα σας τα στοιχεία. Φυσικά μπορείτε πάντα να αφαιρέσετε αυτές τις πληροφορίες από τον λογαριασμό σας. Η επεξεργασία της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται με ασφάλεια και δεν θα υπάρξει διαμοιρασμός με τον πωλητή χωρίς την άδειά σας».

Σε πρώτη φάση, η δοκιμή ξεκινά με την ακόλουθη λίστα καλλιτεχνών, brands και μη κερδοσκοπικών

Beartooth (@beartoothband)
Brad Paisley (@bradpaisley)
Burberry (@burberry)
Dan+Shay (@DanAndShay)
Death From Above 1979 (@dfa1979)
Demi Lovato (@ddlovato)
DonorsChoose (@DonorsChoose)
Eminem (@eminem)
GLAAD (@glaad)
GLIDE (@GlideSF)
Global Citizen (@GlblCtzn)
The Home Depot (@HomeDepot)
Hunter Hayes (@HunterHayes)
Kiesza (@kiesza)
Keith Urban (@keithurban)
The Nature Conservancy (@nature_org)
Megadeth (@Megadeth)
Mike Stud (@mike_stud)
Panic! At The Disco (@panicatthedisco)
Pharrell (@pharrell)
Paramore (@paramore)
(RED) (@RED)
Ryan Adams (@TheRyanAdams)
Soundgarden (@soundgarden)
The New Pornographers (@TheNewPornos)
twenty one pilots (@twentyonepilots)
Wiz Khalifa (@wizkhalifa)
9/11 Day (@911Day)

Για την προβολή σας στα social media ελάτε στην WEBONE

Μοιραστείτε το άρθρο