Κατασκευή ιστοσελίδων τι θα πρέπει να κάνετε

Κατασκευή ιστοσελίδων τι θα πρέπει να κάνετε

Κατασκευή ιστοσελίδων τι θα πρέπει να κάνετε για να έχει επιτυχία το έργο σας

Πριν μερικά χρόνια το διαδίκτυο δεν ήταν τίποτα παραπάνω από μία αβέβαιη πρόβλεψη. Σήμερα, όλοι μαθαίνουμε να σερφάρουμε και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εισβάλει για τα καλά στη ζωή μας.

Οι ιστοσελίδες είναι ένας διαφορετικός τρόπος προώθησης των πωλήσεων και θα πρέπει να τους δοθεί η ανάλογη προσοχή. Η προετοιμασία, ο σχεδιασμός και η κατασκευή μιας ιστοσελίδας μπορεί να είναι χρονοβόρα και ακριβή. Το ίδιο και η συντήρηση και ενημέρωσή της. Κάποιες εταιρίες μπήκαν πολύ νωρίς στο παιχνίδι, αμέσως μόλις η τεχνολογία το επέτρεψε. Κάποιες άλλες απλώς ακολούθησαν το ρεύμα της εποχής. Αρκετές φορές θεωρήθηκε λάθος κίνηση, που κόστισε ακριβά και δεν έφερε ουσιαστικά αποτελέσματα. Ότι και αν σχεδιάζεται προς αυτή την κατεύθυνση, απαιτεί αρκετή σκέψη. Η πρώτη ερώτηση που θα πρέπει να απαντηθεί είναι προφανής:

Ποιος ο σκοπός της ιστοσελίδας;

Οι στόχοι μπορεί να είναι περισσότεροι από ένας, αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να είναι καθορισμένοι. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις αν το εγχείρημα αποδίδει αυτά για τα οποία σχεδιάστηκε, καθώς και ποια θα είναι η εξέλιξή του. Ίσως η ιστοσελίδα να αποτελεί, εν μέρει μία πηγή πληροφοριών. Θέλεις ο κόσμος να την επισκέπτεται για να παίρνει πληροφορίες για την εταιρία σου, ή ίσως και να εντυπωσιάζεται απ´αυτή. Αυτό σου εξοικονομεί χρόνο και χρήμα, που διαφορετικά θα έπρεπε να δαπανηθούν σε άλλες, πιο συμβατικές μεθόδους. Ίσως πάλι , σκοπεύεις να την εντάξεις πιο ενεργά στη διαδικασία των πωλήσεων και θέλεις να μετρήσεις την αποτελεσματικότητά της, υπολογίζοντας πόσοι από τους επισκέπτες γίνονται τελικά πραγματικοί πελάτες.

Επομένως, αν διαθέτεις ήδη μία ιστοσελίδα, θα πρέπει να ελέγξεις πόσο καλή επαναπληροφόρηση έχεις για την χρήση της και την αποτελεσματικότητά της.

Αντίστοιχα, αν τώρα ετοιμάζεσαι να χρησιμοποιήσεις το διαδίκτυο, θα πρέπει να λάβεις υπόψη όλα τα παραπάνω.

Ανεξάρτητα από τους στόχους που θα θέσεις, υπάρχουν τρία διαφορετικά σημεία που πρέπει να προσέξεις:

1. Φρόντισε να προσελκύσεις κόσμο στην ιστοσελίδα σου.

Μην περιμένεις ότι με το που θα ετοιμάσεις τη σελίδα σου, οι πιθανοί πελάτες θα τρέξουν να την επισκεφτούν. Πρέπει να βρεις τρόπους να την κάνεις γνωστή. Από την απλή αναφορά της ηλεκτρονικής σου διεύθυνσης στα επιστολόχαρτα και γενικά σε όλο το έντυπο υλικό της εταιρίας σου ως την επίδειξη σε διάφορες εκδηλώσεις, social media.(Αύξηση Επισκεπτών στο site σας – Δείτε πως)

2. Φρόντισε να εντυπωσιάσεις κάθε επισκέπτη.

Αυτό αφορά τόσο το περιεχόμενο όσο και την εμφάνιση της ιστοσελίδας. Θα πρέπει να αντιμετωπίζεις τη σελίδα σου από την σκοπιά του πελάτη και να χρησιμοποιείς σωστά τα γραφικά και τις εικόνες. (simple is always better).

3. Φρόντισε να ενθαρρύνεις την επαναλαμβανόμενη χρήση.

Προσπάθησε να εξασφαλίσεις συχνή επανάληψη των επισκέψεων στην ιστοσελίδα σου, σε συνδυασμό ίσως και με τη χρήση διαφορετικών μορφών επικοινωνίας.

Εκτός από τα παραπάνω, θα πρέπει επίσης να προσέξεις ιδιαίτερα:

  • Ποιό θα είναι το περιεχόμενο του ιστοχώρου(συχνά θα πρέπει να ανανεώνεται)
  • Πως μπορείς να ανοίξεις διάλογο με τους πελάτες σου μέσα από την ιστοσελίδα.
  • Αν περιλαμβάνει γενικού χαρακτήρα ή ειδικότερες πληροφορίες.
  • Πόσο εύχρηστη και εύκολα προσβάσιμη είναι η ιστοσελίδα.
  • Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας πρέπει να χαρακτηρίζεται από συνοχή και να μην δίνει την αίσθηση ότι έχει στηθεί από πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους.

Η ιστοσελίδα μπορεί να φανεί χρήσιμη και να αποτελέσει βασικό συστατικό του μείγματος μάρκετινγκ της εταιρίας αν τηρηθούν όλα τα παραπάνω έτσι ώστε να εξασφαλιστούν ο σωστός σχεδιασμός , η σωστή λειτουργία, η συνεχής επιμέλεια και συντήρησή της.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας

Μοιραστείτε το άρθρο