Landing page

Landing page: Τι είναι και γιατί είναι σημαντική

Landing page γιατί είναι τόσο σημαντική

Η σελίδα προσγείωσης ή προορισμού γνωστή με την Αγγλική της ονομασία landing page είναι μια ιστοσελίδα που σας επιτρέπει να μαζέψετε τα στοιχεία ενός επισκέπτη μέσω μίας φόρμας εγγραφής.
Μια καλή σελίδα προορισμού απευθύνεται συνήθως σε ένα συγκεκριμένο κοινό με ξεκάθαρα χαρακτηριστικά, όπως γίνεται με την εκστρατεία μιας email καμπάνιας για την προώθηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας, ή ακόμη και με τους επισκέπτες που κάνουν κλικ σε μία διαφήμιση Add Words της Google (pay-per-click).

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να χτίσετε μια μοναδική σελίδα προορισμού για κάθε μία από τις προσφορές που δημιουργείτε. Επίσης μπορείτε να δημιουργήσετε σελίδες προορισμού που επιτρέπουν στους επισκέπτες να κατεβάσουν προσφορές όπως (ηλεκτρονικά βιβλία, σημειώσεις, σεμινάρια, κλπ.), ή να κάνουν εγγραφή για προσφορές, δωρεάν δοκιμές ή και επιδείξεις των προϊόντων σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η σελίδα προορισμού στην κατασκευή των ιστοσελίδων σας;

Δημιουργώντας τις σελίδες προορισμού σε έναν ιστοχώρο σας επιτρέπει να είστε περισσότερο αποτελεσματικοί στην επίτευξη του στόχου σας. Να μετατρέψετε δηλαδή ένα μεγαλύτερο ποσοστό των επισκεπτών σας σε πελάτες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι σελίδες αυτές καθιστούν τη διαδικασία λήψης της προσφοράς και της απόφασης πολύ πιο εύκολης, δεδομένου ότι δεν χρειάζεται να περιηγηθούν στην ιστοσελίδα σας και να βρουν τη σελίδα που ψάχνουν. Επίσης δεν τους προκαλεί καμία σύγχυση σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν για να πάρουν την προσφορά σας.
Έτσι, καθοδηγώντας τους επισκέπτες σας σε μια σελίδα προορισμού δημιουργείται τις προϋποθέσεις να τους μετατρέψετε σε μελλοντικούς σας πελάτες.

Βασικές προϋποθέσεις που θα πρέπει να έχει η σελίδα προορισμού

Υπάρχουν πολλά βασικά δομικά και οργανωτικά στοιχεία που θα πρέπει να έχει μία σελίδα προορισμού για να επιτελέσει τον προορισμό της. Παρακάτω σας δίνουμε μία λίστα με τις βασικότερες τεχνικές για την δημιουργία μίας επιτυχημένης σελίδας προορισμού.

  • Χρησιμοποιήστε ένα ξεκάθαρο και σαφή τίτλο που περιγράφει την αξία της προσφοράς σας και δημιουργεί ένα ισχυρό κίνητρο για να εγγραφεί κάποιος.
  • Κρατήστε το ενδιαφέρον τον επισκεπτών σας στραμμένο στην συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής και μην τους αποσπάται την προσοχή με οτιδήποτε άλλο (links, άλλες σελίδες κ.α).
  • Προσθέστε συνδέσμους links από τα κοινωνικά δίκτυα (social media) για να εξαπλωθεί το μήνυμα σας.
  • Σχεδιάστε την φόρμα (απαραίτητα πεδία) με τέτοιο τρόπο ώστε να συγκεντρώσετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε και μόνο(όχι περιττές και χωρίς σημασία πληροφορίες που συνήθως είναι και κουραστικές και βαρετές για να τις συμπληρώσει κανείς). Να έχετε στο μυαλό σας τους χρήστες και τι θέλουν.
  • Μετά από την συμπλήρωση της φόρμας καλό θα είναι να τους στείλετε σε μία σελίδα όπου θα τους ευχαριστείτε και αυτομάτως να λαμβάνουν και ένα ευχαριστήριο μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Παρακολουθήστε τα ποσοστά μετατροπής σας προσεκτικά. Δημιουργήστε ελέγχους για να εντοπιστούν τομείς βελτίωσης. Χρησιμοποιείστε τις μετρήσεις σας και τα αποτελέσματα για την βελτιστοποίηση των σελίδων σας, έτσι ώστε να συνεχίσουν να παράγουν περισσότερους επισκέπτες και μελλοντικούς πελάτες.

Περιμένουμε τις ερωτήσεις σας για τα δικά σας websites. Ρωτήστε μας για κάτι που θέλετε να κάνετε ή που είδατε να γίνεται και θα σας πούμε τα πάντα ξεκάθαρα και με ειλικρίνεια.

Για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας ελάτε στην WEBONE

Δείτε ακόμη:

Στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας

Article Marketing: Για υψηλή κατάταξη στην Google

Eπαναληπτικό μάρκετινγκ- remarketing σημαντική παράμετρος επιτυχίας

Μοιραστείτε το άρθρο