Οφέλη της διαφήμισης στο διαδίκτυο μέσα από το AdWords

Διαφορά μεταξύ των διαφημίσεων και των «οργανικών» αποτελεσμάτων αναζήτησης

Ας υποθέσουμε ότι διαφημίζετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με το AdWords, τη διαφημιστική πλατφόρμα της Google στο διαδίκτυο. Όταν κάποιος πραγματοποιήσει αναζήτηση Google για όρους που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανιστεί στο επάνω ή το κάτω μέρος της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης Google, με μια ετικέτα διαφημίσεων. Η τοποθέτηση της διαφήμισής σας εξαρτάται κυρίως από το πόσο σχετική και χρήσιμη είναι ως προς αυτό που αναζήτησε ο χρήστης, από την προσφορά σας και από μερικούς ακόμη παράγοντες.

Στην άλλη ενότητα της σελίδας εμφανίζονται «οργανικά» αποτελέσματα αναζήτησης. Πρόκειται για συνδέσμους χωρίς πληρωμή, που οδηγούν προς ιστότοπους με περιεχόμενο το οποίο σχετίζεται άμεσα με ό,τι αναζήτησαν οι χρήστες. Όσο περισσότερο σχετίζεται ο ιστότοπος με τον όρο αναζήτησης, τόσο υψηλότερα θα εμφανίζεται ο σύνδεσμος στη λίστα. Εδώ θα μπορούσε να εμφανίζεται ο σχετικός σας ιστότοπος, αλλά όχι η διαφήμισή σας.

 

Ας δούμε αναλυτικά τα οφέλη της διαφήμισης στο διαδίκτυο

Η διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει πολλές διαφορές σε σχέση με την παραδοσιακή διαφήμιση, όπως είναι οι διαφημίσεις σε εφημερίδες, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις ή οι διαφημιστικές πινακίδες.

Η διαφήμιση στο διαδίκτυο σας επιτρέπει να στοχεύετε τις διαφημίσεις σας στον τύπο πελατών που θέλετε και να αποκλείετε με φιλτράρισμα εκείνους που δεν θέλετε

Όταν προβάλλετε διαφημίσεις στο διαδίκτυο με το AdWords, μπορείτε να χρησιμοποιείτε διαφορετικές μεθόδους στόχευσης, για να προσεγγίζετε δυνητικούς πελάτες ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Με αυτήν τη μέθοδο μπορεί να διασφαλιστεί ότι επενδύετε τον διαφημιστικό σας προϋπολογισμό με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσεγγίζετε μόνο τα άτομα που είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες σας.

 

Όταν προβάλλετε διαφημίσεις δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Δίκτυο αναζήτησης Google, επιλέγετε λέξεις-κλειδιά που σας βοηθούν να στοχεύετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που αναζητούν σχετικούς όρους. Επίσης, μπορείτε να εμφανίζετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και να καθορίζετε τοποθεσία και γλώσσα.

Όταν προβάλλετε διαφημίσεις σε ιστότοπους όπου εμφανίζονται διαφημίσεις Google, δηλαδή στο Δίκτυο εμφάνισης Google, μπορείτε να κάνετε τη στόχευση ακόμα πιο συγκεκριμένη, επιλέγοντας την ηλικία των ατόμων που θέλετε να προσεγγίσετε, τους τύπους των ιστότοπων που επισκέπτονται και τις περιοχές για τις οποίες ενδιαφέρονται.

Δείτε μερικά ακόμη βασικά οφέλη της διαφήμισης στο διαδίκτυο με το AdWords:

Ελέγχετε τον προϋπολογισμό σας

Αποφασίστε πόσα χρήματα θα επενδύσετε και πληρώστε μόνο όταν γίνονται κλικ στη διαφήμισή σας.

Γνωρίζετε τι είναι αποτελεσματικό

Παρακολουθήστε γρήγορα την αποδοτικότητα της διαφήμισής σας και κάντε εύκολα αλλαγές για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων.

Προσεγγίζετε περισσότερα άτομα σε περισσότερα μέρη

Συνδεθείτε με πελάτες ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται: στους υπολογιστές, τα tablet, τα κινητά τηλέφωνά τους, ακόμα και σε εφαρμογές!

 

Προσαρμόζετε διαφημίσεις στους στόχους σας

Επωφεληθείτε από τις διαφορετικές δυνατότητες και μορφές διαφημίσεων, για να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις στους διαφορετικούς επιχειρηματικούς στόχους σας, όπως είναι η προσθήκη ενός κουμπιού «Κλήση» με δυνατότητα κλικ στις διαφημίσεις σας για λήψη περισσότερων τηλεφωνικών κλήσεων ή η χρήση διαφημίσεων βίντεο για προβολή της επωνυμίας σας.

Μοιραστείτε το άρθρο