Οι διαφημίσεις κλικ για μήνυμα από την Google

Οι διαφημίσεις κλικ για μήνυμα από την Google και την πλατφόρμα AdWords προσφέρουν έναν νέο και εύκολο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες.

Αν προσκαλέσετε φίλους για δείπνο ή τους ρωτήσετε σχετικά με τα καλύτερα ξενοδοχεία στην Αθήνα, πιθανότατα θα επικοινωνήσετε μαζί τους με μηνύματα μέσω κινητών. Σχεδόν τα δύο τρίτα των ιδιοκτητών smartphone χρησιμοποιούν μηνύματα περισσότερες από πέντε φορές την ημέρα, για να επικοινωνήσουν με άλλα άτομα. Επίσης, οι καταναλωτές δεν περιορίζουν τη χρήση μηνυμάτων στις κοινωνικές συναναστροφές τους. Σε ποσοστό 65% υποστηρίζουν ότι θα σκέφτονταν το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουν μηνύματα, για να συνδεθούν με επιχειρήσεις και να ενημερωθούν για προϊόντα ή υπηρεσίες ή για να προγραμματίσουν κάποιο προσωπικό ραντεβού.

Τις επόμενες εβδομάδες, θα παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις κλικ για μήνυμα, οι οποίες θα προσδώσουν στις διαφημίσεις αναζήτησης την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα των μηνυμάτων. Ρυθμίζοντας επεκτάσεις μηνυμάτων, προσφέρετε στους χρήστες έναν εύκολο τρόπο να σας στέλνουν SMS, για να ξεκινούν συνομιλίες και να τις συνεχίζουν όποτε τους βολεύει περισσότερο.

Οι χρήστες, πατώντας στην επιλογή αποστολής SMS, ξεκινούν μια εφαρμογή SMS με προκαθορισμένο μήνυμα που είναι προσαρμοσμένο στο προϊόν ή στην υπηρεσία που τους ενδιαφέρει. Για παράδειγμα, αν είστε διαφημιζόμενος στον τομέα των ταξιδιών και κάποιος σας στείλει μηνύματα αφού έχει αναζητήσει ξενοδοχεία στην Αθήνα, μπορεί να στείλει ή να επεξεργαστεί το προκαθορισμένο μήνυμα κειμένου: «Ενδιαφέρομαι για κράτηση. Στείλτε μου SMS με περισσότερες πληροφορίες.»

click-to-message-advertising
Πολλοί διαφημιζόμενοι χρησιμοποιούν ήδη διαφημίσεις κλικ για μήνυμα, προκειμένου να επωφεληθούν από έναν νέο και πιο γρήγορο τρόπο σύνδεσης με τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν κινητά, για να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπών.

«Οι διαφημίσεις κλικ για μήνυμα έχουν αποδείξει ότι είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές στο να βοηθούν προεπιλεγμένους πελάτες να ξεκινούν τη διαδικασία κράτησης σε ξενοδοχεία με τρόπο που τους βολεύει και τους διευκολύνει. Μπορούν να στείλουν SMS σε κάποιον αντιπρόσωπο, για να λάβουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Επίσης, μπορούν να συνεχίσουν τη συνομιλία σύμφωνα με το δικό τους πρόγραμμα και να λάβουν πληροφορίες κράτησης, προτού ολοκληρώσουν τον τελικό έλεγχο μέσω τηλεφώνου ή στον ιστότοπό μας. Πρόκειται για μια απρόσκοπτη και απλουστευμένη διαδικασία χάρη στην οποία ενισχύεται η εμπιστοσύνη στην επωνυμία. Το ποσοστό μετατροπών στις επεκτάσεις μηνυμάτων είναι κατά 41% υψηλότερο σε σύγκριση με άλλες επεκτάσεις διαφημίσεων. Σε συνδυασμό με το λογισμικό υποστήριξης πελατών, έχει επιτρέψει στους αντιπροσώπους μας να ανταποκρίνονται στα αιτήματα με πιο αποτελεσματικό και οικονομικά αποδοτικό τρόπο. »

-Gabe Thayn, διευθυντής του Τμήματος Μάρκετινγκ Αναζήτησης, TravelPASS Group

Οι χρήστες κινητών έχουν μεγαλύτερη ευελιξία από ποτέ όσον αφορά τους τρόπους σύνδεσης με τις επιχειρήσεις. Μέσω των μηνυμάτων μπορείτε να ξεκινήσετε πολύτιμες συνομιλίες μαζί τους, αξιοποιώντας έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που προτιμούν περισσότερο.

πηγή: AdWords Google Blog

Μοιραστείτε το άρθρο