Οι νέες τάσεις και εργαλεία στο web design για το 2019-2020

Αν θέλετε να κατασκευάσετε μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας και να προσελκύσετε όσο περισσότερους πελάτες μπορείτε είναι καλό να γνωρίζετε ποιες είναι οι νέες τάσεις και εργαλεία που επικρατούν στο σύγχρονο web design για το 2019.

Κάθε χρόνο είναι πολλά αυτά που αλλάζουν σε σχέση με το web design, διαφορετικά χρώματα, σχέδια, τρόποι παρουσίασης προϊόντων κλπ, εργαλεία νέα και αναβαθμίσεις παλαιότερων είναι μόνο μερικά από όσα πρέπει να ξέρετε για να έχετε μια μοντέρνα κι αποτελεσματική ιστοσελίδα.

Η λέξη κλειδί για το 2019? USER EXPERIENCE!

Τι καθορίζει το user experience? Πάμε να τα δούμε!!

Pagespeed:

Όταν μιλάμε για ιστοσελίδες και ειδικά για εταιρικές ιστοσελίδες το παν είναι ο επισκέπτης σας να ναι απόλυτα ικανοποιημένος από την εμπειρία πλοήγησης. Και πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η ταχύτητα του ιστότοπου σας. Τι εννοούμε;; Πολύ απλά ο χρόνος φόρτωσης της ιστοσελίδας σας πρέπει να ναι το ανώτερο 3 sec. Γιατί; Γιατί έχετε μόλις 2 sec στην διάθεση σας για να πείσετε τον επισκέπτη σας να παραμείνει στην ιστοσελίδα ή το eshop σας. Όλες οι έρευνες δείχνουν πως το ποσοστό εγκατάλειψης σε ιστότοπους με χρόνο φόρτωσης ανω των 3 sec είναι δραματικά υψηλό. Αντίστοιχα τα ποσοστά πωλήσεων ή conversion σε
ιστότοπους με χρόνο φόρτωσης κατω των 3 sec είναι εξαιρετικά υψηλά καθιστώντας τον ιστότοπο σας απόλυτα αποδοτικό και κερδοφόρο. Να τονίσουμε εδώ πως σε καμία περίπτωση αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να περιορίσετε τη χρήση video ή φωτογραφιών, απλά με ειδική επεξεργασία των video σας κλπ η ιστοσελίδα σας θα ναι πολύ πιο ελαφριά και γρήγορη με το ίδιο μοντέρνο design!!

Απλές και μοντέρνες γραμματοσειρές:

Επειδή δεν ξέρετε την ηλικία που θα έχει ο επισκέπτης του ιστότοπού σας, η νέα τάση είναι να χρησιμοποιείτε γραμματοσειρές με απλή γραμμή και οχι ιδιαίτερα καλλιγραφικές. Ο λόγος; Όταν περιγράφετε ένα προϊόν, όταν γράφετε ένα άρθρο ή μια λεζάντα πρέπει ο αναγνώστης πολύ εύκολα και πολύ γρήγορα να μπορεί να λάβει το μήνυμα που θέλετε να περάσετε. Άλλωστε η αποτελεσματικότητα μιας ενέργειας πολλές φορές βρίσκεται στην απλότητα της υλοποίησής της.

Χρησιμοποιήστε φυσικά σχήματα:

Για πολλά χρόνια οι web designers χρησιμοποιούσαν στο σχεδιασμό των ιστοσελίδων και των eshop σχέδια γεωμετρικά όπως ορθογώνια, τρίγωνα κλπ. Αυτό όμως έρχεται να αλλάξει και τη θέση των γεωμετρικών σχημάτων παίρνουν πλέον τα ελεύθερα σχήματα. Γιατί; Κατ αρχήν τα ελεύθερα σχέδια αντιπροσωπεύουν το νέο, το μοντέρνο, μια ιστοσελίδα που ξεφεύγει απο κλισέ και στερεότυπα και έρχεται να προσφέρει μεγαλύτερο όφελος και αξία στον επισκέπτη της. Δεύτερον γιατί δείχνουν ξεκάθαρα πως η επιχείρησή σας είναι μοντέρνα, σύγχρονη και μπορεί να διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον του επισκέπτη της ιστοσελίδας σας καθ’ολη τη διάρκεια της πλοήγησης.

Τρίτον και ίσως σπουδαιότερο τα ελεύθερα σχέδια προβάλλουν αποτελεσματικότερα τα προϊόντα σας, κρατούν ευχαριστημένο τον επισκέπτη σας, σε εγρήγορση και άρα είναι πολύ πιο εύκολο το ενδιαφέρον του αυτό να μετατραπεί σε αγορά των προϊόντων σας που είναι και ο τελικός στόχος κάθε επιχείρησης.

Βάλτε τα chatbox στη ζωή σας:

Τα chatbox είναι ένα εργαλείο σύγχρονο που σας επιτρέπει να βρίσκεστε δίπλα στους πελάτες σας 24 ώρες το 24ωρο, παρέχοντας τους άμεση εξυπηρέτηση σε ότι τους απασχολεί. Σκεφτείτε πόσο ευνοϊκό είναι για την επιχείρησή σας να μπορεί ο επισκέπτης σας όταν έχει κάποια απορία να μπορει να λάβει τις κατάλληλες απαντήσεις που χρειάζεται;;; Η άμεση εξυπηρέτηση σε real time σημαίνει μέγιστο customer experience και αυτό με τη σειρά του κατά πολύ αυξημένες πωλήσεις.

More and more video content :

Το video έρχεται να γίνει ένας από τους πλέον βασικούς πυλώνες του σύγχρονου web design και digital marketing. Ο λόγος είναι προφανής καθώς η ζωντανή εικόνα είναι ο καλύτερος τρόπος για να προβάλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας γιατί είναι σαν να μιλάτε εσείς οι ίδιοι με άμεσο τρόπο στους πελάτες σας. Και τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Βέλτιστα ποσοστά conversion, αυξημένες πωλήσεις και εξαιρετικό brand awareness.

Mobile first indexing:

Ίσως το σπουδαιότερο από όλα τα στοιχεία που πρέπει να έχει ο ιστότοπός σας σύμφωνα και με την Google είναι να είναι mobile friendly. Δηλαδή; Να μπορεί ο επισκέπτης σας σε άριστο χρόνο να πλοηγηθεί στη σελίδα σας και να δει έναν εξαιρετικά σχεδιασμένο ιστότοπο από όπου κι αν βρίσκεται, όποια συσκευή κι αν χρησιμοποιεί. Το μέλλον βρίσκεται στην mobile πλοήγηση κι εκεί ακριβώς πρέπει να βρίσκεται και η ιστοσελίδα της επιχείρησης σας.

Χρώματα με χαρακτήρα:

Τα χρώματα συνδέονται άμεσα με την ταυτότητα της επιχείρησής σας και με το συναίσθημα που θέλετε να προκαλεί ο ιστότοπος σας στους επισκέπτες σας. Όπως όλα δείχνουν η νέα τάση είναι τα έντονα χρώματα όπως μαύρο-άσπρο, κλασικός, σοβαρός διαχρονικός συνδυασμός ιδανικός για σειρά επαγγελμάτων, αλλά και χρώματα φωτεινά όπως μπλε, κίτρινο που συνδέονται με τη φρεσκάδα και την αίσθηση μοντέρνου σχεδιασμού της επιχείρησής σας.

Παραπάνω είδαμε μερικά βασικά στοιχεία που θα κυριαρχήσουν στο web design για το 2019-2020. Όμως δεν είναι μόνο αυτά. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς θα αποκτήσετε μια σύγχρονη αποτελεσματική ιστοσελίδα με ενσωματωμένα εργαλεία με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, αρκεί απλά να έρθετε στην WEBONE.

Στην WEBONE με τα εξειδικευμένα μας στελέχη και την πολυετή μας εμπειρία κατασκευαζουμε για εσάς ιστοσελίδες και eshop που αυξάνουν κατακόρυφα τις πωλήσεις και την κερδοφορία της επιχείρησής σας.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να κατασκευάσουμε μαζί τη νέα σας επιτυχημένη ιστοσελίδα .

Μοιραστείτε το άρθρο