επισκεψιμότητα του website

Επισκεψιμότητα του website σας: Πως θα δώσετε μία ώθηση

Συμβουλές για αύξηση της επισκεψιμότητας του website

Τι είναι πολύ καλό να βλέπετε στα στατιστικά της ιστοσελίδα σας; Φυσικά περισσότερες προβολές, περισσότερους επισκέπτες! Έχετε μία ιστοσελίδα αλλά οι αριθμοί των επισκεπτών σας είναι χαμηλοί; Ψάχνετε τρόπους για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα; Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να κερδίσετε ένα ευρύτερο και μεγαλύτερο κοινό και να αφήσετε μια καλή εντύπωση, στους επισκέπτες σας.

Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς

Με τις συνεχείς ενημερώσεις του αλγόριθμο της μηχανής αναζήτησης της Google και την ανάγκη για καλό περιεχόμενο, δεν αποτελεί έκπληξη το πόσο επιτακτική ανάγκη είναι το μεγάλο και ποιοτικό περιεχόμενο. Γράψτε για το ακροατήριό σας και όχι για τα ρομπότ των μηχανών αναζήτησης. Αυτό θα βοηθήσει στην οικοδόμηση της μάρκας σας και θα βελτιώσετε την προβολή σας στο διαδίκτυο. Προσθέστε συνδέσμους από σχετικό περιεχόμενο και διατηρήστε τις εισερχόμενες συνδέσεις στο ελάχιστο (3-5 συνδέσεις). Το πλεονέκτημα είναι ότι οι χρήστες σας θα έχουν το περιεχόμενο που χρειάζονται. Αυτό χτίζει την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία.

Κοινωνικά δίκτυα

Τα Social Media ή κοινωνικά δίκτυα είναι το status της εποχής μας για να συνδεθείτε με τους ακροατές σας και τους πιθανούς πελάτες σας.

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένα σύνολο αλληλεπιδράσεων και διαπροσωπικών σχέσεων. Ο όρος σήμερα χρησιμοποιείται επίσης για να περιγράψει ιστοσελίδες οι οποίες επιτρέπουν την διεπαφή ανάμεσα στους χρήστες, πχ. με σχόλια, φωτογραφίες, βίντεο και άλλες πληροφορίες. Οι πιο γνωστές από αυτές τις ιστοσελίδες είναι το Facebook, Twitter, Instagram και Linkedin. Δημιουργήστε περιεχόμενο χρηστικό για τους ακροατές σας και προσκαλέστε για δράση τους fans σας.

Πόσο αξίζει ένα like στο Facebook;

 

Multimedia = απόσπαση προσοχής του κοινού σας

Οι εικόνες και το βίντεο μπορεί να αποσπάσουν την προσοχή του κοινού σας και να τους οδηγήσουν στην ιστοσελίδα σας όπως συμβαίνει και με τις μηχανές αναζήτησης.

Η κάθε εταιρία μπορεί να εμπλουτίσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας της δημιουργώντας εντυπωσιακά βίντεο για τις παρακάτω κατηγορίες:

  • Company Profile – Προφίλ της εταιρίας
  • Παρουσίαση των υπηρεσιών
  • Παρουσίαση των προσφορών
  • Εκπαιδευτικά βίντεο για την εξυπηρέτηση των πελατών

Αξιοποίηση του multimedia περιεχομένου στα Social Media

Μια εντυπωσιακή φωτογραφία ή ένα εντυπωσιακό βίντεο που γίνεται viral είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από μια απλή δημοσίευση. Επίσης η ανάρτηση βίντεο που έχουν ενδιαφέρον και είναι σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρείας σίγουρα προκαλούν μεγαλύτερη διαδραστικότητα.

Θα πρέπει πάντοτε να έχουμε στο μυαλό μας πως η κατασκευή ιστοσελίδων θα πρέπει να συνοδεύετε πάντοτε και από ενέργειες για αύξηση της επισκεψιμότητας και κατ´επέκταση των κερδών μας.

Μοιραστείτε το άρθρο