Tο περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και στο Facebook

ALL POSTS

Tο περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και στο Facebook

Περιεχόμενο = Επιτυχία και στο Facebook

H ανάπτυξη και διαχείριση του περιεχομένου είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας σε μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook και εν γένει στα social media.

Σύφωνα πάντοτε με τα στατιστικά δεδομένα το 70% της επιτυχίας μιας Facebook Marketing Campaign κρίνεται από το περιεχόμενο το οποίο παρέχει στους χρήστες, αλλά και από τον τρόπο με τον οποίο το παρέχει.

Ο βασικότερος κανόνας που πρέπει να εφαρμόζουμε σχετικά με το περιεχόμενο είναι:

Το περιεχόμενο της σελίδας πρέπει να έχει αξία και να ανανεώνεται συνεχώς

Μερικοί από τους τρόπους εμπλουτισμού και ανανέωσης του περιεχομένου με κύριο σκοπό να δώσει αξία στους χρήστες είναι:

Φωτογραφίες, βίντεο: Οι φωτογραφίες και τα βίντεο αρέσουν αποδεδειγμένα στους χρήστες και τους κάνουν να αλληλεπιδρούν πιο έντονα. Η αξιοποίηση αυτή της πληροφορίας είναι από μόνη της ικανή για να επιτευχθεί μεγαλύτερο engagement των χρηστών και κατά συνέπεια μεγαλύτερη διάδοση της σελίδας.

Ο μηχανισμός του Facebook είναι έτσι φτιαγμένος ώστε κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει μια ενέργεια (like, comment, share, post) να ενημερώνονται ταυτόχρονα οι φίλοι του για αυτή του την ενέργεια. Συνεπώς όταν ένας χρήστης αλληλεπιδρά με τη Facebook Page αλλά και πιο ειδικά για τη συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια αν ο χρήστης αλληλεπίδρασε με τη δημοσίευση αυτής της ενέργειας.

Στους χρήστες, πρέπει να τους δίνονται κίνητρα για να επικοινωνήσουν και να αλληλεπιδράσουν με το brand. Οι χρήστες για να ακολουθήσουν μια επιχείρηση ή ένα brand στο Facebook θα πρέπει να νιώθουν ότι οι ανάγκες, οι επιθυμίες αλλά και οι απορίες τους ακούγονται και απαντιούνται.

Κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη από την WEBONE ελάτε μαζί μας

Το επόμενο βήμα που θα πρέπει να ακολουθήσει ο marketer είναι η απόφαση για το είδος και τη μορφή του περιεχομένου που θα δημιουργήσει. Για τη δημιουργία του περιεχομένου, πρώτα θα πρέπει να απαντηθούν κάποια βασικά ερωτήματα και στη συνέχεια να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη διαδιακασία.

Τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν πρώτα είναι:

  1. Ποιό είναι το target group;
  2. Ποιά είναι τα ενδιαφέροντά του;
  3. Ποιό περιεχόμενο είναι αυτό που θα έκανε το target group μας να αλληλεπιδρά;
  4. Τι πληροφορία υπάρχει διαθέσιμη προς αναμετάδοση σύμφωνα με τα όρια και τους περιορισμούς της επικοινωνίας της εταιρίας;

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν στη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου είναι:

Α. Προσδιορισμός του περιεχομένου

Τι είδους περιεχόμενο αντιπροσωπεύει  την επιχείρηση ή το brand. Τι περιεχόμενο σχετίζεται με το αντικείμενο της επιχείρησης ή του brand και θα μπορούσε να ενδιαφέρει τους χρήστες.

B. Κατηγοριοποίηση του περιεχομένου

Δημιουργία συγκεκριμένων κατηγοριών περιεχομένου έτσι ώστε να μην κουράζει η επαναλαμβανόμενη θεματολογία. Μέσα από την κυκλική επανάληψη της θεματολογίας δημιουργείται συνεχώς ενδιαφέρον στους χρήστες να παρακολουθούν τη Facebook Page για να παίρνουν την συγκεκριμένη ενημέρωση.

Φυσικά όλες αυτές οι κατηγορίες θα δοκιμαστούν στην πράξη κατά πόσο είναι δημοφιλείς και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των χρηστών. Κάνοντας συχνή αξιολόγηση και επαναπροσδιορισμό των κατηγοριών του περιεχομένου ανάλογα με την επιτυχία του κρατάμε αμείωτο το ενδιαφέρον των χρηστών για τη σελίδα.

Μέσα από την κυκλική επανάληψη της θεματολογίας δημιουργείται συνεχώς ενδιαφέρον στους χρήστες να παρακολουθούν τη Facebook Page για να παίρνουν τη συγκεκριμένη ενημέρωση

Γ. Δημιουργία συγκεκριμένων updates για έναν βραχυπρόθεσμο προγραμματισμό

Ο προγραμματισμός είναι πολύ σημαντικός, μπορεί να γλιτώσει τους διαχειριστές της σελίδας από καθημερινά προβλήματα και να τους εξοικονομήσει χρόνο από την διαχείριση.

Καλό θα είναι να γίνεται και ένας μακροπρόθεσμος γενικός προγραμματισμός σε βάθος εξαμήνου, που φυσικά θα αναπροσαρμοστεί ανάλογα με τις τρέχουσες εξελίξεις και ανάγκες της επικοινωνίας της επιχείρησης ή του brand. Επίσης θα πρέπει να γίνεται και ένας εβδομαδιαίος προγραμματισμός με τα συγκεκριμένα κείμενα, φωτογραφίες ή βίντεο τα οποία να αναρτηθούν.

Δ. Δημιουργία άμεσων απαντήσεων σε αναμενόμενες ερωτήσεις και σχόλια.

Προγραμματισμός επίσης θα πρέπει να υπάρχει και για τις απαντήσεις σε ενδεχομένως ερωτήσεις ή για συγκεκριμένες κατηγορίες ερωτήσεων έτσι ώστε να υπάρχουν προετοιμασμένες απαντήσεις. Πάντα όμως πρέπει να προσαρμόζεται η απάντηση στο ύφος της συγκεκριμένης ερώτησης και να εστιάζεται σε ενδεχόμενη εξειδίκευση της ερώτησης.

Ε. Επαναπροσδιορισμός του περιεχομένου

Οι διαχειριστές της σελίδας δίνουν εξετάσεις καθημερινά και πιο συγκεκριμένα σε κάθε ανάρτησή τους κρίνονται όχι μόνο από τις αντιδράσεις των χρηστών(like,comment, share) αλλά και από τους αλγόριθμους του Facebook. Οι ενημερώσεις που βαθμολογούνται από τους αλγόριθμους του Facebook ως πιο αξιόλογες εμφανίζονται σε μεγαλύτερο αριθμό fans της Faceboo page.

Στόχος μας είναι να καθιερωθεί στη συνείδηση των χρηστών η σελίδα σαν χώρος ενημέρωσης-επικοινωνίας και ειδικών προνομίων που δεν μπορούν να αποκτήσουν ή να βρουν αλλού. Το περιεχόμενο είναι αυτό που κρατάει ζωντανή την σελίδα και αν δεν είναι εμπλουτισμένο και κατάλληλο να προσδώσει αξία στους χρήστες, τότε δεν θα υπάρχει επιτυχία.

Η  εταιρική Facebook σελίδα θα πρέπει αποτελεί ένα πρώτης τάξεως μέσο για την προβολή μιας επιχείρησης και σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του σωστού περιεχόμενο να απογειώσει την επιχείρησή σας.

Ελάτε μαζί μας επίσης για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω στην Προώθηση ιστοσελίδων,  Κατασκευής ιστοσελίδων & Κατασκευής eshopDigital Marketing (SEO, Social Media Marketing, E-mail marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Δείτε ακόμη ορισμένα χρήσιμα άρθρα:

Social media και eshop: Πως θα προσελκύσετε πελάτες

Σωστή προβολή στα social media – Τι πρέπει να κάνετε και τι όχι


Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!