Οι πωλήσεις σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο: 3 στρατηγικές που θα βοηθήσουν

Ηλεκτρονικό εμπόριο και στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν στις πωλήσεις σας

Οι πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχώς ανεβαίνουν και όλο και περισσότερες εταιρίες βασίζονται σε μία ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop) για να πωλούν μέσα απ´αυτήν ανταγωνιστικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Καθώς οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνονται συνεχώς και οι καταναλωτές γίνονται ποιό οικείοι με τις online αγορές, γίνεται πολύ δύσκολος ο ανταγωνισμός για τις επιχειρήσεις για να κερδίσουν τους online αγοραστές. Στο κλίμα αυτό όπου κυριαρχεί ο έντονος ανταγωνισμός σας παραθέτουμε ποιό κάτω αποδεδειγμένες στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας από την ιστοσελίδα σας.

1) Μετρήστε τα πάντα

Από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έως και τις Google Adwords καμπάνιες σας, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε και να μετράτε κάθε επισκέπτη του ιστοχώρου σας και κάθε ευκαιρία για πώληση. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να στείλετε ένα διαφημιστικό email στο κοινό σας. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι σχετικά εύκολο να μετρήσετε την απόδοση της καμπάνιας χρησιμοποιώντας συνδέσμους links προς το site σας και ειδικότερα σε σελίδες προορισμού (landing pages). Δεν είναι αρκετό να γνωρίζουμε ποια email από την διαφημιστική μας καμπάνια παρήγαγε τα περισσότερα αποτελέσματα. Θα πρέπει να γνωρίζουμε πόσοι άνθρωποι έκαναν κλικ σε ένα σύνδεσμο, πόσα έσοδα δημιουργούνται από τους πελάτες κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο και τη μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες. Κάθε κομμάτι της εκστρατείας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά μελετημένο και σχολαστικά να παρακολουθείται.  Κάθε φορά που θα θεσπίσετε μια πρωτοβουλία μάρκετινγκ, ρωτήστε τον εαυτό σας: Πώς μπορώ να τη μετρήσω και να την παρακολουθήσω;

2) Χρήση πολλαπλών πηγών για την παραγωγή επισκεψιμότητας

Με όλες τις αλγοριθμικές αλλαγές που έχει κάνει η Google όπως το Panda και το Penguin, έχει γίνει ολοένα και πιο δύσκολο να ανταγωνιστούν οι εταιρίες για τα φυσιολογικά αποτελέσματα(βλέπε SEO). Στηριζόμενη σε μία μόνο πηγή που σας φέρνει επισκεψιμότητα, όπως το οργανικό τμήμα της μηχανής αναζήτησης, μπορεί να θέσετε τις προσπάθειές της επιχείρησής σας σε πολύ επικίνδυνο έδαφος. Οι αλγοριθμικές αλλαγές θα συνεχίσουν να συμβαίνουν. Ως εκ τούτου, η διαφοροποίηση των προσπαθειών παραγωγής επισκεπτών που θέλουν να αγοράσουν από εσάς θα σας δώσει την ισορροπία και τη σιγουριά για το μέλλον.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να οδηγηθεί η κατάλληλη επισκεψιμότητα στον ιστοχώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Μερικές καλές επιλογές είναι: μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(e-mail marketing), οι διαφημίσεις στα social media και ειδικότερα στο Facebook, το Google Adwords, οι διαφημίσεις στο LinkedIn, κ.α. Στην προσπάθεια να διαφοροποιηθείτε και να αύξησετε την επισκεψιμότητα στον ιστοχώρο σας, είναι απαραίτητο να ψάχνετε συνεχώς περισσότερους τρόπους για να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Κατ ‘αρχάς, ελέγξτε τις διαφημιστικές σας προσπάθειες σε μικρή κλίμακα, και αν λειτουργεί αυτό αποτελεσματικά τότε να συνεχίσετε σε μεγαλύτερη κλίμακα. Κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου είναι διαφορετική και θα ανταποκρίνονται διαφορετικά οι πελάτες σας σε κάθε προσπάθεια διαφήμισης. Θα χρειαστεί να δοκιμάσετε κάτι για την δική σας επιχείρηση για να δείτε τι λειτουργεί. Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική έτσι θα πρέπει να είναι και τα μηνύματά σας.

Το καταναλωτικό κλίμα αλλάζει με την πάροδο του χρόνου, έτσι ώστε επαναλαμβάνοντας μια ανεπιτυχή εκστρατεία σε διαφορετικό χρονικό πλαίσιο θα μπορούσε να επιφέρει τεράστια αποτελέσματα. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι να αναζητά διαρκώς νέους τρόπους για την αύξηση των πωλήσεων και πάντοτε δοκιμή για να δούμε τι λειτουργεί και τι όχι.

3) Χρησιμοποιήστε την αρχή του 80/20

Η αρχή 80/20 λειτουργεί εξαιρετικά καλά όταν εφαρμόζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο όπως:

    • Έσοδα από την τάδε κατηγορία των προϊόντων μας και από τους παρακάτω κωδικούς των προϊόντων μας
    • Έσοδα κατανεμημένα σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα της την εβδομάδα, και το ποσοστό εγκατάλειψης σε κάθε συγκεκριμένη σελίδα προσγείωσης.

Η αρχή 80/20 είναι επίσης εξαιρετικά χρήσιμη κατά την εξέταση των προϊόντων που πωλούνται. Πολλές φορές, το 20% των προϊόντων που πωλούνται έχει ως αποτέλεσμα περίπου το 80% των κερδών. Επομένως, γιατί να μην πουλάμε τα τα πιο δημοφιλή προϊόντα; Γιατί να μην προχωρήσουμε και να τοποθετήσουμε τα προϊόντα αυτά στην κορυφή των σελίδων της κατηγορίας τους; Ή, γιατί να μην περιλαμβάνονται αυτά στην αρχική σελίδα;

Όταν πρόκειται για συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και ημέρα της εβδομάδας, μπορείτε να δείτε ότι η καμπάνια Google Adwords δημιουργεί τις περισσότερες πωλήσεις στις καθημερινές 12:00 μ.μ. – 23:30 μμ. για παράδειγμα. Γιατί να μην πάρετε το 80% του προϋπολογισμού και να το εφαρμόσετε προς το συγκεκριμένο αυτό χρονικό διάστημα;

Κλείνοντας θα θέλαμε να τονίσουμε ότι δεν υπάρχει χρυσός κανόνας που κάνει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να εκτοξεύονται σε πρωτόγνωρα επίπεδα. Υπάρχει ένα μυστικό το οποίο είναι οι συνεχείς δοκιμές έως ότου δούμε τι δουλεύει καλύτερα ως προς την επίτευξη των στόχων μας!
Αν ενδιαφέρεστε να σας βοηθήσουμε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες για το e-shop σας, επικοινωνήστε μαζί μας.
Για την κατασκευή του eshop σας ελάτε στην WEBONE

Μοιραστείτε το άρθρο