Επανασχεδιασμός ιστοσελίδας: Πως θα είναι πετυχημένος

Σκέφτεστε να  πραγματοποιήσετε επανασχεδιασμό της ιστοσελίδα σας για την νέα χρονιά; Δείτε πως μπορεί να γίνει επιτυχημένα και να μην χάσετε τον χρόνο και τα χρήματά σας αρκεί να πάρετε την διαδικασία επανασχεδιασμού της ιστοσελίδας σας στα σοβαρά. Σήμερα ιδίως η πρώτη εντύπωση των υποψηφίων πελατών με την εταιρία σας βασίζεται και γίνεται μέσω του διαδικτύου και της ιστοσελίδας σας.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 5 σημαντικούς λόγους που θα πρέπει να ακολουθήσετε στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.

1. Περιγραφή Έργου – Στόχοι

Έχουμε δει πολλούς να ξεκινούν ένα καινούριο έργο χωρίς ξεκάθαρη ιδέα του τι προσπαθούν να πετύχουν κατά την κατασκευή των ιστοσελίδων τους. Συχνά οι εταιρίες θέτουν ασαφείς στόχους, όπως μεγέθυνση, επιτυχία ή βελτίωση χωρίς να προσδιορίζουν πλήρως το νόημα τους. Αν η εταιρία σας έχει κάποιο στόχο, ο οποίος μεταξύ άλλων περιλαμβάνει φράσεις του τύπου «κορυφή στον κλάδο», ή  «παγκόσμια αναγνωρισιμότητα» ή κάποιο άλλο παρεμφερή τότε θα πρέπει να γίνετε συγκεκριμένοι.

Πριν ξεκινήσετε με το νέο έργο σας, γράψτε μια σύντομη περιγραφή με τους στόχους που θέλετε να πετύχετε. Εξάλλου αν δεν έχετε ιδέα που πηγαίνετε πως θα καταλάβετε ότι φτάσατε εκεί;

Μερικές ερωτήσεις που θα βοηθήσουν:

  • Τι προσπαθούμε να επιτύχουμε;
  • Πώς θα ξέρουμε ότι το έργο μας είναι επιτυχημένο;
  • Τι πρέπει να κάνουμε;
  • Γιατί πρέπει να το κάνουμε;
  • Ποια είναι αυτά που θα πρέπει να έχουμε στο site;
  • Ποιοι είμαστε εμείς και τι κάνουμε καλύτερα;
  • Πώς θα ενημερωθούν οι πελάτες μας και το κοινό μας;
  • Ποια είναι η προθεσμία μας;

2. Ανάλυση ανταγωνισμού

Ξεκινήστε και κάνετε μια λίστα των ανταγωνιστών σας, στη συνέχεια προχωρήστε σε επιχειρήσεις που εξυπηρετούν το κοινό-στόχο σας.

 Συγκρίνετε τους ανταγωνιστές σας ως προς τις δυνάμεις, αδυναμίες, ευκαιρίες και επισημαίνετε τους τομείς θέλετε να επιστήσετε την προσοχή σας, και τα χαρακτηριστικά που θέλετε να αποφύγετε.

3. Αξιολόγηση ιστοχώρου – Στατιστικά επισκεψιμότητας

 Αξιολογήστε προσεκτικά το υπάρχον site σας και δείτε τι θέλετε να κρατήσετε και τι πρέπει να διαγράψετε. Αν παίρνετε σχόλια από πελάτες και φίλους ή παράπονα αξιολογήστε τα.

Μπορείτε να βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα από το Google Analytics.

Για παράδειγμα, βρείτε το δημοφιλέστερο αλλά και το πολύτιμο περιεχόμενο του ιστότοπού σας με τις αναφορές περιεχομένου. Μπορείτε να μάθετε πόσο συχνά επισκέπτονται οι χρήστες κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας, πόση ώρα μένουν και πόσο συχνά πραγματοποιούνται μετατροπές.

4. Επιλέξτε πλατφόρμα για το σύστημα διαχείρισης του περιεχομένου σας – CMS

Η κατασκευή των ιστοσελίδων σας με τη χρήση ενός συστήματος διαχείρισης (content-management system – CMS ) έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια. Δημοφιλή CMS, όπως τα WordPress και το Joomla, σας επιτρέπουν να ενημερώσετε εύκολα το περιεχόμενο του ιστοχώρου σας δίχως να έχετε ιδιαίτερες γνώσεις.

7 λόγοι που το καθιστούν(WordPress) τόσο δημοφιλές  για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας

Αν δεν χρησιμοποιείτε κάποιο CMS προς το παρόν, τότε θα πρέπει να το κάνετε στο νέο σας ιστοχώρο. Αν πάλι ήδη χρησιμοποιείτε, εξακριβώστε κατά πόσον κάνει τη δουλειά του και αν ικανοποιεί τις ανάγκες και τους στόχους σας ή όχι. Χρήσιμο είναι να εξετάσετε εναλλακτικές επιλογές σε CMS, ώστε να βρείτε κάτι που να ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας τώρα και μελλοντικά.

5. Προώθηση και προβολή του ιστοχώρου σας

Eπιτακτική ανάγκη σήμερα είναι η προώθηση και προβολή του ιστοχώρου σας, γιατί χωρίς επισκέπτες και πελάτες δεν μπορεί να επιτευχθεί κανένας στόχος. Οι κυριότερες πηγές επισκεψιμότητας σήμερα είναι:

Σας ευχόμαστε κάθε επιτυχία στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Για οτιδήποτε χρειαστείτε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Μοιραστείτε το άρθρο