Καλύτερη προβολή προϊόντος στα social media

Καλύτερη προβολή προϊόντος στα social media

Καλύτερη προβολή προϊόντος στα social media και στρατηγικές για να το πετύχετε

Οι περισσότερες εταιρείες νομίζουν πως η παρουσία τους στα social media αφορά μόνο στην ανακοίνωση νέων προϊόντων σαν να επρόκειτο για ένα διαφημιστικό ταμπλό. Όμως ο σκοπός τους θα έπρεπε η παρουσία αυτή να οδηγήσει σε πωλήσεις μέσω μιας προβλέψιμης, επαναλαμβανόμενης και σταθερής διαδικασίας.

Ο Mark Fidelman, CEO της Raynforest!, αρθρογράφος και Keynote Speaker, συγκέντρωσε τις συμβουλές 15 υψηλόβαθμων στελεχών του μάρκετινγκ και τις συνόψισε σε τέσσερις στρατηγικές οι οποίες βοηθούν στο να εκμεταλλευτεί κανείς στο έπακρο την παρουσία του στα κοινωνικά δίκτυα.

1. Δώσε κάτι σε όλους

Μπορεί να είναι ένα δωρεάν webinar. Μπορεί να είναι ένα δωρεάν e-book με link στην ιστοσελίδα σου όπου ο επισκέπτης θα μπει σε mailing list από την οποία θα αντλήσεις ακόμα περισσότερο engagement. Χρησιμοποίησε το Twitter για να αυξήσεις το awareness και να «χτίσεις» σχέσεις με τους πελάτες. Πλήρωσε για να έχεις στοχευμένη διαφήμιση.

2. Μάθε να ακούς

Το Internet είναι γεμάτο γνώμες. Βρες τον τρόπο να αναγνωρίζεις μέσα από τον θόρυβο εκείνες που πραγματικά μετρούν και θα δώσουν εικόνα του κλίματος που επικρατεί. Ακόμα και αν σε μια συζήτηση στο Twitter π.χ. κάποιος μιλάει για το προϊόν του ανταγωνιστή σου, γιατί εσύ να μην έχεις κάποιον που θα παρέμβει και θα στρέψει την προσοχή στο δικό σου προϊόν;

3. Κανείς δεν νοιάζεται για το προϊόν σου

Αντίθετα, νοιάζονται πολύ για το περιεχόμενο που παράγεις και που θα «συνδέσει» το brand σου με θετικές εμπειρίες και που οι χρήστες θα είναι πρόθυμοι να καταναλώσουν. Τα μάτια δεν πέφτουν σχεδόν ποτέ στις διαφημίσεις, ένα ενδιαφέρον κομμάτι content όμως θα τραβήξει αμέσως την προσοχή. Για αυτό, άσε τα εκπτωτικά κουπόνια και άρχισε να ασχολείσαι με τους ίδιους τους πελάτες. Παρακολούθησέ τους στο Twitter, κάνε τους like στο Facebook, γράψε σχόλια στα βίντεό τους στο YouTube, πάτα «συγχαρητήρια» σε κάθε τους επίτευγμα που ανεβάζουν στο LinkedIn. Έτσι θα σε θυμούνται και θα αγοράσουν από σένα.

4. Φτιάξε σχέσεις που θα διατηρήσεις

Οι χρήστες έχουν πια καλομάθει και θέλουν να ασχολείσαι μαζί τους προσωπικά. Οι επιτυχημένοι marketers του μέλλοντος θα έχουν στο επίκεντρο των προσπαθειών τους το να δίνουν στον πελάτη ευχάριστες και χρήσιμες εμπειρίες μέσω κάθε συσκευής, να του κάνουν τη ζωή εύκολη και να λύνουν προβλήματα.
Κανείς δεν θα σε ακούσει αν απλώς φωνάζεις διαφημιστικά μηνύματα. Επιπλέον, η σχέση σου με τον πελάτη/χρήστη δεν αρκεί  να είναι win/win, αλλά learn/learn. Πρέπει και οι δύο πλευρές να αποκτούν γνώση από το μεταξύ τους interaction, τη στιγμή που ο χρήστης θα νιώσει αδικημένος ή ότι τον εκμεταλλεύεσαι χωρίς αντάλλαγμα, τον έχεις χάσει.

Μοιραστείτε το άρθρο