seo τεχνικές για την προώθηση των ιστοσελίδων σας

seo τεχνικές για την προώθηση των ιστοσελίδων σας

Οι seo τεχνικές που θα σας βοηθήσουν τα μέγιστα στην προώθηση των ιστοσελίδων σας:

Η προώθηση ιστοσελίδων για κάθε εταιρία και οργανισμό είναι πολλή σημαντική παράμετρος επιτυχίας. Παρακάτω θα σας δείξουμε και θα αναλύσουμε 5 βασικές τεχνικές SEO που θα σας βοηθήσουν τα μέγιστα.

Με βάση τον τρόπο που λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης, τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν, οι εταιρίες για την προώθηση των ιστοσελίδων τους είναι:

1. Για ένα νέο ιστοχώρο, το πρώτο βήμα είναι η καταχώρηση της διεύθυνσης του (url) στη μηχανή αναζήτησης, αν και οι μηχανές μέσω της συνεχούς διαδικασίας ανίχνευσης, θα εντοπίσουν μόνες τους ένα νέο ιστότοπο αλλά η καταχώρισή του επιβάλλεται στους σχετικούς με το θέμα ηλεκτρονικούς καταλόγους. Η επιλογή απλών και σχετικών με το θέμα URL βοηθά και στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και στην κατανόηση του αντικειμένου της από το χρήστη. Η καταχώρηση της διεύθυνσης για την Google γίνεται από έδω: submit url

2. Εντοπισμός των καλύτερων λέξεων και φράσεων σχετικών με το αντικείμενο, τις δραστηριότητες και τα προϊόντα της εταιρίας. Οι χρήστες χρησιμοποιούν λέξεις και φράσεις αναζήτησης που έχουν την λογική του ιδιώτη, πολίτη, καταναλωτή και όχι του επαγγελματία ή του ειδικού. Ο υπεύθυνος του κάθε ιστοχώρου θα πρέπει να κατανοήσει αυτή τη λογική και να εντοπίσει τις κατάλληλες λέξεις φράσεις. Αυτό γίνεται μέσα από την παρατήρηση των λέξεων φράσεων που χρησιμοποιούνται συχνότερα (όπως αυτές που προτείνει η μηχανή αναζήτησης), τη δοκιμή λέξεων στην αναζήτηση για να καταγραφούν λέξεις που μπορεί να χρησιμοποιούν παρόμοιοι ή ανταγωνιστικοί ιστοχώροι και με έρευνα αγοράς.

Η Google μέσα από την πλατφόρμα της Ad Words διαθέτει ένα Keyword Tool το οποίο βοηθά να εντοπιστούν διαφορετικές εκδοχές λέξεων φράσεων και ο βαθμός χρήσης τους. Επίσης το Google Webmaster Tool παρέχει διαφορετικές σχετικές χρήσιμες συμβουλές, μεταξύ των οποίων οι αναζητήσεις στις οποίες εμφανίζεται περισσότερο ένας ιστότοπος και αυτές που χρησιμοποιούνται περισσότερο για έναν συγκεκριμένο ιστότοπο. Επίσης ιδιαίτερη προσοχή στην ελληνική γλώσσα θέλει η χρήση λατινικών χαρακτήρων αντί ελληνικών.

3. Βελτιστοποίηση του περιεχομένου του ιστότοπου. Εδώ ο βασικός κανόνας είναι η ποιότητα, η επικαιροποίηση, η ακρίβεια και η ευστοχία του περιεχομένου. Καταρχήν επιβάλλεται η ένταξη των λέξεων φράσεων στα κείμενα των ιστοσελίδων και στα στοιχεία πληροφορίας που χαρακτηρίζουν κάθε ιστοσελίδα (meta-data): τον τίτλο (title tag), την περιγραφή (description tag) και τις λέξεις κλειδιά (keywords tag) κάθε ιστοσελίδας. Ο τίτλος ενημερώνει και τον χρήστη και την μηχανή αναζήτησης για το αντικείμενο της ιστοσελίδας. Κατά κανόνα κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει τον δικό της τίτλο και περιγραφή. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ο τίτλος είναι σημαντικός γιατί αυτός εμφανίζεται στη σελίδα των αποτελεσμάτων. Αντίστοιχα, η περιγραφή πρέπει να είναι σύντομη και εύστοχη για να δίνει άμεσα μια σωστή και ελκυστική εικόνα του περιεχομένου.

Ως προς το γενικότερο περιεχόμενο των ιστοσελίδων, η επανάληψη των λέξεων φράσεων μέσα στα κείμενα είναι χρήσιμη στο βαθμό που αντιπροσωπεύει όντως το αντικείμενο της ιστοσελίδας. Υπερβολική επανάληψη λέξεων φράσεων αξιολογείται αρνητικά από τις μηχανές αναζήτησης. Φυσικά αξιολογείται και το ουσιαστικό, χρήσιμο και πρωτότυπο περιεχόμενο κάθε ιστοσελίδας και ενός ιστοχώρου συνολικά. Κοινότυπο ή αντιγραμμένο περιεχόμενο δέχεται επίσης αρνητική αξιολόγηση. Το ποιοτικό περιεχόμενο θεωρείται ως ο κυριότερος παράγοντας επιτυχίας. Το περιεχόμενο επίσης μπορεί να περιλαμβάνει εικόνες, βίντεο, μουσική κ.λ.π. Επειδή οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να αναγνωρίσουν το περιεχόμενο των εικόνων, αρχείων μουσικής ή βίντεο είναι χρήσιμο το όνομα των αρχείων να περιέχει λέξεις σχετικές με το αντικείμενό τους και το όνομα αυτό να συμπληρώνεται και στο meta alt tag.

4. Βελτιστοποίηση της εσωτερικής δομής του ιστοτόπου και των εσωτερικών συνδέσμων. Η ευκολία πλοήγησης σε έναν ιστότοπο είναι σημαντική για τον επισκέπτη αλλά και για την μηχανή αναζήτησης, διότι της δείχνει τον δρόμο (ποιό περιεχόμενο είναι σημαντικό και σχετικό). Ένας χάρτης του ιστοτόπου (site map) μπορεί να δημιουργηθεί και να υποβληθεί στην Google μέσω του Webmaster Tools. Εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι χρήσιμοι στο να αναδείξουν τη σχετικότητα του περιεχομένου του ιστοτόπου προς μια αναζήτηση και η μορφή του ως κείμενο(text link) είναι ο ευκολότερος τρόπος για να εντοπιστούν από την μηχανή αναζήτησης.

5. Ανάπτυξη εξωτερικών συνδέσμων. Η μηχανή αναζήτησης χρησιμοποιεί ως δείκτη εγκυρότητας του ιστοτόπου τον αριθμό και την ποιότητα των συνδέσμων άλλων ιστοτόπων που παραπέμπουν σε αυτόν. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μεγάλο αριθμό συνδέσεων (links) από άλλους ποιοτικούς ιστοτόπους και σχετικούς με το δικό μας αντικείμενο (relevant) προς τις δικές μας ιστοσελίδες.

πηγή άρθρου: ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ (Μάρω Βλαχοπούλου, Σέργιος Δημητριάδης)

Μοιραστείτε το άρθρο