προώθηση εξαγωγών

Προώθηση εξαγωγών: Inbound marketing και εξαγωγές

Η προώθηση των εξαγωγών και ο εξαγωγικός προσανατολισμός μίας επιχείρησης είναι πάντα ο μεγαλύτερος στόχος της διαχρονικά.

Το inbound marketing είναι ο νέος τρόπος να προσεγγίσετε αποτελεσματικά ακριβώς το κοινό στο οποίο απευθύνεστε ανεξάρτητα από το σε ποια χώρα βρίσκεται, ποια γλώσσα μιλά κλπ.

Τα βήματα που ακολουθούμε στην προώθηση των εξαγωγών

Πως; Α. Πρώτα πριν το σχεδιασμό της στρατηγικής inbound marketing, γίνεται μια πολύ αναλυτική μελέτη του ανταγωνισμού που θα αντιμετωπίσετε στη χώρα που θέλετε να εξάγετε, του τρόπου με τον οποίο συμπεριφέρεται το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, των δημοφιλέστερων αναζητήσεων γύρω απο τα προϊόντα σας κλπ.

Β. Στη συνέχεια καθορίζεται ο τύπος buyer persona που επιθυμείτε, δηλαδή τα χαρακτηριστικά του πελάτη που επιθυμείτε να κερδίσετε ώστε να μπορέσετε να δημιουργήσετε το περιεχόμενο εκείνο της ιστοσελιδας σας που θα προσεγγίσει ακριβώς αυτό τον τύπο πελάτη.

Γ. Αφού εχει μελετηθεί επαρκώς η αγορά στόχος σας προχωράτε στο σχεδιασμό της στρατηγικής inbound marketing, που περιλαμβάνει τη δημιουργία content, άρθρων, blog posts, video, infographics κλπ που θα παρέχουν στο κοινό σας τις πληροφορίες που χρειάζονται πριν επικοινωνήσουν μαζί σας.

Δ. Στη συνέχεια με τη σωστή στρατηγική social media marketing, το σωστό περιεχόμενο που απαραίτητα πρέπει να περιλαμβάνει εταιρικά video και φωτογραφίες υψηλής ποιότητας θα προσεγγίσετε ακόμα μεγαλύτερο κοινό αυξάνοντας έτσι την εταιρική σας αναγνωρισιμότητα.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως η WEBONE και το inbound marketing θα απογειώσει τις εξαγωγές σας;

Επικοινωνήστε μαζί μας και ελάτε να σχεδιάσουμε μαζί την προώθηση των εξαγωγών σας και να χτίσουμε τη νέα σας inbound marketing στρατηγική σας.

Μοιραστείτε το άρθρο