Προώθηση ηλεκτρονικού καταστήματος

Αν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα θα ξέρετε ότι η πώληση και ειδικότερα η προώθησή του είναι απαιτητικές διαδικασίες.

Στο παρακάτω άρθρο μας θα δούμε:

  • Πως θα προωθήσετε καλύτερα προϊόντα αλλά και ειδικές προσφορές.
  • Υπάρχει τρόπος να προβλέψετε ποια προϊόντα θα έχουν επιτυχία;
  • Πως θα προβάλετε προϊόντα σε κάποιον που πιθανόν να μην τα έβλεπε ποτέ;

Το πρώτο βήμα είναι να έχετε ένα λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα, με τα προϊόντα τακτοποιημένα σε κατηγορίες και υποκατηγορίες, όμορφα παρουσιασμένα και εύκολη πλοήγηση. Η προώθηση των προϊόντων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν διαφέρει πολύ από αυτή που γίνεται σε ένα φυσικό κατάστημα. Στο φυσικό κατάστημα κοιτάζεται την βιτρίνα. Το ίδιο συμβαίνει και στο ηλεκτρονικό. Για παράδειγμα μπορεί ένα site να προβάλει ανά εποχή διαφορετικά προϊόντα στην αρχική του σελίδα με εκπτώσεις και προσφορές. Αυτό είναι ένα παράδειγμα προώθησης προϊόντων. Επίσης η προώθηση αυτή μπορεί να έχει ως στόχο την απαλλαγή από παλιό απόθεμα ή την προβολή ενός προϊόντος που θέλετε να δουν περισσότεροι πελάτες. Το να χρησιμοποιήσετε ένα τμήμα της αρχικής σελίδας για να προβάλλεται ένα προϊόν ή μια διαφήμιση που οδηγεί σε μία ειδική σελίδα προορισμού (landing page) μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικό σε πωλήσεις. Ας υποθέσουμε ότι περπατάτε στο δρόμο και μπαίνετε σε ένα κατάστημα με σουβενίρ και καθώς περπατάτε στους διαδρόμους και κοιτάζεται τα ράφια του, όλα τα προϊόντα και προσφορές μεταμορφώνονται μαγικά ανάλογα με τις επιθυμίες και τα ενδιαφέροντά σας. Αυτό που μοιάζει φανταστικό στον αληθινό κόσμο είναι αληθινό στο ψηφιακό κατάστημα. Καθώς οι επισκέπτες περιηγούνται στις σελίδες του site σας εσείς συλλέγετε δεδομένα σχετικά με τα ενδιαφέροντά τους. Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να προβλέψετε τι είναι πιθανόν να τους ενδιαφέρει στη συνέχεια. Σκεφτείτε την τελευταία φορά που κάνατε μια αγορά στο διαδίκτυο. Μπορεί να εμφανίστηκαν προτεινόμενα προϊόντα λίγη ώρα αφότου ασχοληθήκατε με συγκεκριμένα προϊόντα ή τα προσθέσατε στο καλάθι σας.

Ας πάμε τώρα στο τελευταίο μας ερώτημα. Πως θα προβάλετε προϊόντα σε κάποιον που πιθανόν να μην τα έβλεπε ποτέ;

Ας υποθέσουμε ότι ένας Ισπανός τουρίστας επισκέφτηκε την Ελλάδα πριν από καιρό και αγόρασε σουβενίρ από το κατάστημά σας για τους φίλους του. Ένας από τους φίλους του ενθουσιάστηκε με το δώρο και αποφάσισε να επισκεφτεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να αγοράσει ένα δώρο για μία φίλη του. Μπορεί όπως να μην έχει σκεφτεί ότι στη φίλη του θα άρεσε πολύ ένα χειροποίητο ελληνικό κόσμημα. Τώρα είναι η τέλεια στιγμή για να του το υπενθυμίσετε. Έτσι μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Το e-commerce σας προσφέρει πολλούς εξαιρετικούς τρόπους να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας βλέπουν τα προϊόντα που θέλουν στο site σας. Δημιουργήστε μια διαδικτυακή βιτρίνα για τα προϊόντα σας και χρησιμοποιήστε τα δεδομένα που έχετε για να προτείνετε στους πελάτες σας αυτό που επιθυμούν.

Δείτε ακόμη:

Δημιουργήστε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τρόποι αύξησης πωλήσεων και κερδών

Μοιραστείτε το άρθρο