Eπαναληπτικό μάρκετινγκ- remarketing

Eπαναληπτικό μάρκετινγκ- remarketing σημαντική παράμετρος επιτυχίας

Επαναληπτικό μάρκετινγκ – remarketing

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι μια λειτουργία που σας επιτρέπει να προσεγγίζετε άτομα που έχουν επισκεφτεί παλιότερα τον ιστότοπό σας και να τους προβάλλετε συναφείς διαφημίσεις σε ολόκληρο τον ιστό ή όταν αναζητούν κάτι στο Google. Όταν τα άτομα φεύγουν από τον ιστότοπό σας χωρίς να αγοράσουν τίποτε, για παράδειγμα, το επαναληπτικό μάρκετινγκ σας βοηθά να συνδεθείτε και πάλι με αυτούς τους δυνητικούς πελάτες. Μπορείτε ακόμα και να τους παρουσιάσετε ένα προσαρμοσμένο μήνυμα ή μια προσφορά που θα τους ενθαρρύνει να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας και να κάνουν κάποια αγορά. Χρησιμοποιήστε το επαναληπτικό μάρκετινγκ, για να αντιστοιχίσετε το κατάλληλο μήνυμα στα κατάλληλα άτομα την κατάλληλη στιγμή. Δείτε πώς γίνεται αυτό: Προσθέτετε ένα μέρος του κώδικα (ετικέτα επαναληπτικού μάρκετινγκ) σε όλες τις σελίδες του ιστότοπού σας. Στη συνέχεια, όταν οι αγοραστές επισκεφθούν τον ιστότοπό σας, θα προστεθούν στις λίστες σας επαναληπτικού μάρκετινγκ. Αργότερα, μπορείτε να προσεγγίσετε αυτούς τους δυνητικούς αγοραστές, καθώς αναζητούν κάτι στο Google ή περιηγούνται σε άλλους ιστότοπους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ με πολλούς τρόπους, ανάλογα με τον τύπο του ιστότοπου που έχετε, τους στόχους της επιχείρησής σας και τον τύπο της καμπάνιας σας:

  • Επαναληπτικό μάρκετινγκ για το Δίκτυο εμφάνισης: Προβάλλετε διαφημίσεις στους επισκέπτες του ιστότοπού σας, ενώ περιηγούνται στον ιστό.
  • Λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για διαφημιστικά αναζήτησης: Προβάλλετε διαφημίσεις στους επισκέπτες του ιστότοπού σας, όταν αναζητούν αυτό που χρειάζονται στο Google. Επεκτείνετε την προσέγγιση χρηστών με επιπλέον λέξεις-κλειδιά, ορίστε προσαρμογές προσφορών για άτομα που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό σας και προσαρμόστε τις διαφημίσεις σας ανάλογα.
  • Δυναμικό επαναληπτικό μάρκετινγκ (μόνο για διαφημιζόμενους με λογαριασμό στο Google Merchant Center):Προβάλλετε δυναμικές διαφημίσεις στους επισκέπτες του ιστότοπού σας μέσω του λογαριασμού σας στο Google Merchant Center. Αυτές οι διαφημίσεις δημιουργούνται βάσει των σελίδων που επισκέφθηκαν οι πελάτες σας ή του τρόπου που αλληλεπέδρασαν με τον ιστότοπό σας και προβάλλονται στους επισκέπτες του ιστότοπού σας, ενώ εκείνοι βλέπουν άλλους ιστότοπους στον ιστό. Οι δυναμικές διαφημίσεις περιλαμβάνουν συναφείς λεπτομέρειες, όπως εικόνα προϊόντος, τίτλο και τιμή.

Παράδειγμα:

Ας υποθέσουμε ότι πουλάτε δερμάτινα παπούτσια. Με το επαναληπτικό μάρκετινγκ μπορείτε να προβάλλετε ανδρικά δερμάτινα παπούτσια σε ιστότοπους του Δικτύου εμφάνισης σε αυτά τα άτομα που επισκέφθηκαν τον τμήμα ανδρικών παπουτσιών του ιστότοπού σας. θα μπορούσατε επίσης να προβάλλετε διαφημίσεις ανδρικών δερμάτινων παπουτσιών σε αυτούς τους επισκέπτες, όταν αναζητούν ανδρικά, δερμάτινα παπούτσια στο Google.

Χρησιμοποιώντας το δυναμικό επαναληπτικό μάρκετινγκ, μπορείτε να προβάλλετε δυναμικές διαφημίσεις που προβάλλουν συναφή προϊόντα σε άτομα που επισκέφθηκαν την ενότητα ανδρικών παπουτσιών του ιστότοπού σας, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε άλλους ιστότοπους στον ιστό. Για να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε από αυτές τις επιλογές επαναληπτικού μάρκετινγκ, πρέπει να τοποθετήσετε μια ετικέτα σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας και έπειτα να δημιουργήσετε μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στο AdWords για τις σελίδες «ανδρικών παπουτσιών» του ιστότοπού σας.

Για ποιους είναι κατάλληλο το επαναληπτικό μάρκετινγκ

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει στρατηγικό στοιχείο κάθε καμπάνιας, ανεξάρτητα από το εάν προσπαθείτε να αυξήσετε τις δραστηριότητες πωλήσεων στον ιστότοπό σας, να αυξήσετε τις εγγραφές ή να προωθήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Όλοι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αυξήσουν την απόδοση της επένδυσής τους (ROI) χάρη σε αυτό.

  • Για τη χρήση επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Δίκτυο εμφάνισης, ενδεχομένως να θέλετε να επιλέξετε το στοιχείο «Μόνο Δίκτυο εμφάνισης – Επαναληπτικό μάρκετινγκ» ως τύπο της καμπάνιας σας, όταν δημιουργείτε την καμπάνια σας. Οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις σε αυτόν τον τύπο καμπάνιας μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε καλύτερη απόδοση, διατηρώντας τη στόχευσή σας αρκετά ευρεία και ταυτόχρονα επικεντρωμένη στο σωστό κοινό.
  • Για τη χρήση λιστών επαναληπτικού μάρκετινγκ για διαφημίσεις αναζήτησης, ενδεχομένως να θέλετε να επιλέξετε το στοιχείο «Μόνο Δίκτυο αναζήτησης – Όλες οι λειτουργίες» ως τον τύπο καμπάνιας σας.

Γιατί να επιλέξετε το επαναληπτικό μάρκετινγκ της Google

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ του AdWords σάς προσφέρει την προσαρμογή και την ευελιξία που θα σας βοηθήσουν να πραγματοποιείτε τις καμπάνιες σας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ακολουθούν ορισμένα από τα οφέλη:

  • Προσεγγίζετε τους πελάτες σας, όταν είναι πιο πιθανό να αγοράσουν: Έχετε την επιλογή να τους προσεγγίσετε, αφού επισκεφθούν τον ιστότοπό σας, όταν αναζητούν το προϊόν σας, ενώ επισκέπτονται άλλους ιστότοπους ή και τα δύο Το Επαναληπτικό μάρκετινγκ του AdWords παρέχει τα πιο αναλυτικά και έγκαιρα σημεία τομής, προκειμένου να αυξήσετε την προσέλευση των πελατών στον ιστότοπό σας, όταν τους τραβάτε περισσότερο την προσοχή.
  • Προσαρμοσμένο κοινό: Προσαρμόστε τις λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ με δημιουργικούς τρόπους. Για παράδειγμα, μπορείτε να εντοπίσετε «χρήστες που έχουν εγκαταλείψει τα καλάθια αγορών τους», προσεγγίζοντας όλα τα άτομα που δημιούργησαν καλάθια αγορών, αλλά δεν ολοκλήρωσαν τις σχετικές συναλλαγές.
  • Προσέγγιση χρηστών και αποκόμιση απτών πλεονεκτημάτων: Μπορείτε να προσεγγίζετε ένα μεγάλο αριθμό χρηστών πολλές φορές την ημέρα, την εβδομάδα ή το μήνα. Χάρη στο μεγάλο αριθμό των ιστότοπων που συμμετέχουν στο Δίκτυο εμφάνισης Google, μπορείτε να συνδεθείτε με πολλούς χρήστες στις λίστες σας, καθώς αυτοί περιηγούνται στους συγκεκριμένους ιστότοπους.
  • Αποδοτική τιμολόγηση: Με τη δημοπρασία της Google, μπορείτε να αποκτήσετε αποτελεσματική τιμολόγηση η οποία θα σας αποφέρει την κατάλληλη απόδοση επένδυσης (ROI). Χρησιμοποιήστε το Εργαλείο βελτιστοποίησης μετατροπής και επιτρέψτε μας να αυτοματοποιήσουμε τις προσφορές σας, για να επιτύχουμε το CPA-στόχο σας. Με τις προσφορές CPM και CPC, έχετε την ευελιξία να προσαρμόσετε την προσφορά υψηλότερα ή χαμηλότερα, για να επιτύχετε τους στόχους της καμπάνιας σας.
  • Εύκολη δημιουργία διαφημίσεων: Δημιουργήστε πολλά δημιουργικά μηνύματα μέσω διαφημίσεων με κείμενο ή χρησιμοποιήστε τη Συλλογή διαφημίσεων, για να δημιουργήσετε δωρεάν διαφημίσεις με εικόνα ή βίντεο.
  • Ορατότητα των σημείων όπου θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας: Μπορείτε να δείτε σε ποιους ιστότοπους εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας. Μπορείτε να αυξήσετε ή να μειώσετε τις προσφορές με βάση την απόδοση του ιστότοπου ή να περιορίσετε τις διαφημίσεις σας, προκειμένου να εμφανίζονται στους ιστότοπους στους οποίους σημειώνουν την καλύτερη απόδοση.

Συνδυάστε μετά την κατασκευή των ιστοσελίδων σας για την προβολή και προώθηση της εταιρίας σας τα πρωτοποριακά εργαλεία προβολής που σας προσφέρει το Google AdWords ή μπορείτε να το αναθέσετε στους ειδικούς της WEBONE να το κάνουν για λογαριασμό σας.

Μοιραστείτε το άρθρο