Αποστολή δελτίων τύπου

Αποστολή δελτίων τύπου και λάθη που πρέπει να αποφύγετε

Αποστολή δελτίων τύπου

Μέσα σε λίγες ώρες αφότου έχετε αποστείλει μέσω Internet το δελτίο τύπου, είναι πολύ πιθανή η λήψη του από τα μεγαλύτερα παγκόσμια ηλεκτρονικά δίκτυα όπως το GoogleNews και το Yahoo News.
Και σε λίγες μέρες ή σε λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται στα αποτελέσματα των δημοφιλέστερων μηχανών αναζήτησης.

Πουθενά δεν μπορείτε να πετύχετε τόση δημοσιότητα με τόση μικρή πρασπάθεια. Αλλά επιτρέψτέ μου να σας εξηγήσω τι εννοώ με τη φράση «τόση μικρή προσπάθεια».

Ακόμα κι αν τα δελτία τύπου είναι ένα δυναμικό όπλο του marketing το οποίο θα πρέπει να χρησιμοποιείται απὀ τον καθένα σαν μία από τις τακτικές marketing απαιτείται να πραγματοποιηθεί μία μικρή έρευνα πριν. Επειδή πολύ συχνά χρησιμοποιούμαι στο marketing τα νέα προϊόντα και τις ιστοσελίδες έχουμε δει και μάθει πως να αποφεύγουμε μερικά κοινά λάθη ενώ γράφουμε τα δελτία τύπου.

Η αποφυγή αυτών των λαθών μπορεί να κάνει τη διαφορά έτσι ώστε να οδηγηθούν μερικές εκατοντάδες επισκέπτες στη καινούρια σας ιστοσελίδα ή να κερδίσετε στοχευμένα επισκεψιμότητα με τις ίδιες προσπάθειες.

Λοιπόν ποιά είναι αυτά τα λάθη και πως να τ᾽αποφύγετε;

Λάθος 1: Δεν επικεντρώνεστε στο κυρίως θέμα

Πρέπει να καθορίσετε τον βασικό σκοπό στον οποίο αναφέρεται το δελτίο τύπου. Δεν θα πρέπει να επικεντρώσετε σε πολλαπλά θέματα στο ίδιο δελτίο.
Εάν μόλις κυκλοφορίσατε 10 νέα προϊόντα λογισμικού αυτή την εβδομάδα, δεν θέλετε να μιλήσετε ή να γράψετε για όλα συγχρόνως. Επιλέξτε ένα και εστιάστε σ´αυτό και κάντε το ακροατήριο σας να ενθουσιαστεί με αυτό.
Μόλις η περιέργειά τους οξυνθεί, θα κάνουν «κλικ» στη σύνδεση σας, θα πάρουν τις πρόσθετες πληροφορίες και αυτό είναι αυτό που θέλετε.

Λάθος 2: Έλλειψη ελέγχου αποτελεσματικών λέξεων-κλειδιών

Απαιτείται μία μικρή έρευνα στις λέξεις κλειδιά στα οποία βασίζεται η ιδέα του δελτίου τύπου σας. Γιατί αυτό; Γιατί πρέπει να βελτιστοποιήσετε το δελτίο τύπου έτσι ώστε να εμφανιστεί «ψηλά» στα αποτελέσματα μίας φυσικής μηχανής αναζήτησης όπως το Google.

Φυσιολογικά στοχεύω κανονικά σε μια λέξη κλειδί που έχει ένα αρκετά σημαντικό ποσό μηνιαίων αναζητήσεων αλλά έχει λίγα για να συγκρατήσει τον ανταγωνισμό από τους ιδιαίτερα βελτιστοποιημένους ιστοχώρους.

Μπορείτε να το καθορίσετε αυτό με το να κάνετε μια αναζήτηση σε Google και να δείτε πὀσοι ιστοχώροι ανταγωνίζονται για τον ίδιο όρο. Επίσης θα πρέπει να προσέξετε εάν η λέξη-κλειδί χρησιμοποιείται στον τίτλο και εάν το ή τα sites εμπεριέχουν τον όρο στο κυρίως όνομα χώρου τους (domain name).

Στοχεύοντας σε λέξεις κλειδιά που είναι δημοφιλείς αλλά δεν έχουν πολλούς ανταγωνιστικούς ιστοχώρους που δεν βελτιστοποιούνται ιδιαίτερα για τη λέξη κλειδί σας, θα έχετε μεγαλύτερη πιθανότητα μόλις το δελτίο τύπου σας καταγραφεί στις μηχανές αναζήτησης.

Λάθος 3: Δεν χρησιμοποιούν ελκυστικούς τίτλους

Ακριβώς όπως σ´ένα άρθρο ή μία επιστολή πωλήσεων πρέπει να δημιουργήσετε έναν ελκυστικό τίτλο για να έχετε την προσοχή του αναγνώστη. Δεδομένου ότι τα δελτία τύπου κανονικά μόνο επιδεικνύονται για μια μικρή χρονική περίοδο, όταν κυκλοφορούν αρχικά πρέπει να πάρετε την περισσότερη επισκεψιμότητα για τις προσπάθειές σας.
Επίσης πάντα χρησιμοποιώ την κύρια λέξη κλειδί μου στον τίτλο. Δεδομένου ότι ο τίτλος σας θα γίνει ο βασικός παράγοντας στις ταξινομήσεις σας στις μηχανές αναζήτησης.

Λάθος 4: Δεν σχεδιάζετε το δελτίο τύπου σας σωστά

Η σύνταξη των δελτίων τύπου δεν είναι επιστήμη πυραύλων. Αλλά χρειάζεστε κάποιο χρόνο για να σχεδιάσετε σωστά το δελτίο τύπου σας έτσι ώστε να έχετε τη δυνατότητα να εμφανιστεί στα διάφορα νέα των ιστοσελίδων. Το πόσο προσεκτικά σχεδιάσετε το δελτίο τύπου σας μπορεί να καθορίσει το αποτέλεσμα δημόσιων σχέσεών σας με μερικές υπηρεσίες δελτίου τύπου. Όσο πιο υψηλές είναι οι δημόσιες σχέσεις σας τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα υπάρχει να εμφανιστείτε σε μερικές απο τις κύριες  ιστοσελίδες  ειδήσεων.

Λάθος 5: Χρησιμοποιώντας τις λανθασμένες υπηρεσίες δελτίου τύπου

Θέλετε  περισσότερη κάλυψη αλλά σε μια λογική τιμή. Η χρησιμοποίηση της  λανθασμένης υπηρεσίας θα μπορούσε να κοστίσει σε σας εκατοντάδες σπαταλημένα ευρώ. Προσοχή λοιπόν στις επι πληρωμή υπηρεσίες αποστολής δελτίων τύπου.

Μοιραστείτε το άρθρο